عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

تو را تنها نمیخواهم
تو را با تک تک تنها شدن هایت
                  تمام بی کسی هایت
                  تمام ناز چشمانت
چنان مهری کنم هرشب
       که هر لحظه به پایت سجده بگذارم.❤️❤️❤️

***********************************
حراج عاشقی امشب زقلب تو خریدار است
برآنم امشب این دل را به پابوس دلت آرم

***********************************
آنچنان زیبا تومیخندی که جادو  میشوم
مثل یک کودک  دمادم پر هیاهو  میشوم

تا به گل ها میرسی آنها خجالت میکشند
غنچه ها گل می دهد منهم غزلگو میشوم

پیش من باشی به دستان تو عادت میکنم
گر تو از پیشم روی بسیار ترسو می شوم

هر کجا باشی تو آنجا را  بهشتم می کنی
تونباشی پیش من هرلحظه اخمو میشوم

تا قیامت پیش من باش و  مرا ترکم  نکن
درکنارم توبمانی خوب وخوشرو می شوم
***********************************
 
 به تبسم لب زیبای تو ...

گر غنچه شود،

غنچه ی بوسه ز لب های تو ...

چیدن دارد ...

***********************************
 در بازار بورس قلب تو
چند سهم باید خرید
تا ضربان به ظاهر منظمش
حتی ذره ای از سرمایه عشقم
نسبت به تو را به باد فنا ندهد
***********************************
 در هوای تو همیشه می مانم....

هیچ بادی دست و دلم را...

از هوای تو دور نمی کند...

 دستهایمان را بهم قفل کنیم

فقط یادت باشد کلید را جایی بگذاری

که یاد هیچکداممان نماند.....
***********************************

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی