عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

این ایده برای پارساله ک اولین سالگرد ازدواجمون بود💍💍
ی البوم برداشتم پرش کردم از عکسایی ک سال اول زندگی کردیم. از همه کارایی م تو این یک سال اتفاق افتاده بود عکس انداخته بودم. 🎥📷
مثلا اگه دوتایی حمام کرده بودیم ی عکس دوتایی با حوله انداختم. یا باهم ک مسواک میزدیم عکس انداختم. همسرم اصلا فکر نمیکرد برای چی عکس میندازم. یا اگه از بیرون غذا میگرفتیم. اگه سوسک تو خونه کشت و .... .

📖 خلاصه ی البوم پر کردم. روی جلدش با ماژیک نوشتم ب ربان انگلیسی که یک سال گذشت. یک موتور خریدیم. 🚲 یک موبایل گرفتین. ۳۱ بار دعوا کردیم😔.۳۶ بار بیرون غذا خوردیم.😋 ی عالنه وسایل خونه شکست.و....
خیلی چیزا میشه روش نوشت😃😉😘
بعد توش کنار هرعکس ی نت گذاشتم ک توش یاداوری کردم اون خاطره زو.
مثلا کنار عکس باحوله نوشتم: چقد با دوتایی حمان زفتنمون در مصرف اب صرفه جویی کردیم.
اینم بگم اولین عکسمون ی عکس از عروسیمون بود
کنار سوسکا نوشتم همسر شجاع من اگه نبود این بیست و هفت تا سوسک رو کی میخواست بکشه؟
و ...
همسرم خیلیییی خیلیییی ازین کادوش خوشش اومد و گفت کل یک سال برام تکرار شد و گفت چقد تو شیطونی ک عکسارو برا ابن میخواستی و تو کل این یک سال فکر کادوت بودی

✳️ ارسال عکس های کاملا خصوصی در فضای مجازی امکان پذیر نیست . کاملا ایده شفافه / الان که خداروشکر چیزی که زیاده دوربین گوشی و عکسبرداری هست . هر اتفاق کوچیک یا هر خاطره خوشایندی رو  با یه عکس برای خودتون ثبت کنید . میتونید توی یه پوشه از کامپیوترتون یا حتی یه دفترچه اینا رو داشته باشید / اگه کامپیوتر هست میتونید در حد چندخط برای اینکه اون واقعه یادتون نره توضیح بدید و تاریخ بزنید و توی word  ذخیره کنید . اگرم توی دفترچه هست یه جوری آدرس بذارید برای خودتون
بعد از یکسال میتونید این ایده رو کاملا اجرا کنید چون نیاز به زمان داره تا خاطرات شیرینتون جمع بشه
📍⏬⏬⏬
منم میخوام اینکارو انجام بدم بااین تفاوت ک نمیخوام چاپشون کنم چون عکسامون خصوصین،ولی بصورت کلیپ درست میکنم حتی از اشپزی کردن همسری هم عکس گرفتم ،مرسی از ایده قشنگتون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی