عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

سلام!
من این نوت هارو برای همسرم درست کردم و گذاشتمون داخل جعبه
تعدادش پنجاه و سه تاست هر روز قرار شد یکیش رو باز کنن و بخونن
روز پنجاه و سوم ک اخرین نوت رو باز کنن، روز تولدشونه ...😜😜
چون ما از هم دور هستیم قرار شد هر روز بعد از نماز صبح یکی از نت ها رو باز کنن ک اولین کسی ک باهاشون صحبت میکنه من باوشم
خیلی خوششون اومد و غافلگیر شدن
از یه سمتش خیلی راحت رولش کنید بره جلو
بعدش یه مقدار در همون حالت تو دستتون نگهش دارید باز نمیشه
میتونید با کاغذ های سفید درستش کنید و ددر هر رول رو با نخ کوبلن قرمز ببنیدید ...این شبیه ایده ای هست ک ان شاء الله برای روز تولدشون درستش میکنم و میفرستم عکسشو براتون
من متن های هر روز رو جدا نکردم. شما میتونید جداش کنید مثلا با یک تک رنگ خاص مشخص کنید (مثل سفید)  و بگید اون رو روز اخر باز کنن ولی فکر کردم بهتره همش مثل هم باشه چون خودمم خیلی کنجکاو میشم ببینم روز تولدشون دقیقا چ نتی ورداشته میشه ...
برای روز تولدشون یه کار مشابه انجام میدم و ان شاء الله میگذارمش تو گروه.اون یک مقدار با این فرق میکنه.

عمق  همه جملاتی ک برای نوت انتخاب شده بود  I love u بود اما چون مدتیه میخوام غیرمستقیم تشویقشون کنم ک یه کار مهم رو انجام بدن، لا به لای این دوستت دارم ها اون منظور رو هم رسوندم . ینی ی جوری ک خودشون ب این برسن ک من با تصمیمشون برای اون اقدام مهم مشکلی ندارم و استقبال میکنم ان شاء الله. ..
اگر رنگش فرق داشته باشه مشکلی پیش نمیاد و بهشون میتونید بگید روز تولدت فلان رنگو ور دار.اما کلا ب نظرم همشون شبیه هم باشن بهتره
البته من تو نوت ها تولدت مبارک ننوشتم


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی