عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

عشق درآمد از دَرَم . . .‏

دست نهاد بر سرم . . . ‏

دید مرا که بی تواَم . . .‏

گفت مرا که وایِ تو . . .‏
********************************
در پناهِ تــــــــو ‏
آرامش ‏
معنایی دیگر دارد ؛
کاش که سایه ات ‏
از سرم کــــــــم نشود ...‏
********************************
گاهی بی هیچ دلیلی خوشحال هستید

و حالِ خوبی دارید

یقین بدانید کسی ‏

برایتان دعا کرده است
********************************
آنکه...‏
واقعاتورا...‏
‏"دوست دارد"...‏
به سازِآرام بودنت، ‏
‏   کفایت می کند.....‏
‏   و هرگز نمی خواهد...‏
‏   رقاصه سازهایش باشی!!!!!!‏

رد شدی ازوسط کوچه و ازگوشه
در
دیدم انگار توهستی و شدم زیرو
زبر

قدوقامت ک همان بود دلم هری
ریخت
چادری ها بهم از پشت شبیه اند
آخر

********************************
هــــــیچی تو دنیـــــــا ..‏
به اندازه بغل محکم و عاشقانه..‏
کـــسی کــه دوســــتش داری ..‏
به آدم آرامــــش و امنـــیت نمیــده !!‏
********************************
‏ من خوشبخترینم  ‏
چون تو رو دارم ‏
که حتی فکر کردن بهت
‏ قلبمو گرم میکنه
با همه دنیا هم ‏
عوضت نمیکنم
هیچوقت اینقـدر آرامش نداشتـم
********************************
فبای آلاء ربکما تکذبان
هیچ وقت ‏
به من نگفتی ‏
لب هایت ‏
به کدامین مخدر ‏
آغشته بود ‏
که هنوز که هنوز است
خماری همان ‏
یک بوسه را ‏
در جانم احساس می کنم!‏
‏********************************
آغوش من فقط اندازه ی تو جا دارد و بس
دوست داشتنت در تک تک رگ های
بدنم مثل خون جاریست
خواستنت همه پوست و استخوانم شده ‏
من بلد نیستم دوستت نداشته باشم
بلد نیستم حرف دلم را بهت نگم
حتی بلد نیستم نخندم وقتی باهاتم
حتی بلد نیستم دیونه ت نشم
وقتی با چشمات دلبری میکنی
من هیچ کاری بلد نیستم
جز دوست داشتن تو
********************************
من از تکرار بیزارم ولی تکرار تو زیباست
نوازش های دستانت طلوع پاک یک رویاست

برایم باورش سخت است وداع تلخ من با تو
نگاهم کن،مرا بنگر،جنون از چشم من پیداست

همیشه دوستت دارم ،همیشه عاشقت هستم
وتنها ماندنم بی تو،برایم اخر دنیاست

اگر چه میروی اما ،دلم را پس نمیگیرم
همیشه قلب بیمارم برای دیدنت شیداست ...💖
********************************
ظاهرم قصر است. اما از درون، ویرانه ام
من صدای خسته ی پروانه ای بی خانه ام

عاشق صیادم و عمدا به دام افتاده ام
آه...او پنداشت من دنبال آب و دانه ام

باد،میزد شانه مویش را !!!... تلافی میکنم
گیسوان او،فقط مال من است و شانه ام

باد در مویش روان و من روانی میشوم...‏
با همین عاشق کشی ها میکند دیوانه ام

عاشقم...دیوانگی های مرا جدی بگیر
آنقدر دیوانه،حتی با خودم بیگانه ام...‏
********************************
من که آواره ترین ابرِ بهارم بی تو
شانه ای امن ندارم که ببارم بی تو

باد می آید و دستانِ تو از من دورند
به زمین ریخته گل های انارم بی تو

خشکم و لُخت تر از آنکه کلاغان حتی
خانه ای امن بسازند کنارم بی تو

تازه این باد فقط بادِ بهار است، خودت
فکر کن آخرِ پاییز چه دارم بی تو!‏

کاش آواره ترین ابر بهاری بودم
تا شبی سر به بیابان بگذارم بی تو

پایم آن قدر فرو رفته که با تیشه مگر
پا از این باغچه بیرون بگذارم بی تو

********************************
رج به رج هر بیت را ‏
از روی چشمت ساختم
شعرهایم دست باف ‏
مهربانی های توست
********************************
چشم تو حزبِ زمینی ست ،که وارد شده است

دو سه اشکال به دینی ست که وارد شده است

قجری نیست ولی اینکه خمارست خودش

نکند قهوه ی چینی ست که وارد شده است
********************************
خوشحالے یعنے😍 آقات لپتو گاز بگیره تا وقتے ک آخ نگفتے ولت نکنه
خوشحالے یعنے عشقت با بازو های مردونش فشارت بده تو بغلش
خوشحالے یعنے سرتو بزارے رو شونش و اون پیشونیتو ببوسه ‏
خوشحالے یعنے وقتے که اخم میکنه میگه تو مال منے 💋
خوشحالے یعنے وقتایے که باهات شوخے میکنه ...وقتایے که با هم میخندین😊

خوشحالے یعنے صداش وقتے آروم حرف میزنه
خوشحالے یعنے لبخندش وقتے بهش نگاه میکنی
خوشحالے یعنے بوسه رو بازوهاش
خوشحالے یعنے دستایی ک تو هم گره میخوره💏

‏♥️♡خوشحــــــــــــــــالے یعـــــــــنے داشــــــتن تـــــــــــــــــــو♡♥️‏

********************************
تو آغوش تو بدون بال پرواز میکنم...خیلی دوستت دارم
********************************
آتش از برق نگاهت ریختى بر جان من       ‏

خواستى تا در میان شعله ها آبم کنى
********************************
دارمت دوست به قدری که خدا میداند
راز این گفته فقط باد صبا می داند
مهرت ای عشق زمانی ز دلم پاک شود
که همه پیکر من زیر زمین خاک شود
********************************
تو کل این دنیا و بین این همه آدم فقط یه نفر هست که عشق منه....💖💋
‏.‏
‏ فقط یه نفر هست که وقتی باهاش حرف میزنم تمام وجودم آروم میشه....💖💋
‏.‏
‏ فقط یه نفر هست که وقتی میبینمش دیگه به هیچ چیز نمیتونم فکر کنم ...💖💋
‏.‏
‏ فقط یه نفر هست که وقتی دستاشو میگیرم توی دستم دیگه از خدا هیچ چیز نمیخوام....💖💋 .‏
‏.‏
فقط یه نفر هست که میخوام تمام زندگیمو باهاش باشم.... 💖💋
‏.‏
فقط یه نفر هست که اگر نباشه میخوام دنیا نباشه ...💖💋 فقط یه نفر هست که با تمام وجودم عاااااااشقشم ...💖💋
‏.‏
‏ فقط و فقط یه نفر...💖💋
‏.‏
‏ اون یه نفر فقط تویی ، اون یه نفری که عاشقشم ، که میمیرم براش ، که تمام هست و نیستمه که بدون اون نمیتونم به زندگیم ‏‏ادامه بدم تویی... 💖💋
‏.‏
با تمام قلب و وجودم عاشقتم دنیای من...💖
********************************
نمیدانم چرا حواســـــم را

هرجا پـــــرت مےڪنم

ڪنار تــــــــــو مےافتد

اما مےدانـــــم

این قشنگتـــــرین

احساس دنیاســـــت😍😍
********************************
عشقت را پنهان میکنی که مردانگی ات خدشه دار نشود
مرا شما خطاب میکنی که هوایی نشوم
مرا نگاه نمیکنی که دستت رو نشود
ولی نمیدانی اینها چقدر بهت می اید
و من دیووانه تر میشوم...‏
********************************
تو فَـقَـــط  نَفَس من بٰاش❤️‏
مَـــــن قـــــول مـــــیدَمـ بٰا خــــودَم هَـــــم قَــــطـــعِ رٰابـــــِطـــــِه.‏
کُــــنَم...‏
ﻣﯿﺨــــــــــﻮﺍﻡ
‏** " ﺩﻧﯿــــــــﺎ " ﻧﺒـــﺎﺷﻪ . . .🌍
ﺍﮔــــﻪ ... ﺍﻭﻧــــــﯽ ﮐﻪ
‏** "ﺩﻧﯿــﺎﻣـــــــﻪ " ﻧﺒــﺎﺷﻪ .**❤️💕
هیـــــچی نمیخـــــــــــــوام !‏
یه "تـــــــــــــــــو" ?😘
یه مَــــــــــــــن ‏
یه جـــــــــــــــــا ?‏
کنـــارِ هــــــــــَـــم ‏
‏ بــَـرای هـــــــــَـــم ?👫
********************************
به همون اندازه که ماهى دوست نداره

برسه به خشکى دوست دارم
********************************
در بازار بورس قلب تو

چند سهم باید خرید

تا ضربان به ظاهر منظمش

حتی ذره ای از سرمایه عشقم

نسبت به تو را به باد فنا ندهد

‏********************************
هیچ فصلی
از کتاب‌های ریاضی
نتوانست «بی‌نهایت» را
به من بفهماند
تا اینکه به فصل
‏«دوست داشتنت» رسیدم!‏
********************************
چنان بی خود شدم از خود که بین مردم این شهر
مﻦِ مشهور دینداری شدم رسوای چشمانت
‏********************************

اَمَنْ یُجیب"ِ قلب من "،

‏     چشمان بی‌همتای تو...!!‏

‏          " فی کـُلّ حال ٍ حاجَتـــی " ،
‏ ‏
‏                            تنهــا دَمی لبهای تو..!!‏
********************************
باهات ﭼﻬﺎﺭ ﮐﻠﻤﻪ
ﺣﺮﻑ ﺣﺴﺎﺏ دارم!‏

💞ﻣﻦ
💞ﻋﺠﯿﺐ
💞ﺩﻭﺳﺘﺖ
💞ﺩﺍﺭﻡ 😍
********************************
پلیس ها
تمام جیب هایم را گشتند
کیفم را
ماشینم را
اما دلیلی برای مستی ام
پیدا نکردند
تو ‏
در خیالم بودی ..‏
‏*******************************
دیگر همه چیز عادی شد ....‏
یلدا گذشت ...‏
زمستان هم امد ....‏
پاییز هم رفت ...‏
بس است دیگر ...‏
کافیست هرچه با زمان و فصل بازی کردیم ....‏
میخواهم اینبار بشکنی ....‏
بجای دل فاصله را ....‏
تا شاید دوباره ..‏
دو دست ...‏
دونگاه...‏
دو دل ..‏
و دو لب....که همگی تشنه اند به هم برسند .....‏
********************************
توصیفِ دل آرایی ات اینگونه قشنگ است:‏
اسطوره یِ زیبایی و عَلّامه یِ اخلاق
‏********************************
دیگر غـــــزل جواب دلـــــم را نمیدهد

باید که فی البداهه برای تو جان دهم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی