عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

خواهش میکنم  با دقت بخونید عزیزان دل

شوهر من خوب نبست ! شوهر من بلد نیست محبت کردنو! به شوهر من محبت نیمده ! من هممممممممممممه کار کردم ولی اون ... من تمام اینایی که شما میگید انجام دادم ولی اون ....
ببینید عزیزان در وهله اول این طرز صحبت از همسرتون ، حتی در فضای مجازی، حتی در برابر کسانی که شما و همسرتون رو نمیشناسن هم درست نیست
تعجب نکنید!
این طرز صحبت که نه بهتره بگم این طرز تفکر حتی برای خودتون هم گفتنش مجاز نیست !
ذهن شما پیچیدگی های عجیبی داره که تا نشناسیدش نمیتونید بهترین رفتارها رو در قبالش داشته باشید
ذهن شما به گونه ای طراحی شده که میتونه با افکار شما ، دنیاتونو تغییر بده ! اگر دوست دارید عمیق تر درباره ش بدونید
اما خلاصه اینکه این طرز فکر حتی اگر اشتباه هم باشه و حقیقت هم نداشته باشه با بیانش وارد عرصه عمل میشه
یعنی یکی که خوشبخته اگه مدام بگه من بدبختم به زودی بدبختی رو خواهد دید....
پس اول از همه سعی کنید تا جای ممکن مثبت فکر کنید، مثبت رفتار کنید تا مثبت دریافت کنید✅
مشکلات موجود در رابطتون رو هم تنها با مشاوره متخصص مطرح کنید تا با تجربه خودش شما رو راهنمایی کنه ، و خودتون مدام توی ذهنتون مشکلات رو مرور نکنید 🚫
در وهله دوم هر انسانی یک راه نفوذ داره
باید راه نفوذ به همسر خودتون رو کشف کنید
کلامی، عملی، نوشتاری ....
خودتون رو اول از همه
و همسرتون رو در جایگاه بعدی
بشناسید
بپذیرید
و وفق بدید
اگه رابطه ت با خودت خوب نیس و مدام با خودت درگیری ... یعنی خودتو خوب نشناختی
اگه رابطه ت با همسرت خوب نیس و مدام با اون درگیری ... یا خودتو خوب نشناختی، یا اونو خوب نشناختی
محاله ممکنه یک نفر بشناسه و نتونه !
شناخت تواناییه
برای شناخت همسرتون وقت بذارید، روی رفتارش فکر کنید، حرکاتش رو تحلیل کنید و درباره مردها مطالعه کنید
باور کنید هیچ رابطه ای با اجی مجی ترمیم نمیشه
اما اگر ذهنت رو پاکسازی کنید، اندیشه تون رو ارتقا بدید و انعطافتون رو بالاتر ببرید شما باااااااااااا هر آدمی در دنیا میتونید ارتباط سالم و درست داشته باشید ...🌟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی