عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

مهربونترین همدم دنیا
منوببخش اگه یه وقتایی اونی که انتظار داری نیستم,ببخش اگه بعضی وقتا از ترس نداشتنت الکی بهت گیر میدم,ببخش اگه اون وقتایی که بهم احتیاج داری کنارت نیستم تا آرومت کنم,ببخش اگه زیادی وابستتم,ببخش اگه پاک بودنتو میبینم اما بازم بهونه میارم,ببخش اگه قراره یه روزی پیش این آدما،روی این زمین،تنهات بزارم و برم پیش خدا مون,ببخش اگه دختر آرزوهات نیستم اما باور کن از هر کس دیگه ای بیشتر تو این دنیا دوست دارم...
میدونم بعضی وقتا غیر قابل تحملم اما تو ببخش...ببخش اگه گاهی حسودی میکنم به آدمایی که هر روز میبیننت...اگه غیرتی میشم، اگه سرت داد میزنم منو ببخش...
اگه به چشمم زیباترینی،
اگه برام تو دنیا تکی،
اگه با نگاهت دلم میلرزه،
اگه دورم آدم زیاده اما فقط تو رو دارم،اگه حسم با هرکی که دیدی نسبت بهت فرق میکنه،منو ببخش؛
 آخه عاشقتم پس به جرم احساسم؛
منو ببخش♥️♡♥️

******************************

آه از این دهر چه کنم سویدای دلم در تطاول این چرخ گردون طاقتش طاق شد و ان لعین رجیم هم اتش بیار این معرکه شد ....

جانا ‏ببخش بر من که سبب ساز ان شدم که آن بحر ارام  دلت را با خشونت کلمات به تلاطم  دراوردم .‏

شما تاج سر و پادشاه عالم قلب منی ‏

حال ای فرمانروایم قهر نکن شب اومدی خونه بغلم کن

*****************************

منو و تو ‏
باهم لـــج میکنیم 😕
بعضی وقتاحرف همونمیفـــهمیم 😫
گاهی وقتاباهم کنارنمیاییم 😩
دعـــوامیکنیم....😡
فحش میدیم...😴
دل میـــشکنیم.💔
امااین حقیقته .💋
مابدون هم "نمیتونیم" زندگی کنیم 💕
درسته مـــسخره بازی درمیارم 😄
بهت میخندم حرصتودرمـــیارم😂
توام میگی اه تواصلادرک نداری .😒
اماهیچکس مثل من درکتـــ نمیکنه😜 هیچکس مثل من غـــصه اشکاتونمیخوره 😢
هیچکس مثل من دلش پیشـــت نیس 😍
اماهیچکس مثل توواسه من پیدانمـــیشه 😘
هیچکس قدتـــوکنارم نیست 😊
هیچکـــس قدتورازدارم نیست 😍💋
دوســـت دارم .😘😍💋❤️‏

******************************

❤️مــڹ............‏

‏❤️اخـــم ڪردڹ تـــو رو...........‏

‏❤️بہ خنـــدیدڹ با ڪســی دیــگہ عوض نمیـڪنم.........‏

‏❤️مــڹ ............‏

‏❤️روزاے سخــتــــــــــ با تـــو رو...........‏

‏❤️با روزاے خــوب ڪنار ڪســی دیگہ عــوض نمیڪنم...…...‏
‏ ‏
‏❤️مــڹ ............‏

‏❤️حـتی نداشــتہ هایــتــــــــــ را.........‏

‏❤️با داشتــہ هاے ڪسـی دیگہ عــوض نمیڪنــم..........‏

‏❤️مــڹ ...........‏

‏❤️حتــی اگہ نباشــی هم.............‏

‏❤️جاتـــو با ڪســی عوض نمیڪنم........‏

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی