عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

#انگیزه


چند روز پیش همسرم سر یه موضوع کاری ناراحت بود و متاسفانه دوست نداشت برای من تعریف کنه و فقط میگفت یه روز خوش تا حالا نداشتیم.
 فرداش من تصمیم گرفتم ایده ی روز عشق و خوشبختی رو اجرا کنم روی اینه تاریخ و روز رو نوشتم و نوشتم اولین روز عشق و خوشبختی...
صبح زود پاشدم گل خریدم
 صبحانه قری طور اماده کردم
 متن عاشقانه توی شونه ی موشون گذاشتم
متن عاشقانه روی میز صبحانه گذاشتم
 ناهار و عصرانه ی قری طور و
تمام اون روز سعی کردم خوش اخلاق باشم و بخندم و خوشبختانه جواب  گرفتم و همسری از فرداش خیلی سرحال تر بود...

و این متن رو موقع خوردن عصرونه واسش فرستادم

میچسبی به من
شبیه چایی بعد از خواب
یا عطر بازمانده بر لباسی که پارسال میپوشیدی 
میچسبی...
شبیه تمام فالوده های تابستان
یا تمام گوجه سبزهای نمک زده اردیبهشت...
به اندازه ی باران
وقتی که کولر روشن است میچسبی...
میچسبی به من درست مثله عصرانه ی دل انگیز امروزم...

تو بهترین لذت دنیایی که اشتباها اینجا به دنیا امده....

نظرات  (۱)

سلام خانوم من وبلاگ شمارو تقریبا تمام پست هاشو خوندم و بی نهایت لذت بردم و واقعا کلی ازش ایده های جدید یاد گرفتم.ممنون که انقدر با حوصله همه چیزو تعریف کردید انشاالله که همیشه خوشبخت باشید.اگر گروه یا کانالی درباره همین کارهای قری و اینا دارید ممنون میشم اگر امکانش باشه عضو بشم.ی دنیا ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی