عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

شوهرم قرار بود بره ماموریت کاری
منم این بسته های انرژی رو که توشون آجیل و شکلات ریخته بودم آماده کردم و روشونو با برچسب تزیین کردم💓💖
روی کاغذم یه متن کوتاه نوشتم و با برچسب تزیین کردم و لوله کردم و دورش روبان پیچیدم 🎀 گذاشتمش توی جایی از ساکش که سمتش نمیره
می خوام چند روز که گذشت بهش بگم برو تو اون قسمت کیفت یه چیز خووووب برات گذاشتم🙈🙈🙈 امیدوارم که خوشش بیاد
من همه این کارو رو تو نیم ساعت انجام دادم و واقعا کار زیادی نداره

نظرات  (۱)

۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۵ مامان زهرا
شما خیلی فوق العاده اید.خیلیییییییییی
واقعا آدم با خوندن متن ها علاوه بر کلیییییی ایده و راهکارای مستقیم یه عالمه انگیزه هم میگیره انرژی میگیره شاد شاد
بازم ممنون که ساده و عملی راهکار میدین
اان شاالله خدا توفیقاتتون رو بیشتر کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی