عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

به واللهِ که جانانم تویی تو
به سلطان عرب آی جانم تویی تو
******************************
تو دوری از برم دل در برم نیست
هوای دیگری اندر سرم نیست
******************************
‏جَهنَمی بپا میکند     ‏
دِلَم    ‏
‏وقتی    ‏
‏شِعری بیایَد و     ‏
تو    ‏
میانِ آن نَباشی
******************************
کنارم که هستی...‏
زمان هم مثل من دستپاچه میشود...‏
عقربه ها دو تا یکی میپرند...‏
اما همین که میروی!‏
تاوان دستپاچگی های ساعت راهم من باید بدهم...‏
جانم را میگیرند ثانیه های بی تو..‏
******************************
غزلی نوشته مجنون،برسد به دست لیلی
نَفَسم بگو کجایی که  ستاره ی سهیلی؟!🌸

دو سه خط گلایه دارم، که به عرض میرسانم:‏
من و میل اینچنینی!!!تو   چرا بدون میلی؟!🌸

همه شب به انتظارت،  غزلی سروده ام تا
تو یِ بی وفا بدانی ،که دلم گرفته ! خیلی🌸

تو که پیش من نباشی ،همه ی دار و ندارم...‏
قلمی...دفتر شعری، دو سه واژه ی طُفیلی🌸

تو نماز نیمه شبها...تو نیایشی...نه شعری!‏
تو شبیهِ یک    دعایی،که مقدسی   ! کُمیلی🌸
******************************
بارها رفتم کنار آینه شایدکه تو
ذره ای جامانده باشی و تماشایت کنم...
وقتی دلم برایِ تو بی تـــــــاب میشود
چشمم برایِ دیدنت مشتــــــاق میشود
آنقدر شـــــرم دارم که عشقم به تو
پشتِ ردیف و قافیه پنهان میشود
زیبای  من"تو نیمه ای از وجودمی
با توست که غزلِ من ناب میشود
با تو ستاره میچکد از شعر هایِ من
بی تو ردیف و قافیه کمیاب میشود ‏
******************************
مهم نیست که شانه هایت تجسم است
و آغوشت خیال
همه یادت اینجاست ‏
نگاهت
صدایت
خنده هایت
دیگر چه میخواهم؟
******************************
اصلا ‏
جمعه
‏ با خودش هم مشکل دارد...‏
فرد نیست ...‏
زوج نیست ...‏
تلافی اش را ‏
سر ما در می آورد ...‏
همه اش مرا ‏
یاد "تو "می اندازد
که نیستی ...‏

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی