عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

درد دهی به فصلی، درمان کنی به وصلی
مانم که بر چه اصلی،درد ودوایم از توست...؟!‏

‏******************************************
نه گزیرست مـرا از تو نه امکان گریز
چاره صبرست که هم دردی و هم درمانی...‏

‏******************************************

لبخند تو را چند صباحیست ندیدم ،یک بار دگر خانه ات آباد بگو سیب

‏******************************************
 ای کاش به دیدنم بیایی
چه اشکال دارد
خواب باشد
برف آمده
سرد است
بغل میچسبد
‏******************************************
یک روح و دوتن حکایت ماست
دو خواندن ما حدیث بی جاست
تو روح مرا به جان خریده ‏
من جان تو را به بر کشیده

‏******************************************
دلم وقتی که می گیرد تو می آیی به دیدارم
به من آهسته می گویی " عزیزم دوسـتت دارم "‏

سرم بر شانه ات ، باور ندارم پیش من باشـی
تورا در خواب میبینم بگو یا این که بیدارم ؟

نوازش می کنی با مهربـانی گونه هایم را
چه رقصی دارد انگشتت به روی بغض تبدارم

کنار لحظه های تو دو فنجان قهوه می ریزم
اگرچه تلخ ، شیرین است با لبخندِ هر بارم

کتابی میگذاری روی میزم مهربان من
و مـی گویی به آرامی که این هم آخرین کارم

غروب شنبه ای دیگر برایم شعر میخوانی
تمام هفته را من از هوای عشق سرشارم

تنم خورشید میخواهد کنار ساحل امنت
من ازشبهای برف آلوده ی این شهر بیزارم

دلم ابریست از دست تمام بی تو بودن ها
اگر باران بیاید باز می آیی به دیدارم ؟

‏******************************************
💗 دلتنگم و با هیچ کسم

💗 میلِ سخن نیست

💗 کس در همه آفاق

💗 به دلتنگــی من نیست
‏******************************************
🌺 خون به دل، خاک به سر

🌺 آه به لب، اشک به چشم

🌺 بى جمال تو چه ها...‏

🌺 بر من مسکین آمد...!!!‏
‏******************************************
بی تو تنهایی مرا بدجور تنها کرده است ‏
عاشقی دیوانه ومجنون وشیداکرده است

یوسفانه در میان شهر قلبم گم شدی!!!‏
حسرت عشقت مراهمچون زلیخاکرده است

در نبود تو زمان هم با دلم لج میکند ...‏
هر شب من را شبیه شام یلدا کرده است

خواستم تا دردهایم راز باشد در دلم ....‏
اشک بی معرفتم راز من افشا کرده است....‏

بیقراری ها مرتب شاعر شعر تو را ....‏
در میان بیتها راهی اغما کرده است ...‏

دست خالی پرشدم از عشق توروزی ولى
جای خالی تو من را دست تنها کرده است

بار عشقی که ندارد بار بر دوش من است
هیچ کس همچون من دیوانه پیدا کرده است!*‏
‏******************************************
دلگیرم و دلتنگم و دل سرد و دل آشوب
فرمانده ی شرمنده ی یک لشگر مغلوب

فرعون به گل مانده ی افسانه ی نیلم
هر بار شود گوشه ی چشمان تو مرطوب

شیرینی خرما ، عسل و شهد زیاد است
اما نه به اندازه ی  لبخند  تو مطلوب

چشمان تو فیروزه  و لبهات عقیق است
احسنت به دستی که تراشیده تورا خوب
‏******************************************
وقتی نیستی ،

اتاق مکثی می کند ‏

وبعد

تمام سکوتش را ‏

آوار می کند روی سرم !‏

‏******************************************
در اشتیاقِ دیدنِ چشمانِ ساده ات ‏
گاهی چقدر ساده، دلم تنگ می شود

رنگین ترین کمانِ وجودم به بوسه ای ‏
از سرخیِ لبانِ تو صد رنگ می شود ‏

در هر نفس که می کشم از نام ناز تو ‏
ضربان قلب عشق، هماهنگ می شود ‏

بینِ دل و نگاه و لب و چشم و گوش من ‏
حتّی سرِ خیالِ تو هم جنگ می شود
‏******************************************
صدای پای تو
بهترین ترانه‌هاست
زمزمه کن
تشنه شنیدنم …‏
‏******************************************

هیچ بوسه ای😘
مثل بوسه ی دلتنگی قشنگ نیست💋

نظرات  (۱)

سلام اگر ک این پست ها برای ماست چرا میگه کپی دین شرعی داره

اگر دین شرعی داره پس نگید این شعر مال اینا اون مال اونا یعنی ک چی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی