عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

یادمه چند سال پیش یه عکس دیده بودم که ی دختر و پسر یکدست ازین تیشرتا پوشیده بودن و داشتن غروب آفتابو باهم نگاه میکردند😍.ازون موقع این ایده تو سرم بود که همچین چیزی برای خودمو عشقم درست کنم...خواستم بدم برام طرح چاپ کنن رو لباس اما طرحی که اونا چاپ میکردن هم کوچیک بود و هم  هزینه ش برا من کمی بالا بود.۱۸ تومن هر تیشرت.رو هم میشد ۳۶ تومن.در نتیجه تصمیم گرفتم برم تیشرتشو جدا بخرم از جنس خوب و خودم رنگش کنم رفتم سراغ رنگ روی پارچه که با شکست مواجه شدخیلی دردسر داشت.اونم نشد😐.در نهایت تصمیم بر این شد که با خز رو لباس برجسته کار کنم نتیجه کارو خیلیییییییی دوست دارم خیلی😊.

دو نفر باید کنار هم بایستند تا این قلبش کامل بشه اینشکلی....من اینکارو روی تیشرت مشکی ساده ی ساده در سایز لارج و ایکس لارج کار کردم..میشه رو سفید هم کار کرد.سفیدو بنا به دلایل خاص انتخاب نکردم.میشه خیلی کارهای دیگه هم انجام داد مثلا میشه بجا قلب حرف اول اسمامون رو وسط تیشرت برجسته کار میکردم و بجا قلب علامت(+) میذاشتم.و این بعلاوه با در کنار هم قرار گرفتن کامل میشد و خیلی ایده های دیگه...

میشه این دست لباسارو مناسبتی پوشید..😄

نظرات  (۱)

خیلی مسخره بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی