عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

برای اداره بهتر منزل قوانین تنظیم کنید ... شما ملکه دنیای تاهلتون هستید، همسرتون پادشاهشه ... هر دنیایی به قوانین مدون نیاز داره 😉
سعی کنید در قالب شوخی و خنده همه اعضا خانواده رو جمع کنید و بگید میخوایم سال جدید برای خونمون قانون بذاریم ! ( این بهانه خوبی برای شناخت هرچه بهتر همه اعضاس )
از همه افراد بخواین لیستی از کارهایی که دوست دارن انجام بدن بنویسن ( حتی از کوچولوهاتونم بخواین بگن / مثلا پارک بره ، خانه بازی  و... ) یادتون نره شما میتونید خواسته های  فرزندانتون رو محدود کنید اما نمیتونید اونها رو ازشون محروم کنید
همسرتون ممکنه بگه نیاز داره یه روز در هفته با دوستان گردش بره
یا یکساعت بعد از ورود به منزل استراحت کنه
یا شما میگید من نیاز دارم هر روز فلان قد برای خودم وقت بذارم
حتی برای اتاق خواب هم میتونید قانون بذارید ( مثل ایده ی قلک بعد از هر رابطه ! و ... )
اینطوری همه افراد نسبت به علایق و نیازهای همدیگه بیشتر آگاه میشن

ایده : تدوین قوانین برای خانه 📋📝  ➕ قوانین کارت های رنگی
به تعداد اعضای خانواده سه رنگ کارت بردارید : قرمز ، زرد ، آبی کمرنگ
در یک خانواده 4 نفره ، 4 تا 3 رنگ دارید و در مجموع 12 کارت
محل کارت داشته باشید که توی دید باشه
کارت قرمز : لطفا کسی دور و بر من نیاد من میخواهم در غار تنهایی ام باشم📕
کارت زرد : خسته و کسل ام، نیازمند انرژی هستم📒
کارت آبی: همه چی آرومه، عالیه و من چقدر خوشبختم و حالم خیلی خوبه 📘
هروقت شما کارت قرمز رو بذارید یعنی نیاز دارید تنها باشید ، مثلا از چیزی خیلی ناراحتید یا کار مهمی دارید، یا حوصله کسی رو ندارید و ممکنه کسی بیاد سمتتون دعواتون شه !
هر وقت نیاز به انرژی داشتید و میخواستید اطرافیاتون بیان ازتون حمایت کنن ، در واقع میگید یکی بیاد ماساژم بده یا برام شربت بیاره یا نازمو بکشه ....
و کارت آبی برای وقتی است که پر از انرژی هستید
اینطوری احساسات هم رو در لحظه درک میکنید👌

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی