عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

بدنم داغ شده مست شدم انگاری
بی مروت بده یک ذره مرا دلداری

تو چرا از نگه خیره ی من می ترسی؟
غیر یک بوسه ندارم به لبت من کاری
*********************************
توچشماے مڹ.......👀👀👀
‏.‏
فقط تو دیده مـیشــــــــــ ے........😍😍
‏.‏
آدما زیادڹ....... اما چشماے مڹ.......‏
‏.‏
فقط تو رو میبینہ.........🙇
‏.‏
آدما زیادڹ.......🙍
‏.‏
اما هیچڪدوم ارامش چشماے تو رو.........😍
‏.‏
بهم نمیدڹ.......💑
‏.‏
چشماے تــــو .......💔💖
‏.‏
بهم ارامش میدڹ......👄❤️❥‏
‏.‏
هموڹ آرامشــــــــــ ے ڪہ ساڸ هاستــــــــــ.........✌️‏
‏.‏
ساڸ هایہ ساڸ.....✌️‏
‏.‏
دنبالش میــــــــــگردم........💛💜💙
‏.‏
وقتــــــــــ ےنگام میڪنــــــــــ ے.......😍😍😍
‏.‏
زندگــــــــــ ے مڹ رنگـــــ میگیره.........😍😘💑
‏.‏
رنگـــــ عشــــــــــق......💑
‏.‏
رنگـــــ یڪـــــــے شـــــدن...💟
*********************************
رسیده ام به غزل های دوستت دارم

به درک لحظه ی زیبای دوستت دارم
‏ ‏
نشسته ام به ادب ، در کلاس درس عشق

خوشم به مشق الفبای دوستت دارم
‏ ‏
نشسته ام به تماشای فصل سیب سرخ

نشسته ام به تماشای دوستت دارم
‏ ‏
‏« منم که شهره ی شهرم به عشق ورزیدن »‏

و ایستاده دلم ، پای دوستت دارم
‏ ‏
سروده ام غزلی با ردیف سیب سرخ

بخوان به لهجه ی زیبای دوستت دارم
‏ ‏
و عشق ، راز بزرگ خداست ، باور کن !‏

خوشم به کشف معمای دوستت دارم
*********************************
سبدگل یاس سفیددررنگ امید✨✨‏

‏    🌹🌼باهرچه صفادرشڪل دعــــا✨✨‏

‏       🌹🌼تقدیم شما عزیز مهربان✨✨‏
*********************************
از عشق تو گفتن، شده کارم چو عبادت
می میرَم از این عشق تو،، جانم به فدایت،،

چون یاد تو باشد،، مِی و مَستی چه نیاز است؟
حالم تو ببین، ای دل و جانم به فدایت،،

از گلشن تو مَستَم و از غم خبری نیست!‏
بی باده خوشم، روح و روانم به فدایت،،

من بنده ی عشقم،، تو شدی شاه ولایت!‏
قربان قدت این دل و جانم به فدایت،،

غیر از تو کسی با دل من نیست، ولیکن،،
قلبت شده سلطان دلم💓 ای به فدایت،،
*********************************
‏ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﮐﻪ ﻫﺴـــــــــــــــﺘﻢ
ﻋﻤﯿــــــﻖ ﺗﺮ ﻧﻔـــــــــﺲ
ﻣﯽ ﮐﺸﻢ
ﻫﻮﺍﯼ ﺑﺎ ﻫﻢ
ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ
ﻣﯽ ﺑﻠﻌـــــــــــــﻢ
ﻭ ﻣﺒـــــﺘﻼ ﺗﺮ
ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ...‏
ﻛﻨﺎﺭﻡ ﺑﻤﺎﻥ
ﺍﮔﺮ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻲ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻤﺎﻧﻢ ...‏
ﺗﻮ 😍ﻫﻨــﻮﺯ ﺑﺎ ﺗـﻤـﺎﻡ ﻧﺒـﻮﺩﻧـﺖ ، ﺗـﻤـﺎﻡ ﺑـﻮﺩﻥ ﻣﻨــﯽ💞💖
*********************************

کمی بیشتر هوایم را داشته باش .....‏
این روزها.....‏
جز هوای تو....‏
چیز دیگری آرامم نمیکند....‏
هوای خوبی نیستم. ....‏
اما....‏
دلم هوای نفس های تو را میخواهد....‏
کمی بیشتر هوایم را داشته باش....‏
من اینجا......‏
غیرتو
هوای کسی نمی شوم....‏
*********************************
دوست دارم دستم را بگیری🌷

‏ و زیرگوشم زمزمه کنی🌷

که پشت خوابهای نا آرام تو …🌷

چیزی بیش از نگرانی های زنانه نیست🌷

دستت را بگیرم و زیرگوشت زمزمه کنم🌷

که پشت نگرانی های زنانه ی من🌷

مردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم!🌷

*********************************
حس خوبیست در آغوش خودت پیر شوم
اینکه یک عمر به دستان تو زنجیر شوم
آسمانم شوی و تا به سرم زد بپرم:‏
با نگاه پر از احساس تو درگیر شوم
حس خوبیست نفس های تو را لمس کنم
آنقدر سیر ببوسم...نکند سیر شوم؟
درد اگر از تو به اعماق وجودم برسد
حاضرم دم نزنم تا که زمینگیر شوم
باید ابراز کنم نیت رویایم را
باید از زاویه ی شعر تو تفسیر شوم
یک غزل باشم و تا مرز جنونت بکشم
پر از آرایه و اندیشه و تصویر شوم
اولین تار سفید سرمن را دیدی
حس خوبیست در آغوش خودت پیر شوم
*********************************

صدایت میزنم ...‏
‏   پرستوها لال میشوند .‏
‏   نگاهت میکنم ...‏
‏   شب رنگش را به چشمان تو میبخشد .‏
‏   دست هایت را
‏   میگیرم ...‏
‏   خورشید جلوی پاهای من زانو میزند .‏
‏   در آغوشت آمدم ...‏
‏   دیگر ادامه ی شعر  یادم رفت....‏
*********************************
آهای دنیا
اینقدر به بزرگیت نناز
یه تار موی عشقمو
با کل دنیات عوض نمیکنم ‏
*********************************
تمام گوشه های جهان را هم بگردم
بازم
جگر گوشه ی من تویی
*********************************
زندگی بدون تو رو نمی خوام
حتی واسه
یه لحظه ...‏
*********************************
کاش لغت نامه می دانست
عشق
زنگی
نفس
عمر
تعریفش فقط ‏
دوحرف است   "  تو  "‏

*********************************

مرا در خانه سروی هست کاندر سایه قدش🌸
فراغ از سرو بستانی و شمشاد چمن دارم🌸
گرم صد لشکر از خوبان به قصد دل کمین سازند 🌸
بحمدالله و المنه بتی لشکر شکن دارم🌸
*********************************
دلم می خواهد ...‏
در آرامش آغوشت...!‏
طولانی بمیرم...!!‏
*********************************
خواب آلود ...‏
لوس ...‏
بی خیال ...‏
بی قرار ...‏
در آغـــــــــــــــــــوشم باش!!‏
*********************************
شانه های تو

بوی مزرعه ی قهوه می دهد

تمام بی خوابیهای من تقصیر توست

ای تلخ دوست داشتنی....‏
********************************
خـوشـبـخـتـی یـعـنـی : خـیـره شـدن بـه چـشـم هـای مـشـکـیـت👀
‏.‏
خـوشـبـخـتـی یـعـنـی : گـرفـتـن دسـتـای مـردونـت💑
‏.‏
خـوشـبـخـتـی یـعـنـی : عـطـرتـو نـفـس کـشـیـدن😚
‏.‏
خـوشـبـخـتـی یـعـنـی : قـفـل شـدن انـگـشـتـام مـیـون انـگـشـتـات😍
‏.‏
خـوشـبـخـتـی یـعـنـی : وقـتـی سـرمـو مـیـارم بـالا کـه نـگـاهـت کـنـم بـبـیـنـم تـوام نـگـاهـت بـه مـن بـوده💑

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی