عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

 یه اهنگ رو خودمون بخونیم و ضبط کنیم واونو برا شوهرمون در تلگرام بفرستیم .
البته اگه فکر میکنید صدای خوبی ندارید میتونید یه شعر احساسی رو دکلمه کنید .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
حتی میتونید برای مناسبت های خاص زندگیتون یه کنسرت دو نفره ترتیب بدید 😍

اگر میخواین کمی حرفه ای تر برای همسرتون خوانندگی کنید 😍 کافی یکم درباره موسیقی و تنفس های تمرینی و کنترل صدا یکم مطالعه کنید 👌 البته میدونم خواننده شدن هم مراحل خودش رو داره و کمی سخته ، اما شما هم ممکنه قدرت صدای خوبی داشته باشید که تا حالا کشفش نکرده باشید 😉 می ارزه یکم روش تمرکز کنید 💯

وقتی خواستید یه جشن دو نفره داشته باشید 🎉🎊
از قبل با تمرین های خودتون یه آهنگ قشنگ با صدای خودتون ضبط کنید
توی فلش بریزید
به تلویزیون،کامیپوتر، وی سی دی ، ضبط یا هرچی که دارید وصل کنید🔌

لباس خفن در حد خواننده ها بپوشید 💃
دکورتون رو طوری کنید که همسر گرامی بتونه با آرامش روی صندلی مخصوص بشینه  😂
حتی میتونید نوشیدنی هم روی میز بغل قرار بدید 🍷☕️🍸🍹

دوربین فیلمبرداری ( یا گوشی) تون رو روی محل اجرای نمایش تنظیم کنید 🎥

کنترل دستگاه مورد نظر رو توی دستتون داشته باشید 📱

وقتی همسرتون وارد شد عین مجری ها بهشون خوش آمد بگید و ازشون بخواین در جایگاه مخصوص بشینن😍
موسیقی رو پخش کنید و کمی قررررر و بعد یا لب بزنید یا واقعا بخونید ...
همسرتون رو با یه کنسرت صد در صد مشروع و عاشقانه سورپرایز کنید و تمام مدت از این لحظات فیلم بگیرید 😍

⚠️ توجه کنید که شما متناسب با عقاید مذهبی خودتون میتونید این ایده رو اجرا کنید یا نکنید
اما فکر کنم اکثریت با خوندن زن برای شوهرش اون هم آهنگای مجاز مشکلی نداشته باشن 😉

اما حتی اگه موسیقی مجاز و قررر رو هم مورد دار میدونید پیشنهاد میکنم با یکی از موسیقیای بیکلام، یه دکلمه با همین فضا داشته باشید 👌

نکته : به نظر من امکان نداره یه خانم قررررری و موفق قدرت بازیگری نداشته باشه ! شما باید بتونید بهترین بازیگر زندگی زناشویی تون باشه
فقط به اشتباه بازیگری رو تصنعی بودن معنی نکنید ! شما بازیگر ماهری باید باشید تا بتونید در نقش و جسم و کالبد مثبت بودن ، با نشاط بودن و عاشق بودن در زندگیتون ظاهر شید .... این نکته رو چندبار بخونید تا عمقشو درک کنید 🙏🌺💕


 
من از ایده ی خوانندگی استفاده کردم.
نرم افزار میکروفون رو دانلود کردم از بازار و دوتا آهنگ رو بی کلامش رو ضبط کردم و به مناسبت اولین سالگرد ازدواجم برای شوهرم اجرای کنسرت دونفره و زنده داشتم.

براش کارت عروسی رو نامه گذاشتم روی میز و
رفتم آرایشگاه و یه کم به خودم رسیدم و زنگ زدم بهش و بهش گفتم نامه رو بخونه .
 آخه صبح زود بود و خواب بود.
بعدش رفتم اونجایی که قرار بود کنسرت رو اجرا کنم. توی خونه انجام ندادم چون ترسیدم همسایه ها دلگیر بشن از سر و صدا. خلاصه شوهرم اومد و خیلی هیجان زده شد 😍😍😍😍😍😍

( من از طریق یکی از دوستام با قیمت مناسب توی تالار برنامه ام رو اجرا کردم و یکی از دوستامم که فیلمبرداره اومد و ازمون فیلم و عکس گرفت. از طرق یه سایت به اسم نوعروس هم تونستم مراکز تجهیزات عروسی پیدا کنم و مه سرد تهیه کنم که خیلی خیلی برای شوهرم جالب بود. درواقع میخواستم یه گوشی 800 تومنی براش بخرم اما با هزینه ی کمتر یه کاری کردم که به یاد ماندنی بشه براش .حالا وقت برای خرید گوشی بسیاره 😍😍 تالاره سمت شرق تهران در سی متری نیروهوایی بود. اسمش تالار مهتابه. رقص نور و سیستم صوت رو هم در اختیارم گذاشت

من کلا کارای جینگولی زیاد انجام میدم اما این یکی دیگه خیلی قررررررری بود 😄

من خیلی دوست داشتم کارایی که توی عروسیمون به خاطر خانواده ها نتونستیم انجام بدیم رو امسال در سالگرد عروسیمون انجام بدیم. مثلا دوتایی رقصیدیم. من آهنگ خوندم. مه سرد و رقص نور داشتیم 😂😂

❓❓یعنی دو نفری توی سالن کنسرت داشتین؟😍
آره . یه کنسرت با اجرای زنده و کاملا اختصاصی و دو نفره😁😁😂😂😂 )

اصلا باورش نمیشد من یه روزی از این کارا کنم. 😂😂😂😂
بعدشم رفتیم آتلیه و بعد ناهار رفتیم بیرون. و جالبی جریان این بود که آتلیه و ناهار رو از نت برگ با تخفیف ویژه تهیه کرده بودم و عالی بود از نظر قیمت و کیفیت 😊😊😊😊

من خیلی ذوق زده ام. شوهرم مدام درباره کاری که کردم باهام میحرفه. همش میگه توقع نداشتم اینکارا رو کنی 😁😁😂😂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی