عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

آنقَدَر حَظ میکنم بانو صدایم میکنی

یا که خاتون تمام قصه هایم میکنی💕

**********************************

پاڪ پاڪے دلبرم عشق حلالم را ببین

وصل تو راهے ندارد غیر راه همسرے

**********************************

صدا بزن مرا
مهّم نیست به چه نامی
فقط "میم" مالکیّت را آخرش بگذار
میخواهم باورکنم مالِ تو هستم

‏**********************************

شنیـده ای که حدیـث و روایتَـش جُـرم اسـت؟

مرا تو کُشتـه بدان از حدیـث لَبــ💋 ـهایت

**********************************

عشق یعنی من سرماییِ تب دار و مریض
ژاکتم رابدهم تا که تو سرما نخوری😍

**********************************

یکی "زیر" ...‏
یکی "رو" ...‏
چندین "گره" را رها می کنم ...‏
و باز "زیر" و "رو" ...‏
تو فکر می کنی دوباره "شال"ی در کار است ...‏
و من ...‏
بی هیچ کلاف سر درگمی ...‏
مزه مزه می کنم تمامت را،
چقدر بلند و شیرین است ...‏
وقت هایی که " با هم" ایم ...‏
کم آوردم ...‏
بیشتر "نخ" بده...‏

**********************************

من کسی را دارم ........‏

که با بستن چشمانم .......‏

حس قشنگ نگاهش را احساس میکنم .......‏

بوی نفسهایش را میشنوم ........‏

من کسی را دارم .......‏

که حتی وقت نبودنم ....‏

عاشقم است❤️❤️❤️‏

همیشه عاشقتم

**********************************

برام آرامش محضی ، کنارت خستگی خوبه
نباشی ناخوشم با تو چقدر وابستگی خوبه

تموم دلخوشیم اینه ، که دلخواهت مهیا شه
همین که آخر حرفات ، بگی باشه؟، بگم باشه

میونم با همه خوبه ، تاوقتی با تو مانوسم
همیشه بعد دیدارت ؛ خدارو سفت می بوسم

چه خوبه گاهی ناغافل ، میای چشمامو می بندی
چه خوبه موقع رفتن،می ری،می خونی،می خندی

شعار دوری و دوستی دنیا ، از حسودیشه
آدم با دیدن عشقش ، تازه عاشق ترم میشه

**********************************

میدانی که هنوز “دوستت دارم”‏
عاشقانه ترین هدیه ای است
که برای تو دارم ؟!‏
**********************************
‏عشق
تعریف ساده ای دارد؛

‏"چشمانت"‏
**********************************
همسرم...‏
سخت محتاج پر وبال تو ام...‏
**********************************
ﺁﻏﻮﺵ ﺗــــــــﻮ ...‏
ﻣﺘﺮﺍﺩﻑ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺍﺳﺖ !!‏

ﺁﻏﻮﺵ ﺗـــــــﻮ ...‏
ﺗﺮﺱﻫﺎﯼ ﻣﺮﺍ ﻣﯽﺑﻠﻌﺪ !!‏

ﺁﻏﻮﺵ ﺗـــــﻮ ...‏
ﯾﻌﻨﯽ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺳﺮﺩﺭﺩﻫﺎ !!‏
ﯾﻌﻨﯽ ﺁﻏﺎﺯ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪﺗﺮﯾﻦ ﺭﺧﻮﺕﻫﺎ !!‏

ﺁﻏﻮﺵ ﺗــــــﻮ ...‏
ﯾﻌﻨﯽ "ﻣﻦ " ﺧﻮﺑﻢ!‏

ﺑﻐﻠﻢ ﮐﻦ ...‏
ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺑﯽﻫﻮﺍﯼ ﺗﺮﺱﻫﺎ
ﻣﯽﺗﺮﺳﻢ !! ...‏

بغلم کن ...‏
**********************************
مى خواهم گره بخورم در تو !‏
آنقدر سخت که با دندان بازم کنى
**********************************
‏, برابغل ڪردنه عشقت
دنباله دلیلو بهونه نباش
عاشقــونه ترین احساســ😍
‏ زمانیـه ⏱‏
ڪه یدفعه اونو توبغلت بگیریش🙈💋
**********************************
‏ باور کن "عین" و "شین" و "قاف" جدا از هم
که باشند هیچ خاصیتی ندارند
اما در کنار هم ، معجزه می آفرینند ...‏
درست مثل من و تو !!‏

**********************************
گرمایی بوده ام همیشه

ولی بین خودمان بماند

سرمایی میشوم

وقتی پای آغوش "تـــــو" در میان باشد

**********************************
‏اونی که باید توی زندگیم باشه...‏

خدا جلوی اسمشو تیک زده

وظیفه ی من اینه که ...‏

جلوی اسم بقیه رو خط بزنم ...‏
**********************************
‏مثل یک زنجیری که صد سال زیر برف و باران می ماند
ولی از هم جدا نمیشه
امیدوار هستم که بمانیم بمیریم ولی
از هم جدا نشویم
‏**********************************
‏ تـــــو

ضامـــــن لبخند مـــــن نیستی

امـــــا :‏

میتوانی بهانـــــه اش باشـــــی ..❤️‏
**********************************
‏ دنـــــیا ...‏

آزمون بزرگی ست

و از میان گزینه ها

مـــــا ...‏

عشق را تیک زدیم ....‏
**********************************
‏ میـــخوام تا همیشه کنارم باشی👫❤️‏

میخوام خـالکوبے شم تـــو تک تک لحظه هات 😍🍀👻💏
**********************************
‏✨دلیل آرامشم...‏
‏✨به چــــه تشبیه کنم نــام تو را...‏
‏✨به بــــهار...‏
‏✨یا به آبیِ زلال دریــــا!!!!‏
‏✨ســـــاده تر می گویم...‏
‏✨تـــو
‏✨تــــمامیت
‏✨احساس منی......‏
‏❤️❤️❤️‏
**********************************
با من بجنگ بعد بغل کن مرا ببوس

اینگونه بوسه ها و بغل ها غنیمت است
**********************************
از بهار

تقویم می ماند ‏

از من،

استخوانهایی که تو را دوست داشتند
**********************************
ﮐﺎﺵ ﺩﺭ ﻣﺤﺸﺮ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﻣﺪﻫﻮﺵ ﺷﻮﻡ ﺭﻭﯼ ﺯﺍﻧﻮﯼ ﺗﻮ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮ ﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺷﻮﻡ ﺁﻧﭽﻨﺎﻥ ﺍﺯ ﺗﺐ ﻟﺒﻬﺎﯼ ﺗﻮ ﺗﺒﺨﯿﺮ ﺷﻮﻡ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ‏ﻣﻬﻠﮑﻪ ﺑﺮ ﺑﺎﺩ ﻭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﺷﻮﻡ ﺩﻝ ﺑﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﺯﺩﻩ ﺑﺎ ﻣﻮﺝ ﺗﻤﻨﺎ ٬ ﺩﻣﺴﺎﺯ ﻏﺮﻕ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻪ ﯼ ﺁﺭﺍﻡ ﺑﻨﺎﮔﻮﺵ ﺷﻮﻡ ﻫﻮﺵ ﺍﺯ ﺳﺮ ﺑﺒﺮﯼ ﻫﺮ ‏ﭼﻪ ﺩﻫﻦ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﯽ ﺗﺎ ﺳﺤﺮ ﻟﺐ ﺑﻪ ﻟﺐ ِ ﺧﻤﺮﻩ ﯼ ﭘﺮﺟﻮﺵ ﺷﻮﻡ ﻣﻮ ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﺑﮑﻨﯽ ﺑﺮ ﺳﺮ ﻭ ﺑﺮ ﺳﯿﻨﻪ ﯼ ﻣﻦ ﮐﻪ ﻓﻨﺎ ﺩﺭ ﺗﻮ ﻭ ﺧﻮﺩ ﻧﯿﺰ ‏ﺳﯿﻪ ﭘﻮﺵ ﺷﻮﻡ ﺣﮑﻢ ﻋﻘﻞ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﺍﻧﮕﯽ ﺍﺯ ﺳﺮ ﮔﯿﺮﻡ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺗﺎ ﺷﻬﺮ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﺩﻝ ﻭ ﻫﻢ ﺩﻭﺵ ﺷﻮﻡ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﻭﻧﻖ ﻣﻬﺘﺎﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺗﺎ ‏ﮐﯽ ؟ ! ﺑﯽ ﺗﻮ ﺑﺎ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﻫﻢ ﺁﻏﻮﺵ ﺷﻮﻡ
**********************************
یک پرستو آمد و قلب مرا تسخیر کرد
حال من با یک صدای ناز او تغییر کرد

در هیاهوی قلم دنبال واژه میگشتم که او
یک نظر کرد و مسیر عشق را تصویر کرد

طبع گرم و شور شعرش آنچنان بر دل نشست
قطب یخبندان ماتم در دلم تبخیر کرد

حس ِ خوب  ِ بودنش در این غزل
وزن شعرم با اصول قافیه درگیر کرد

ای پرستویی که بر بام دلم پر میزنی
عشق آمد با غزل تنهایی ات زنجیر کرد
*********************************
وقتی همه جا از غزل من سخنی هست
یعنی همه جا تو، همه جا تو، همه جا تو

پژواک خودم بودم و خود را نشنیدم
ای هرچه صدا، هرچه صدا، هرچه صدا تو
**********************************
می ترسم !‏
می ترسم آنقدر دوستت بدارم
که خدا هم  شک کند
که آغازِ عشق
از آدم و حوا بوده
یا از ما !‏
می ترسم آنقدر لی لی به لا لایِ
لحظه هایمان بگذارم
تا شورش در بیاید ‏
و هیچکس دیگر
برایِمان از سرِ دوستی
دستی هم تکان ندهد !‏
می ترسم آنقدر ببوسمت
تا جای جایِ صورتت
صورتم پیدا باشد
و گویی انگار عجیب غریب ترینِ زمینی
عابران خیره شوند و مبهوت بمانند !‏
می ترسم آنقدر باشی
تا خیال برم دارد
که تو بوده ای ‏
از همان اولِ دنیا !‏
می بینی ؟
من از چه چیزها که نمی ترسم
و تو
به چه چیزها که اصلا فکر نمی کنی
مثلا به مــــــــــن
‏**********************************
من یکیو دارم❤️❤️❤️❤️‏
حتی اگه هرروزم باهاش حرف بزنم
بی قرار صداشم.💋💑

یکیو دارم شده همه هستیم
وجودم
عمرم
دار و ندارم!‏

یکی که بهم فهموند میتونم
عاشق شم.!💛

‏❤️❤️آهایی یکی ☝️یدونه خودم❤️‏
با دنیام عوضت نمیکنم.⭐️‏
*********************************
از باد مرا بوی تو آمد امروز

شکرانه ی آن به باد دادم دل را ...‏
**********************************
آرامش وجود می
همه بود و نبود می
بخاطر تو زنده ام ‏
تو ای که تارو پودمی.     ‏
**********************************
درست وسط پیشانی‌ات می‌شود قبله گاه من

بوسه‌هایم را همان‌جا حواله‌ات میکنم...‏

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی