عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

 روز پادشاه !👑
توی این روز آقای همسر پادشاه خونه ست ...
شمام گرچه ملکه هستی ، ولی توی این روز چند تا نقش رو باهم داری

پادشاه جان روزشو با یه صبحانه دل انگیز توی تخت خواب / یا میز عاشقانه با دیزاین عشقولانه / با عطر گل های تازه یا رایحه های خوشبو و آرامش بخش که ملکه خانم تدارک دیده شروع میکنه 👇
🍳🍰🍮
عزیزانی که عقد هم هستن میتونن به ارسال ایده های متن اکتفا کنن
یا مثلا قرار بذارن صبحانه رو دو نفره عشقولانه  توی پارک میل کنن و البته یکم قررری تر باشید خودتون بساط رو آماده کنید مزه ش بیشتره

خب بعضی دوستان مرحله صبحانه شاهانه رو به هر دلیلی اجرا نمیکنن، عیبی نداره ، مرحله ی بعدی از ایده پادشاه اینه که به آقای همسر بگید امروز هرچه میخواهد دل تنگت بخواه 😎
یا در نسخه محدودترش یه لیست از علاقمندی های همسر تهیه کنید و بهش بگید انتخاب کنه
از غذای مورد علاقه ش ، تا دیدن فیلم مورد علاقه ش، تا ماساژ یا هرچیز دیگه ای

ایده پادشاه برای این روز با هیجان شروع میشه ، و در واقع هدیه شما به همسرتون یه خاطره ی خیییلی شیرین هست
این ایده با چاشنی عشوه گری های شما ( با سرچ کلمه عشوه مجموعه مطالب این مورد رو بخونید) میتونه جذاب تر شه
اگر بخواین خیلی حرفه ای تر هم باشید غذا و دسری که از قبل آماده کرده بودید ( چون اون روز همش در اختیار همسرتونید وقت غذا درست کردن ندارید  ) ، بعد که همسرتون خواب بعد از ظهر داشت ، یا فیلم مورد علاقشو نگاه میکرد

شما با یه تیپ خییییییییییلی قررررری
با یه لباس مجلسی ( درش بیار اون لباس خوشگله رو ! کفش پاشنه دارات رو فقط برای خاله عمه ی زنداییت نپوش !!! شوهرت از همشون مهم تره ) 👠👗💋💄💃
یه مدل موی ساده یاد بگیر و خودتو خوشگل کن و بعد شام رو مثل یه ملکه در کنار پادشاه خونه ت میل کن
میتونی با یکی از همین آهنگای بی کلام شامتونو رومانتیک تر کنی
و با یه ایده اتاق خواب هم شب خوشی رو به پایان برسونی ....
ایده ی پادشاه کم هزینه ، پر انرژی و مطمئنم باب میل خییییلی از آقایونه
از کوچولوها توی اجرای این ایده خیییییییییلی خوب میتونید کمک بگیرید ، فقط یکم روش فکر کنید حله
ایده های دیگه رو هم  به مرور براتون میذارم .... به خصوص مقوله خطیر خرید کادو ... حتما براش حرفای گفتنیه زیادی دارم👌


********************************

ما تازه ازدواج کردیم و دیروز اولین تولد شوهرم بود.
 البته سه سال نامزد و عقد بودیم و من کادوهام همیشه خلاقیتی و به قول خودمون قرررری طور بود.
امسالم به کمک این گروه خوب همینطور شد. همسرم روز تولدش یکی از روزای سخت کاریش بود واسه همین یه فکری کردم.
صبح روز قبل از تولدش ایده پادشاه رو اجرا کردم.
 صبح با کلی بوس ناز و ماساژ بیدارش کردم بعدم یه تاج کاغذی رو که از قبل درست کرده بودم رو سرش گذاشتم
 و گفتم امروز روز شماست سرورم و از این حرفها که دیگه خودتون بهتر بلدین.
 اونم کلی کیف میکرد و ... 😜.
بعد از اینکه از سر کار برگشتیم هم ادامه داشت تا شب که من ایده رستوران رو اجرا کردم.
که من عکس ش رو براتون فرستادم. یه ست سوتین هم کادو بهش دادم. 👙 و شب با همون ست هزینه رستورانش رو پرداخت کرد😅😅.
فکر کرد تولدش همین بوده.
اما فردای اون روز من از سر کار مرخصی گرفتم یه کیک عشقولانه خوشکل براش پختم و با کمک یکی از آشناها خونه رو تزیین کردیم. واسه اینکه نفهمه باز برگشتم سر کار و اومد دنبالم.
وارد خونه که شدیم آشنامون فشفشه ترکوندو کلی سورپرایزش کردیم.
 اونجا دوباره کادوهای اصلیشو که تی شرت بود و دو بیت شعر قشنگ و با معنی که دادم بودم با هط هوش براش نوشته بودن و قاب کرده بودم بهش دادم. بازم خیلی خوشحال شد و تشکر کرد.
راستی 70 روز قبل از تولدش هم یه جعبه پر از 70 تا نت عاشقانه داده بودم بهش که روزی یکی و بخونه اخریش تبریک تولدش بود. گفتم یکی از کادوهاتم همین بود😁
سرتون رو درد اوردم گفتم از تجربم بگم شاید کمکی بهتون بکنه. همیشه شاد و خوشبخت و قرررررری باشید😘
👇

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی