عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

توی دوران عقد ملاحظاتی وجود داره که بعضی وقتا پیشنهاد میشه زیادی شیطنت نکرد !
ولی خب میتونید کم کم شروع کنید

شما و همسرتون محرم هم هستید

اون تصمیم گرفته با در کنار محرمش بودن قید هزاران عشق حرام رو بزنه

حالا نوبت شماست که جای هزاران نفر عاشقی کنید

چطور این عشق رو به زبون بیارید یا به قولی شیطنت کنید کاملا متناسب با روحیات خودتونه
از همه بهتر تقویت روحیه شوخی در خودتونه
مطالب طنز بخونید
نوشته های عاشقانه طنزآمیز که توی آرشیو داریم مطالعه کنید

و فکر کنید قراره همسرتون رو با هر کلمه ای بخندونید
این دوران با ساده ترین کلمات طرف مقابل شاد میشه
مثلا وقتی میخواین بگید دلم برات تنگ شده یکم جزئیات رو بیشتر بگید
دلم برا انگشتات تنگ شده
برا خنده ت
برا  اون خال روو گونه ت
و دیگه خودتون ادامه بدید ...حرف رو با جاهای باریک بکشونید 😂
ما تو دوران عقد هی برا هم جوک تعریف میکردیم
یا خاطرات بچه گیمون
وقتی میخواین بگید دوستت دارم  یه بخش از بدن همسرتون رو مخاطب قرار بدید

حتی گاهی باهاش سوم شخص صحبت کنید

مثلا عشق من کیه ؟
مراقب شوهر من باش
به شوووععععلم بگو یکی اینجا دلش برا تک تک سلولاش تنگ شده


وقتی بهت میگه دلم برات تنگ شده با شیطنت بگو برا کجا تنگ شده ؟😍 و همین صحبتا دیگه ...کافیه یکم بیشتر مطالب شیطنت آمیز و طنز بخونید تا ایده بگیرید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی