عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

 نمیدانی چقدر دلرباتر می شوی
وقتی از سرکار برمیگردی و خستگی در چشمانت موج میزند …
چه عاشقانه ی زیباییست
لبخندهایت برایم
وقتی حتی حوصله ی خودت را هم نداری …
چقدر دلگرم زندگی با تــــ♥️ـــو میشوم
وقتی برای با هم ماندمان از جانت هم  مایه میگذاری …
کاش بتوانم قدر بدانم همه ی زحمت هایت را …
کاش دلم بفهمد که وقتی ساعت کاری ات را زیاد میکنی
وقتی خسته ای اما وانمود میکنی برای من حوصله داری …
این ها همه عشق بازی های مردانه ی تـــــ♥️ــــوست …
دوستت دارم مرد  من …

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
با من بیا زیبای من! تا عشق مهمانت کنم..
دردی اگر داری بگو بابوسه درمانت کنم....
آرامشت را بیخیال... امشب به ساز من برقص..!
پاسخ بگو، پلکی بزن، تا مست و حیرانت کنم..
بنشین فقط حرفی بزن حتی به نرخ عمر من..
جانم فدایت! خنده کن تا ماه ارزانت کنم.....!
ترسوترین ترسای من قید قوانین را بزن..
همراه شو تا آشنا با شیخ صنعانت کنم..!
سیاره ی زیبای من دور تو گردش می کنم
خواهی تو را زیباترین کیوان کیهانت کنم...؟
اسطوره ی مهر و وفا بی شک تو هستی خوب من....
با من بمان تا سر تر از تاریخ یونانت کنم....
در حسرت این لحظه ها یعقوب دیدارت شدم...
حالا که هستی صبر کن تا عشق مهمانت کنم...!

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

آرامـم میکند... بودنت💙
‏               آرامـم میکند... دیدنت🌀
آرامـم میکـند... صدایت💙
‏              آرامـم میکند... خـنده هایت...🌀
آرامش مـن در کنار توست...💙
‏             آرامش من خواسـتن توســت...‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
میزنم عینک به چشمم درس میخوانم ولی
پنج ساعت روی یک خط مانده ام در فکر تو
مدتی هست که درگیر سوالی شده ام
تو چه داری که من اینگونه هوایی شده ام ...‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💕 گاهی 🍃
💕 میان وسعت دستان خالی ام 🍃
💕 حس میکنم تمام دار و ندارم 🍃       ‏
‏         💕 نگاه توست 🍃
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
تمام عاشقانه هایم ‏
در مشتم جا می دهم ‏
و " ها " میکنم ‏
این بار که باران ببارد ‏
سردت نمی شود ‏
شعرهایم تو را ‏
در آغوش می گیرند ‏
و تو عاشق باران می شوی
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
عشق میتواند
صدای خنده اش باشد
یاخجالت توی نگاهش
وقتی میگویددوستت دارم وتو
سرت راپایین می اندازی ‏
چای اش را
بانبات شیرین میکنی ‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
من برایت شعـر دَم کردم
گر چه تلــــخ ، اما بیـــــا
قندِ لبهــــــایت بیــــــاور
رفعِ بیمــــــــــاری کنــــم
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
روے فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت💕💕                                     

آمدم پاڪ کنم عشق تو را بدتر شد💕💕 ‏

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
دنیا ارزش هیچی رو نداره!‏
تنها زمانی ارزش پیدا میکنه که،
قلبت فقط برای اونی بزنه که،
قلبش فقط برای تو بزنه💋
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
از دورترین فاصله ها به رسیدیم
و تا اوج بودن با هم هستیم
سه ماه به سرعت برق و باد گذشت...‏
سه ماه پر از خاطره...‏
خوشحالم که روز به روز پیوند عشقمان محکم تر می شود
خدا روشکر که شدی آرامشم ،که شدم آرامشت ..‏
سومین ماهگرد ازدواجمون مبارک
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

من چیده ام از میوه ی باغت ثمرات
بـا آمـدنـت ، کـم بـکـن از ایـن شـُبَـهـات
شِـعــری بِـســرایـیـد ، کـه بـرگـردد بـاز
شـادیِ هـمـه بـداهـه گـویان ، صـلوات
البته یکمتنش تهدیدی ه خودتون تغیرش باید😉مد نظر هم بیت دوم بود
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ارام تر بگو دوستت دارم هایت را، ‏
بیا نزدیک تر،
میخواهم!‏
صدای. ‏
گرم نفس هایت، ‏
دیوانه ام کند. . .(!) ...!!!‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
مرا از من ربودی وای برمن
از آن خود نمودی وای بر من
چنان در کوی چشمت غرق کردی ‏
نمانده تارو پودی وای بر من
چه رازی خفته در چشمان مستت
مرا اینگونه کردی بت پرستت
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
حقیقت دارد ‏
تو را دوست دارم
در این باران
می خواستم تو ‏
در انتهای خیابان نشسته ‏
باشی
من عبور کنم ‏
سلام کنم ‏
لبخند تو را در باران ‏
می خواستم
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
دارمت دوست به حدی که خدا می داند
‏این گفته فقط باد صبا می داند
‏مهرت ای دوست زمانی زدلم پاک شود
‏که همه پیکرمن زیر زمین خاک شود

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

سختى ولى سنجیدنت را دوست دارم ‏
فلسفه اى فهمیدنت را دوست دارم

آرامشى ،مثل هواى بعد باران ‏
حس خوش بوییدنت را دوست دارم

گاهى شبیه انتهاى تلخ سیگار ‏
تلخى ولى بوسیدنت را دوست دارم

مغرور و سنگینى ولى با لحن شیرین ‏
من را "شما"نامیدنت را دوست دارم

صد بار گفتم دوستت دارم ولى تو...‏
حتى همین نشنیدنت را دوست دارم

گاهى بپرس از دوستانت حال من را ‏
گاهى همین پرسیدنت را دوست دارم
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
🌹عزیز دلم وقتی سرم رو روی شونت میزارم ارامشی میگیرم که دیگه از این دنیا چیزی نمیخوام. ‏
منتظرتم 🌹
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
مهربونم دلم به بودنت خوشه
همسرم، سایه سرم، خدا قوت
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ارام تر بگو دوستت دارم هایت را، ‏
بیا نزدیک تر،
میخواهم!‏
صدای. ‏
گرم نفس هایت، ‏
دیوانه ام کند...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی