عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

بیرون زتونیست
آنچه می خواسته ام
فهرست تمام آرزوهای منی.  .  .  .  !  💕
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
به چشمانت خیره میشوم👀
برق چشمانت هوش از سرم میبرد😍
گویی شرابی هفت ساله نوشیده باشم🍷
تو کیستی که اینگونه مرا مست😘 ‏
و مدهوش خود کرده ای؟؟💖
نمیدانم!!😔
بی گمان تو زاده ی عشقی و من💘
مجنون و شیدای توم💋😘
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
لبخند که می زنی
تمام استخوان هایم نرم می شوند
و تو می توانی
مرا به یک پرنده بدل کنی
که در دست هایت لانه کنم
و برایت آواز بخوانم...‏
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
دلگرمی تو
بال‌های من‌اند.‏
چیزی بگو
گاهی چنانم بی تو
که عبور سایه‌ام از کنارم
نگرانم می‌کند.‏
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
براے عاشق شدن؛
باران و ساحل دریا،
‏بهانہ اے بیش نیست...!‏
‏چشمان معصوم "تو"...‏
معناے عاشقے ست و
‏دلدادگے...‏

‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
داشتـنِ تـو می ارزه به ‏
همـه ی نداشته های دنیـا ‏
تـویی که تـو روزایی که نیستـی ‏
کسـی جا تو نمیگیـره ❤️‏
مـن دنیـا رو میخـوام فقط بخـاطر بودنِ با تـو ‏
مـن بـرای وجـودِ تـو ... ‏
بـرای نگـاهِ تـو ...‏
بـرای با تـو بودن جـونمـم میـدم💞
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
از عشق تو دیوانه شدم
تاب ندارم
در کوی تو آواره شدم
باک ندارم
آری منم آن دیوانه که گویند
از عشق تو دیوانه شده و خواب ندارد
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
مــن عـاشـق تــو هـسـتـم ...‏
عاشق چشمانی که
قشنگترین نقاشی خداست
و اقیانوسی از آرامش را در خود دارد.‏
عاشق دستانی که خداوند،
نوازش را با الهام از آنها معنا کرده است!‏
و عاشق لبخندی که
زیبایی را تمام و کمال به تصویر می‌کشد...‏
‏❤️مــن عـاشـق تــو هـسـتـم❤️‏

‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏

برایت یک بغل مریم؛

که مستش می شوی هردم؛

برایت قدرت ارش؛ که دشمن را زنی اتش؛

برایت سفره ای ساده؛ حلال و پاک واماده؛

برایت یک تن سالم  برایت هرچه خوبی هست؛

صمیمانه ارزو کردم

‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏

نه با صفر ‏
نه با ساعت ‏
نه با روز نه با شب..... ‏
برای من ‏
فرقی نمیکند.... ‏
ساعت چند ‏
کدام روز ‏
کدامین شب باشد..... ‏
برای من که ‏
تو را دارم ‏
هر ثانیه ام ‏
لحظه ای برای عاشقیست.... ‏
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
بگــــــــــو تمــــــــــامـ   ٺــــ💋ــــــو  مــــــــــاڸ ‏
مــــــــــڹ اسٺــــــــــ ...💖
دلــــ❤️ــــــم میخــــــــــواهد حسادٺـ کنــــــــــم بہ ‏
خــــــــــودمـ 😼😻
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
فقط تـــــو...‏
کــــــــــدام علائـــــم حیــــــــــاتے...؟💗
کــــــــــدام سطــــــــــح هوشیـــــاری...؟🤔
نبــــــــــض مــــــــــن تنــــــــــها
زیــــــــــر دســــــــــتان توســــــــــت کــــــــــہ میزنــــــــــد😍
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏
سردم شده ........‏
برایم اندکی ، عاشقانه بباف ........‏
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
مردانه قول داده ام و عاشقت شدم..😍
من مرد قول های بزرگم ...ولی زنم♥️‏
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
بیمار خنده های توام بیشتربخند
خورشید آرزوی منی گرم تر بتاب
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
من سایه ی کوچک نگاه توام
هر جا بروی
با توام
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
نفس می کشی...‏
به سینه ات می چسبم!‏
هنوز هم دوست دارم
باز دمت...‏
دم ِ گرم و عمیق ِ خودم باشد!‏
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
چه آرامشی دارد آغوشت و چه مست کننده است بوی تنت ،
خدایا بهشتت را در این دنیا انتظاری نبود.‏
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
فــرقـــی نــداره🤗
خـواب بـــاشــمـ💫🌚
یــا بـــیــدار 💫🌝
زیــبـــاتـــریـــن [🐚]‏
تـصـویــــر پـیـــش 🌙❤️‏
چــشـمـام هـــمـیــشــه تـویـی !✌️‏

‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏

عاااشق پاهایت هستم چرا که زمین و زمان را پیمودند تا مرااا یافتند
♥️داخل کفش همسری بذارید😉😉😉
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
تو فصل پنجم عمر منی تقویمم به شوق توست که تکرار می شود هر سال ♥️

تو سر رسید(تقویم) همسری میتونید بنویسید

‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏

چقدر لحظات رازو نیازت زیباست...مراهم با خود ببر♥️
سجاده همسری😉
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
جیب هایت پر از پول حلال رئیس خوووونه...♥️
تو جیب پیراهن همسری بذارید
‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️‏‏
مرد من...دستانت را که پی روزی حلال زحمت میکشند رامیبوسم♥️
کیف پول همسری؛کیف مدارک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی