عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

سلام خانمها؛ چه کار میشه کرد تا مرد ی مقدار ابراز احساسات زبونی کنه؟ همسر من توی عمل خیلی خوبه؛ توی نوشتن هم اما کلامی خیلی خیلی کم ابراز میکنه؛ اونقد ک من گاهی حس بدی بهم دست میده از اینهمه ابراز احساسات کلامی خودم
✅✅✅
یه دوره بزن توی خط پررو گری و شوخی  خنده
رسما بهش بگو به من بگو دوستم داری

یعنی همینجوری که دوتایی نشستید بگو
من عشششق کیم ؟؟؟
کی عشششق منه ؟؟
نفس من کیه ؟
من نفس کیم ؟؟

خلاصه هی با خنده از زیر زبونش بکش که عاشقته

وقتی با خنده باشه جبهه نمیگیره بهش برنمیخوره

اینطور فکر کن که داری با یه پسربچه صحبت میکنی و میخوای ازش اعتراف بگیری مامانشو دوست داره

یه مدت این رفتاررو امتحان کن
کم کم راه میفته خودش
این بار این سوالای شوخی رو اون از تو میپرسه


بعد سعی کن یه تابلو توی خونتون بذاری
جمله عاشقانه هاتو روی اون بنویس
عاشقانه هات بیشتر با تم طنز و شوخی و خنده باشن
بهش بگو نظر بذاره در مورد جمله هات

بعد کم کم سعی کن نکات رفتاری مرد با زن و ابراز محبت رو قاطی جمله های شوخی و طنزت به خوردش بدی

یعنی از در بی خیالی و در عین حال شیطنت وارد شو
عشق با چاشنی خنده و طنز خیلی خوبه گاهی ✅

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی