عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

🌷🌾🌷🌾🌷🌾🌷🌾🌷🌾🌷
خدای را سپاس که تو را برایم فرستاد، عزیزم
مرا یافتی و با من همراه شدی
و من اینجایم با تو
حالامی خواهم بدانی که
تو قلبم را گشودی
همیشه فکر میکردم که عاشق بودن خطـــــاست
اما همه چیز تغییر کرده از وقتی تو کنارم هستی...اوه
و حرفهایی هست که میخواهم بگویم
برای باقی عمرم
میخواهم با تو باشم
میخواهم کنار تو بمانم
صادقانه و درست تا انتهای زندگیم
عاشق تو باشم...عاشق تو
برای باقی مانده ی عمرم
در تمام روزها و شبها
ممنون خدایا
برای گشودن چشمانم
حالا و برای همیشه اینجایم بخاطـــــر تو
از اعماق قلبم آنرا میدانم
احساس خوشبختی میکنم وقتی به تو فکر میکنم
و از خدا می خواهم که به ما برکت دهد در همه ی کارها
تو همسرم ، دوست من ، و قوت من
دعا میکنم در بهشت در کنار هم باشیم
همه چیز را فهمیدم، خودم را پیدا کردم واحساس قدرت میکنم
بله! همه چیز تغییر کرده از وقتی تو کنارم هستی...اوه
و کلماتی هست که میخواهم بگویم
برای باقی عمرم
میخواهم با تو باشم
میخواهم کنار تو بمانم
صادقانه و درست تا انتهای زندگیم
عاشق تو باشم...عاشق تو
برای باقی مانده ی عمرم
در تمام روزها و شبها
ممنون خدایا
برای گشودن چشمانم
حالا و برای همیشه اینجایم بخاطـــــر تو
از اعماق قلبم آنرا میدانم
تا تو کنارم منی ترسی نیست
با عشق احساس قدرت میکنم
و می دانم بدون شک تا ابد عاشق تو خواهم بود
برای باقی عمرم
میخواهم با تو باشم
میخواهم کنار تو بمانم
صادقانه و درست تا انتهای زندگیم
عاشق تو باشم...عاشق تو
برای باقی مانده ی عمرم
در تمام روزها و شبها
ممنون خدایا
برای گشودن چشمانم
حالا و برای همیشه اینجایم بخاطـــــر تو
از اعماق قلبم آنرا میدانم

نظرات  (۲)

میشه کپی کنم.... آخه ته جمله های قشنگه....قول میدم. فقط اینو به عشقم بدم.....نمی‌دونم کی هستی اما خیلی قشنگ نوشتی .....کاش منم بتونم مثل تو بنویسم....

سلام.یعنی چی برای کپی این نامه ها دین شرعی گذاشتید. مگه کپی کردن نامه ها و برای همسر دادن جز بیشتر شدن عشق است؟

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی