عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

خورشید
لبهای زمین را می بوسد
‏"صبح" زاده می شود ‏
و من ‏
در انتظار بوسه های تو
تمام روز را ‏
آبستن خیالت می کنم
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
سرصبحی رخ دلدار عجب میچسبد
یک عدد چای شکردار عجب میچسبد
در کنارت بنشیند، دمی آن راحت جان
بعد آن، روز پر از کار عجب میچسبد
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
پلک بگشا نازنینم! صبح زیبایت بخیر
دلربا و بهترینم! صبح زیبایت بخیر

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

خوشا صبحی
که چون از خواب برخیزم
به آغوش تو از بستر گریزم
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
قرارمان سَرِ میز صبحانه...‏
من عشق می آورم ‏
تو عسل ...‏
من کمی مربای بهار ،  کنار نان می گذارم
تو، چند بیتی  غزل...‏
با دو فنجان چای ، که دَم بِکِشد  با نگاهمان ، آرام آرام . . .‏
‏ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
لذت خوردن صبحانه کنار تو خوش است ‏
وسط چله ی سرما، من و تو ، پنجره باز..!!‏

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

هر صبح یک جام سلام
از لب های سرخ توکافیست

تا سرمست شوند لحظه های من...♥️

کنار صبحانه همسری
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
صبح زمانیست که تو بیدار میشوی
ساعت من به وقت چشمان تو تنظیم است
صبحت بخیر
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
سلام صبحمون بخیر نفسم
و که باشی بس است …
مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
من به تو سلام میکنم تو که تک ستاره دمادم غروبی
ای مهوش غزالها ای ترانه ساز هستی
ای که جادوی کلماتت قلمها را
سرنگون میکند صبحبت بخیر
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
هیچ صدایی
زیباتر از صدای تو
وقتی تازه از خواب بیدار شدی،
نیست!!
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
هر روز عاشقانه تر می نویسم...
تا تمام زنان این سرزمین "تب" کنند
در حسرت داشتن معشوقه ای شبیه "تو"
سلام زیبای من, صبحت به قشنگی اسمون پر ستاره
و لبخندت به زیبایی گلهای شکفته...
"دوستت دارم"
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
روز دیگر آغاز شد.
هنوز نقشی بر روز نرفته است وتو نقاش منتخب خداوندی،
این تو واین اعتقاد خالق به تو.
به نام پروردگار بزرگ توانا... روز خوبی نقاشی کن
صبحت بخیر
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
به لحظه های “بی” توبودن سلام میکنم / به سینه ام دلی هست به نام میکنم
تمام میشود این فاصله ها بی گمان / به لحظه های “با “تو بودن سلام میکنم...
صبحت بخیر
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
دلم می خواهد
صبح ها
تو
بیدارم کنی
نه ساعت شماطه دار!...
سلام قربون اون چشمای نازت، صبحت بخیر 😚
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
باید بر لب های ت♥️و بوسه زد...
که هنوز هَم...
در اوج آلودگی ها...
می توانَم پاک تَرین هَوا را از آن تنفس کنَم...
هَوای عاشقی...!!!
سلام عشقم صبحت بخیر
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
صبحی که شروعش با توست، خورشید دیگر اضافیست!
سلام قربون چشمات، صبح بخیر گرما بخش زندگیم...
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ریتم خنده هایت را دوست دارم..
تو بین تمام آدم ها..
در این کره ی خاکی...
تافته ی جدا بافته ای..
لبخند بزن نفس من...
سلام نفسم صبح بخیر..
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
صبحت بخیر ای تمام هستی من دل دریایی من بی تو مردابیست. سلام ای صبح سرشار.. صبحت پر از او از نسیم ...
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
سلام ای طراوت همیشه! دوست دارانت را دریاب!
ما آن بیدلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم.!
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
سلام من
به آن پرند سپیده وشادمان
که در سپیده با نسیم
ترانه ساز می شود
صبح زیبات بخیر
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ﺳﻼﻡ ﺑﻬﻮﻧﻪ ﻗﺸﻨﮓ ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ / ﺁﺭﻩ ﺑﺎﺯﻡ ﻣﻨﻢ ﻫﻤﻮﻥ ﺑﻬﻮﻧﻪ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ
ﻓﺪﺍﯾﻪ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﯿﺎﺕ ﭼﻪ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺑﺎ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ / ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﻭ ﻭﺍﺳﺖ ﻧﻮﺷﺖ
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
سلام من
به غنچه ای که صبحدم، به خنده باز می شود...
صبحت بخیر
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
صب بخیر زشتوی من
عاشق شلختگیه اول صبحتم...
موی بهم ریخته
چشای اینجوریت Oo
صدای گرفتت
 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
صدای گام های تو
ضربان زندگی من است
با من راه بیا با تو تشنه ی زنده بودنم..
سلام صبح بخیر دلیل بودنم
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
من به تو سلام میکنم تو که تک ستاره دمادم غروبی
ای مهوش غزالها ای ترانه ساز هستی
ای که جادوی کلماتت قلمها را
سرنگون میکند صبحبت بخیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی