عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

ای خدا یار من آنجاست ، حواست باشد؛
او نشان کرده ی اینجاست ، حواست باشد…!‏

یار من مویِ سرش ، قیمت صد فرهاد است؛
قصه اش قصه ی فرداست ، حواست باشد…!‏

گرچه بدجور دلم تنگه نگاهش گشته
همچنان شاه غزل هاست ، حواست باشد…!‏

او نگاهم نکند ، یا نخرد حرف مرا...‏
هرچه هست بینِ خود ماست ،حواست باشد!‏

همه ی دلخوشی و زندگی ام، بودن اوست؛
برود، آخردنیاست! حواست باشد…!‏

نگذاری احدی تیشه برویش بزند !‏
شیشه ی عمر من آنجاست، حواست باشد.‏
************************************
بودنت حس عجیبی ست که دیدن دارد
ناز چشمان قشنگ تو چشیدن دارد

آتش از حرم تنت سخت به خود می پیچد
دل من شوق ِ در آغوش پریدن دارد

لب ِ تـو کهنه شرابی ست و من می دانم
بوسه از طعم دهان تو چشیدن دارد

چشــم ِ تــو ریخته بر هم من ِ معمولـی را
یک نگــاه ِ تــو به من جامه دریدن دارد

سر و سامان بدهی یا سر و سامان ببری
قلـب ِ من سوی شمـا میل ِ تپیدن دارد

وصـل ِ تــو خواب و خیال است ، ولی باور کن
بودنت حس ِ عجیبی ست که دیدن دارد.....!! ‏
‏ ‏************************************
با خنده گفتمش:به سلامت، سفر بخیر
وقتی که رفت، از تو چه پنهان، دلم گرفت...‏
************************************
بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست
آه! بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست...‏
************************************
نبودنت در من قدم می زند و من زیر باران

تو دور میشوی ، من خیس

این دلبری های بهار است

نیامده دیوانه می کند کوچه را از تنهایی ‏
************************************
سیری ز دیدن تو ندارد ‏
نگاه من! ‏
چون قحط دیده‌ای که به ‏
نعمت رسیده است...‏
************************************
وقتی دلم در انتظارت شور میزد
مضرابهای خسته بر سنتور میزد
یک آسمان احساس با صدها ستاره ‏
در چشم بی رنگ شما بی نور میزد
اصلا تو تقصیری نداری خوب تنها
نبض ضعیف زندگی ناجور میزد
پشت تمام سایه روشنهای سختی ‏
طرح شما بر خاطرم حاشور میزد
دلگیرم از دست شماهایی که گفتید
یک زن در این بیغوله حرف زور میزد
************************************
‏ چـه انتظار بــزرگی است❣‏

اینکه بــدانی👉

پشت هر "دوستت دارم"‏

چقدر دوستت دارم💕
************************************
وقتی دلم برایِ "تو" بی تـــــــاب میشود
چشمم برایِ دیدنت مشتــــــاق میشود

آنقدر شـــــرم دارم که عشقم به" تو"‏
پشتِ ردیف و قافیه پنهان میشود

زیبای  من"تو" نیمه ای از وجودمی
با" تو"ست که غزلِ من ناب میشود

با "تو" ستاره میچکد از شعر هایِ من
بی تو ردیف و قافیه کمیاب میشود❤️❤️❤️‏
************************************
اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من
دل من داند و من دانم و دل داند و من
************************************

نیستی
و حال خلبانی را دارم
که لحظه برخورد با کوه
در جعبه سیاه میگوید:‏
دوستت دارم
************************************
محبوب بودنت را در”همین لحظه “باورکن!

لحظه ای که دلی به” یاد “توست..‏

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی