عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

من قول میدم تا تهش باشم
با این زنِ عاشق مدارا کن
فرصت زیاده واسه ما،فعلا
چیزی نگو، آغوشتو وا کن

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
خلوت بکن آقای من دور و برت را ‏
بگذار روی شانه های من سرت را ‏
یکبار هم قبلا تذکر داده بودم
‏ بگذار در دست چپت انگشترت را
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
عجب آرامشی دارد
شانه هایت!‏
کسی چه میداند
شاید راه بهشت
از شانه‌های تو آغاز میشود...‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
قلبم میگه... 👈مـــــــــــــــــــــــــــــن👉
خوشبخت😄تررررین دخـــــټر دنیام😍 👈چــــــــون👉
عشقمودارم کنارم👨‍❤️‍💋‍👨...‏
💗💗💗عشقم که طاقت اخم کردنمو...ناراحتیمو😔نداره❤️‏
آقای👱مهربوووونم که کارش خوشحال کردن خانومشه👩😄💞
کسی که عاشقمه❤️👩‍❤️‍💋‍👩❤️ کسی که عاشقشم❤️👨‍❤️‍💋‍👨❤️‏
اونی که اگه گریه کنم😭ازتموم دنیا🌍شاکی میشه😣
باتمووووم وجودم میگم📢😘😍
آقاااایی👱💞یکی یدوووونم 👈اینو یادت نره👉
‏❣❣❣که تادنیا دنیاس❣❣❣‏
👨‍❤️‍‍👨کنارتم👨‍❤️‍👨 و 💓عاشقوووونه دوسسسسستت دارم💓
👑تاج سرررررم👑
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
گاهی
آدم دلش فقط
یک دوستت دارم می‌خواهد
که نمیرد!‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
تو که پیشم هستی همه چیز تند تر می شود💝
ضربان قلبم تند تر می زند💗💗💗
عقربه های ساعت تندتر می دوند🕐🕑🕒
میدانم اگر درون ساعتی آب برود از کار می افتد⚪️‏
امروز ساعتم را شسته ام🔵
و پهن کرده ام روی بند💟
اینبار که بیایی❣‏
هرگز زمان رفتنت نمی رسد💛
کنارت که هستم عمیق تر نفس میکشم💙
هوای با هم بودنمان را می بلعم و مبتلاتر می شوم💟
کنارم بمان اگر می خواهی زنده بمانم❤️‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ای در دل من،
میل و تمنا
همه تو!‏
و ندر سر من
مایه سودا
همه تو!‏
هر چند به روزگار ‏
در مینگرم
امروز همه تویی ‏
و فردا همه تو
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
امشب را ‏
تو برایم نقاشی کن ...‏
تو رنگ بزن به خیالم ...‏
میدانم که زیبا میشود ...‏
لحظاتم با تو ✨‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
غالباً حرف دل خود را
بر زبانت دوست‌تر دارم
مثل حرفِ دلنشین "دوستت دارم"‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
تو اگر باز کنی پنجره‌ای سوی دلت
میتوان گفت که من چلچله باغ توام
مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف
سخت محتاج به گرمای توام...‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
سردم شده ........‏
برایم اندکی ، عاشقانه بباف ........‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
مردانه قول داده ام و عاشقت شدم..😍
من مرد قول های بزرگم ...ولی زنم♥️‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
دوستت دارم رابر روی آینه همسرت بنویس .‏
آینه است اول اینکه به خودت برمیگردد.‏
دوم اینکه اودر اینه اش تورا خواهد دید
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن
از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
کاشــــــ باشم ســـوژه عکاسے لبخند تو😇
سلفی‌ام در لنـــز پر مهر نگاهتـــ محشر استـــ😍

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💋برای بودنت میمانم
                            وبرای دیدنت میمیرم💝
      🍀 باش تا بمانم
                     و بمان تا نمیرم💔
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
           🌺 دریا بسیار است
                          اما
                      غرق شدن در چشمان تو💋
       💘  مرا عادت شده ......
                         دوست داشتنت💋
                                       هوس نیست
                        که باشد یا نباشد💝
          🌺 نفس است
                       تا باشم💖
                       تا باشی .......💞
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💖   من؛
        قلب خاکی ام را
        سنگ فرش
        قدم هایت میکنم .....💋💋
  😍 من؛
        هر روز
        عاشقانه تر می نویسم
        تا همه تب کنند
        در حسرت داشتن
                          معشوقه ای
                                 شبیه تو ....💘💝💖

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

تو هَر روز خوبتَر می شَوی
وَ مَن هر لحظه عاشقتر...‏
این هَمه دوست داشتنی بودَنت
دارَد از وجودم سَر می رَود...‏
خوبِ مَن ...‏
کَمی آرام تَر و کُند تر مهربان باش...‏
بگذار به پایت برسم...!‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.‏
قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است
بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.‏
تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

نگاهی آشنا به یاس کردم ..تو را در برگ گل احساس کردم ...‏
خلاصه در کلاس ناز چشمت دو واحد عاشقی را پاس کردم

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
قلبمو هدیه میدهم بهت ، مواظبش باش ، نه به خاطر اینکه قلب منه به خاطر اینکه توتوشی ‏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
دلـم آرامشـ میخـواهـد ‏
در بی دلهـره ترین آغـوشـِ دنیـا ‏
از مـن نگیـر ‏
دنیـای مـن را
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
‏♥️زیباتریــــــــــن
‏♥️پـــازل دنیاســـــــــــــت
‏♥️وقــــــــتی...‏
‏♥️فاصلـــــــه ی بین انگشتانــــــم ‏
‏♥️با انگشتــان تـــــو پر می‌شود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی