عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

سردم شده بدجور عزیزم «بغلم کن»‏
یخ کردم از این سوز ِ دمادم «بغلم کن»‏

تا باد ، مرا با خود از این کوچه نبرده
بی دغدغه ، با دغدغه محکم «بغلم کن»‏

دنیا همه مشتاق ِ تو هستند ولی تو
با وسعت ِ شوق ِ همه عالم «بغلم کن»‏

شد شایعه «غم» خورده در این کوچه یکی را
تا آن که نبلعیده مرا هم «بغلم کن»‏

این شهر همه در پی حرفند و حسودند
آهسته و پیوسته و کم کم «بغلم کن»‏


من داوطلب آمده ام تا که بمیرم
این جاست همان خطّ ِ مقدّم «بغلم کن»‏

حتّا بشود محشر ِ عُظمی همه دنیا
ای رهبر ِ دل های معظّم «بغلم کن»‏

اَنْکحْتُ وَ زَوّجْتُ دلم عاقد و شاهد
ای عشق شدم من به تو محرم «بغلم کن»‏

****************************************

فرقی نمی‌کند کجا !‏
آغوش تو
هر جا که باز شود
با شکوه‌ترین قصر دنیاست...‏

****************************************
فرقی ندارد
چه ساعت از شبانه روز باشد
نگاهت که می‌کنم
خورشید در دلـم طلوع میکند!‏

****************************************

تو که باشی
بس است
مگر من
جز
نفس
چه می خواهم؟!‏
****************************************

مــی بـــوســمــتـــــــــ 💓
مـــیـخـــــواهــــم هــــمــه بــــدانــنـــــد کـــــه
آغـــــــوش تــــــــــو قــــلــــــــمرو مـــــــن اســــتـــــــــ
تـــــمام تــــــــو ســــــــهم من ا ســـــــــــــــت

****************************************

ای کاش می دانستی
که شادی ات... ‏
دنیای من است...‏
و اندوهت... ‏
ویرانی لحظه هایم!‏
و هیچ نمی دانی که چگونه در خنده هایت به اوج می رسم...‏
اما کاش می توانستم نشانت دهم کـه با هـر نفسم
دانسته و یا ندانسته... ‏
بودنم با تو ادامه دارد ‏
نفس ،
شاید دلیلی باشد
برای زندگی ،
اما بی شک
‏” تو “‏
بهانه ی آنی ....‏

****************************************

تاری از موی سرت کن بشود میمیرم
تار گیسوی تو درهم بشود میمیرم

قلب من از تپش قلب تو جان می گیرد
آه قلب تو پر از غم بشود میمیرم

****************************************

کــــــــــــوه میشوم برایت
یک بـــــــــــــار بگو ‏
‏◥دوستـــــــــت دارم◣‏
‏ تا هــــــــــــــــزار بار ‏
تکـــــــــــــــــــرارش کنم

****************************************


عِــشــقِ مَــن😻بــدون دوسِـــت دارَم❤️تــا🌍دنــیــا🌎دنــیــاســـت🌏ایــن عِــشــ♡ـــق پـــابَـــرجــاســت🐾💍👫


****************************************


ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﺍﺳـت
ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ
ﺗـﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫد

ﺑﯿﺸـﺘﺮ ﺍﺯ ﺗــﻮ
ﻫﯿـﭻ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ

ﺗـﻮ
ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺗـﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎﺷﯽ ‏


****************************************


نگاه تــــــو..‏

مــرا عاشق تر از پیـــــش می کند..‏

چه معجــــــــونی می شود..‏

زندگــــــی..‏

با لمس دستانِ تـــــــو..‏

****************************************

تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو درسرم هست،

ده‌ها کتاب می‌شود،
اما تمام چیزی که دردلم هست،

فقط دوکلمه است،
‏"دوستت دارم"‏

****************************************
آسمان رامرخص می‌کنم!‏

دیگربه هواهم نیازی ندارم

توخودت رامثل هوا
مثل نور،مثل آسمان

پهن کرده‌ای روی تمام لحظه‌هایم

****************************************
دنیای بدون تو
شباهت عجیبی با این غروب های لعنتی دارد

دلگـــــــــــــیر،

دلگـــــــــــــیر

دلگـــــــــــــیر

****************************************



جماعت...‏


ملامتم نکنید


قبله ام کج نیست


نیمرخش را دوست دارم💘

****************************************
خنده های تو
خدا را بنده نیستند

هر بار می خندی
پاره می شود
بنددلم
خنده های تو
رحم ومروت سرشان نمی شود
بیچاره دلم

****************************************
زمستان
گرمترین فصل سال است!‏
وقتی درخت ها ‏

لباس هایشان را
در می آورند

و تو
برای اولین بار
دستم را می گیری


****************************************

ای تماشایی ترین شیرینی و قند جهان

طعم چشمان سیاهت  هست احلی من عسل

‏****************************************

دوستت دارم،شمارَش‌را نپرسی بهتر است


ذهن کم می آورد گنجایش اعداد را...!!!‏


‏****************************************

برایت شعر می بافم؛
به رجهای آخر رسیده ام
شاید این شعرها بعد از من؛
‏ زمستانهای زیادی تورا گرم کنند...💞

****************************************
و مهربانیت از دور چه عجیب نزدیک است
حس میکنم جغرافیا ، دروغ تاریخ است …‏
‏****************************************
از هرچه هست غیر تو فهمیده ام که تو

گاهی شبیه هرکسی  و گاه هیچکس

‏****************************************
باور کن...‏
‏"عین و شین وقاف،
جداازهم که باشند...‏
هیچ خاصیتی ندارند..!‏
امادرکنار هم،💞
معجزه می آفرینند...‏
درست مثل من و تو !!💑
****************************************
برای دستِ گرمت را گرفتن فرصت خوبی است  ‏
‏  از این رو دوست دارم سردی فصل زمستان را
****************************************
اسراف میڪنم در دوست داشتنت!‏

خــــــدا...‏

اسراف ڪنندگان عاشـــــق را دوست دارد...‏
****************************************
دوست داشتن

زبان، زمان، راہ، دلیل و نشانہ نمے‌خواهد

دوست داشتن دل مے‌خواهد ‏

و یک من و تو
****************************************
تـمام تـــــــــو
مـــــــال من است
و مـن خود خواهم
در مالــــــــکیت تو
****************************************
تو بهترین واژه برای گفتنی
زندگی را با تو بودن احساس کردم
و معنای حقیقی محبت را از وجود تو دریافتم.‏
نگاهت مانند خورشیدی است که به انسان درس می‌آموزد.‏

ای مظهر پاکی و خوبی دوستت دارم💞
****************************************
‏ نمیدانی چقدر دلرباتر می شوی

وقتی از سرکار برمیگردی و خستگی در چشمانت موج میزند …‏

چه عاشقانه ی زیباییست

‏ لبخندهایت برایم

وقتی حتی حوصله ی خودت را هم نداری …‏

چقدر دلگرم زندگی با تــــ♥️ـــو میشوم

وقتی برای با هم ماندمان از جانت هم  مایه میگذاری …‏

کاش بتوانم قدر بدانم همه ی زحمت هایت را …‏

کاش دلم بفهمد که وقتی ساعت کاری ات را زیاد میکنی

وقتی خسته ای اما وانمود میکنی برای من حوصله داری …‏

این ها همه عشق بازی های مردانه ی تـــــ♥️ــــوست …‏

دوستت دارم مرد  من … ❤️‏
****************************************
تـــو را....!!!! ‏
تمامی تو را...!!!!‏
نگاه مهربانت را....!!!!! ‏
غرورنهفته درصدایت را...!!!! ‏
‏ خستگی هایت را....!!!!! ‏
‏ ‏
همه را در امن ترین جای دلم جای می دهم

و هرصبح سرک می کشم به این دارایی عزیز،،،، ‏

وشبها هوشیار ونگهبان به خواب می روم،،، ‏

و اگرکسی بپرسد شغلت چیست؟؟؟؟؟

پاسخ میدهم ؛

‏         خزانه دار یک

‏                  "عشق مهربان"‏

‏****************************************
عاشق شده ام حال و هوایم خوبست ‏
درد است ولی درد برایم خوبست ‏

آرامش من ! با تو فقط حالم نه ‏
خوابم ، نفسم ، لحن صدایم خوبست ‏

تشخیص پزشک است کنارم باشی ‏
عطر تو برای ریه هایم خوبست ‏

من با تو خوشم ، نا خوشی ام چیزی نیست
آنقدر که تاثیر دوایم خوبست ‏

هربار فقط عاشق تو خواهم شد ‏
صدباااار به دنیا که بیایم ... خوب است؟؟!‏

طوفان که نه ! بگذار قیامت باشد ‏
من در بغل گرم تو جایم خوبست
****************************************
عطر و بوی بودن تو ‏
شمیم عشق دلم شده ...‏
وه ..‏
که این سرزمین دل با تو ‏
چه دنیای رنگین ‏
و خوش عطر و بویی ‏
پیدا کرده ...‏
خیره به دشت ،
خیره به تو ‏
و آن چشمان تو ...‏
شادمان از عشق توام ...‏
****************************************
رج به رج هر بیت را از روی چشمت ساختم

شعرهایم دستباف مهربانی های توست...‏

****************************************

آخر از عشق خودت پیر هنم بخشیدی
گل شدی عطر خوشت را به تنم بخشیدی

با خود و با غزل و هر چه در اطرافم بود
آشتی دادی و خُلق حَسَنم بخشیدی

هستی ام در نفس سرد خزان جاری بود
از شمیم نفست یاسمنم بخشیدی

شطّ گیسوی تو بر تشنگی ام جاری شد
ناگهان شوق بهاری شدنم بخشیدی

واژه هایم همگی یخ زده و بی جان بود
آتشین بودی و جان سخنم بخشیدی

چون مسیح آمدی و شور حیاتی دیگر
با دم قدسی خود بر کفنم بخشیدی

غربت تلخ مرا تاب نیاورد دلت
در نهان خانۀ قلبت وطنم بخشیدی

****************************************

لب های تو لب نیست ! عذابیست الهی

باید که عذابی بچشم گاه به گاهی

****************************************

خیمه بزن بر قلب من , صاحب این خانه تویی
مستم کن از جام لبت , ساقی و پیمانه تویی

آغوش سردم را ببین , محتاج دوزخ توام
روشن نما چشم دلم , خورشید کاشانه تویی

بر تخت ملک دل نشین , تا که شوی سلطان من
این بارگاه و کاخ توست , لایق شاهانه تویی

با عشق تو ای دلبرم , جنت نخواهم من دگر
هم دین و هم دنیای من , بهشت جانانه تویی ..‏

****************************************
خـوشـبـخـتـی یـعـنـی : خـیـره شـدن بـه چـشـم هـای مـشـکـیـت👀
خـوشـبـخـتـی یـعـنـی : گـرفـتـن دسـتـای مـردونـت💑
خـوشـبـخـتـی یـعـنـی : عـطـرتـو نـفـس کـشـیـدن😚
خـوشـبـخـتـی یـعـنـی : قـفـل شـدن انـگـشـتـام مـیـون انـگـشـتـات😍
خـوشـبـخـتـی یـعـنـی : وقـتـی سـرمـو مـیـارم بـالا کـه نـگـاهـت کـنـم بـبـیـنـم تـوام نـگـاهـت بـه مـن بـوده💑

****************************************
با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند

یاسم و باران که می بارد معطر می شوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی