عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

 من را شمعدانی ای بدان....
 در گلدانی کوچک..
 که بیشتر از آب و آفتاب به "تو" نیاز دارد !🙈

*******************************
حس خوب یعنے؛☺️
ندونم
یهو اَز پشت
بغلم ڪنے...💑
اَز ترس جیغ بڪشم!
سرتو ببرے ڪنار گوشم و بگی:
نترس منم!😍
یهو برم گردونے سرمو بزارے رو قلبتو
بگی:
تا موقعے ڪہ این قلب میزنہ ❤️
تو دنیا اَز هیچے نترس!😘




 یک آن شد این عاشق شدن
دنیا همان یک لحظه بود
آن دم که چِشمانَت مَرا
از عمق چشمانَم ربود ...

*******************************

آسمان را مرخص می کنم...
دیگر به هوا هم نیازی ندارم،

تو خودت را مثل آسمان مثل هوا مثل نور

پهن کرده ای روی تمام لحظه هایم...

*******************************
تنهاییت برای من، غصه هایت برای من
همه ی بغض ها و اشک هایت برای من
تو فقط بخند...
برایم بخند ،آنقدر بلند تا من هم بشنوم
صدای خنده هایت را،صدای همیشه خوب بودنت را
دلم برایت تنگ شده؛ دلم عجیب برایت تنگ شده. . .

*******************************

دستمو ول نکن ک زمین میخورم 😞
تو بری....😑
ازهمه ادما میبرم 😔
توخودت خوب میدونی ک آرامشی 😍
باید بامن بمونی 🙂
ب هرخواهشی💏💏💏💏 
*******************************
چشمای مست تو👁
آرومه جونمه😉
اگه نباشی😞
خونمون 🏡
ویرونمه😞😞

*******************************

به تـــو که میرســـــــم تب میکنمــــــــــ!

به تـــــ♥️ـــو که می رســــــــــم,هوس آغوشتـــــــــ میسوزاندم!

به تـــــ♥️ـــو که می رســــــــــم,لبــــــــــــــانم از عطشت له له میزنند!

به تـــــ♥️ـــو که میرســـــــــــــــم,نگاهم خمـــــــــــــار نگاهت میشود!

به تـــــ♥️ـــو که میرســـــــــــــم!تقصیر تـــــ♥️ـــو نیستـــــــــــــ...

نفسهـــــــــایت دیوانه ام میکند💞💞💞💞


*******************************

چند لحظه اى با من بمان ...
           امشب دلم دیوانه است...
                  حرفى نهان دارم به دل ...
                         هم صحبتم پیمانه است...
 اى خوب  من !زیباى من!...
              درددلم خروارهاست...
                    شب میرود با ز همچنان ....
                            دوروبرم دیوارهاست...
من زاده ى  غم گشته  ام ....
             باسایه همدم گشته ام ...
                   هیچم  نماندست درجهان ...
                       چون  پاى من درخارهاست....

*******************************
 عاشق که باشی رفتن نمی دانی
میمانی سر حرفت
که گفته بودی
تا ته دنیا کنارش میمانی ...
*******************************
دست من کوتاه از دیدار توست
قلب من ،اما همیشه یاد توست
بهترینم ،هرکجا هستی بدان
هرکجا باشم ،دلم در یاد توست
*******************************
 میشهـ یهـ بار دیگهـ بوسمـ کنیـ 😋
+ چـرا؟ 🙈
- خیلیـ حسهـ خوبیهـ 😍✨
+ چهـ حسیـ؟ 🙊
- حسـ میکنمـ کلـِ دنیـا مالهـ منهـ 👫🌸

*******************************
میزنم عینک به چشمم درس میخوانم ولی

پنج ساعت روی یک خط مانده ام در فکر تو

*******************************
مدتی هست که درگیر سوالی شده ام

تو چه داری که من اینگونه هوایی شده ام ...

*******************************
تو را دوست دارم
بیشتر از نوشتنِ آخرین سطرِ مشق هایِ مدرسه
بیشتر از تقلب در امتحان
حتا بیشتر از بستنی هایِ قیفیِ قدیم
پفک هایِ طعمِ پنیر
تو را بیشتر از توپهایِ پلاستیکی
کوچه هایِ خاکی
( این را که میدانی چهقدر بود! )
بخدا تو را از خوابِ نرسیده به صبح هم،
بیشتر دوست دارم
بیشتر از صبح هایِ جمعه
عصرهایِ لواشک، آلوچه
تو را از زنگهایِ تفریح هم
بیشتر دوست دارم
بیشتر از خیلی
بیشتر از زیاد!
من،
تو را یه عالمه دوست دارم

*******************************
یـهـ نفـــــ👦ـــــر هســـت
کـــهـ بایــــد باشـــهـ تا باشـــــ👧ــــم
بایــــــد قلبـ❤️ــش بزنهـ تاقلبــ❥ـبم بزنهـ
بایـــد نفس بکشهـ تا نفـس بکشـــم
یهـ نفــــر هست 👫
کهـ بودنش بـم ارامـش میــده
یهـ نفـــــر هســت
کهـ با کل دنیــا عوضش نمیــکنم
کهـ کلی "غیرتیم"  واســش
یــه کلـ ام خـــتـ✘ــــم کلــام
یـهـ نفــر هس کهـ نباشـــهـ نیســـتم

*******************************

, قدبلندو ریش مشڪے،اندڪے هم غیرتے
بح عجب ڪیس قشنگ و سر بہ زیر و زیرڪے

*******************************

 می خواستم کمی...
 فقط کمی !
دوستت داشته باشم...

از دستم در رفت...
عاشقت شدم...

*******************************
بوسه هایت
تمام قطار های دنیا را
عاشق کرد!
بی دلیل نیست؛
هر بار از این ایستگاه رد می‌شوند
مرا که می‌بینند،
سرشان سوت می کشد!
.
.
.

ﺑﻪ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻫﺎﺕ ﺑﮕﻮ
ﻟﺒﻬﺎﯼ ﻣﺮﺍ ﺑﺒﻮﺳﻨﺪ ..

ﺑﻪ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻫﺎﺕ ﺑﮕﻮ
ﺭﺍﻩ ﺑﯿﻔﺘﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﺻﻮﺭﺗﻢ
ﺗﻮﯼ ﻣﻮﻫﺎﻡ

ﻗﺪﻡ ﺯﺩﻥ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﺐ ﮔﺮﻡ
ﺣﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ..

ﮔﻞ ﻣﻦ !
ﮔﺎﻫﯽ ﻧﻔﺲ ﻋﻤﯿﻖ ﺑﮑﺶ
ﻭ ﻧﮕﺬﺍﺭ ﺗﻨﻢ ﺍﺯ ﺣﺴﻮﺩﯼ ﺑﻤﯿﺮﺩ ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی