عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

در آغوشم که می گیری
آنقدر آرام می شوم
که فراموش می کنم
باید نفس بکشم ‏
*************************
دلتنگی همیشه از ندیدن نیست لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگیست…‏
*************************
گاهی همه ی زندگی ات...‏
در یک " تو "‏
خلاصه می شود...‏
‏" تو " در خلوتم قدم میزنی و صدای پای " تو "‏
می شود ملودی آرام ذهن من ...‏
هر ردی که از من بگیری به " تو " میرسد...‏
‏" تو " می شوی دنیای من ...‏
‏" تو " می شوی نیاز من ...‏
‏" تو " می شوی همه ی من ...    ‏
*************************
لحظه ای از عشق خواندی ، جان من بیمار شد
شور عشقت را گرفتم ، نبض من تکرار شد

در نگاهت‌ چون عروسک خواب می دیدم که تو
لب به لب هایم نهادی ، عشق من بیدار شد

روح و جانم را ربودی ، دین و کیشم را گرفتی
از همه عالم گریزان , مست آن دیدار شد

در نمازم جای " سبحانَ " صدایت می زدم
در سکوت و انزوایم ، ذکر تو اجبار شد

تو ، خدایم ، نه ، وجودم را گرفتی از من و
بی تو بودن در وجودم ، هرنفس انکار شد

دوست دارم که کست دوست ندارد، جز من!‏

حیف باشد که تو در خاطر اغیار آیى …‏

‏#سعدی
‏*************************
عاشـق شیطنت های عاشـقانه ام 😍
مثـل وقت هایی که مرا 😌
محـکم در آغوشت میفشـاری 👫
نمیـدانی تسلیمـ شـدن به آغوشـِ تـو چه لذتی دارد
*************************
چایت را تلخ ننوش...‏
نگاهم کن...‏
تمام قندهای دلم را برایت آب می کنم...‏
*************************
هی تو…‏
نمیدانم نامت را چه بگذارم…‏
مخاطب خاص…‏
تمام زندگی…‏
دلیل نفس کشیدنم…‏
همه وجود…‏
یا تنها عشقم…‏
به هر نامی که باشی…‏
بدان…‏
آرام…‏
برایت جان میدهم…‏
وقتی تو نباشی…‏
*************************
هر چه دلم را خالی میکنم
باز پر میشود از تو!‏
چه برکتی دارد دوست داشتنت💖
*************************
💞مرا در آغوش بگیر

هر روز

هر ساعت

هر لحظه

مرا به بوسیدن های

طولانی و ممتد عادت بده💞
*************************
‏ “دوستت دارم” هایت را به کسی نگو
نگه دار برای خودم
من جانم را
برای شنیدنش
کنار گذاشته ام . . .‏
*************************
گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .‏
*************************

چیزی در کلامم نیست
جز دوستت دارم هایی
که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم
حیاتم را رقم می زنند
*************************
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !‏
حسی است ؛
که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود …‏
*************************
اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است
من دریا را تقدیمت میکنم . . .‏
*************************
گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !!‏
نظرِ دِلـــــــم بود …‏
*************************
اگر دوست داشتن ِ تو
را فریاد بزنم
تاب نمی آورد این کوه ِ مقابل!‏
*************************
چقدر دوست دارم با خیالت یک نفس عمیق بکشم...‏
نفسی که
پر باشد
از ‏
آرامش
و♡‏
*************************
لب به لب لبریز عشقت گر شود احساس من
بازی شب زنده داری با لبانت، دلرباست😊😊🙈
*************************
این منم کاینسان تو را جویم به کام

خلوتی میخواهم و آغوش تو

خلوتی میخواهم ولبهای جام

فرصتی تا بر تو دور از چشم غیر

*************************
اگر از قند لبت حومه قم شعبه سوهان بزنی
پوز این حاج حسین و پسران را تو چه آسان بزنی..‏

*************************
باز هم کشته و بازنــده ی این جنگ منم

که تو با لشکر چشمانت و ... من یک نفرم !‏
*************************
یک بوسه چو دادی عوضش بوسه ستاندی
بازی به تساوی که رسد وقت پنالتی ست

*************************
ﺍﯾﻦ ﺑﺰﺭﮔﺮﺍﻩ
ﺗﺎ اﻧﺘﻬﺎ ﺟﻬﺎﻥ ﺩﻭﺭﺑﺮﮔﺮﺩﺍﻥ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﻭتمام ﺧﺮﻭﺟﯽ ﻫﺎﯾﺶ
ﺑﻪ ﺩﻭﺭﺍﻫﯽ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯼ ﺗﻮﻣﯿﺮﺳﺪ
ﮐﻪ ﺑﻤﺎﻧﻢ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ
ﯾﺎ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ
*************************
تو کیستی که پراکنده در هوای منی
تنیده ای به وجودم ولی سوای منی

کجای زمزمه هایم،کجای حادثه ای؟
کجا بجویمت ای جان،که ناکجای منی

گره زدی به نگاهت کلاف چشم مرا
به این گره زدنت هم گره گشای منی


کسی شبیه تو درمن،مرا به دریا برد
رسیده ام به یقین:ای که ناخدای منی

سوال کرده ام عمری: چرا...چرا...‏

واینک
تویی که پاسخ صدها چرا چرای منی

ولی سوال بدون جواب مانده ی من:‏

تو ای غریبه که هستی که آشنای منی
*************************
ﮐﻨﺎﺭﺕ ﮐﻪ ﻫﺴـــــــــــــــﺘﻢ
ﻋﻤﯿــــــﻖ ﺗﺮ ﻧﻔـــــــــﺲ
ﻣﯽ ﮐﺸﻢ
ﻫﻮﺍﯼ ﺑﺎ ﻫﻢ
ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ
ﻣﯽ ﺑﻠﻌـــــــــــــﻢ
ﻭ ﻣﺒـــــﺘﻼ ﺗﺮ
ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ...‏
ﻛﻨﺎﺭﻡ ﺑﻤﺎﻥ
ﺍﮔﺮ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻲ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻤﺎﻧﻢ ...‏

*************************
چهار کلمه حرفِ حسابی بزنیم ..‏

من .............‏
عجیب .......‏
دوستت .....‏
دارم ...........
*************************
تشنه ام امشب اگر باز خیال لب تو
خواب نفرستد و از راه سرابم نبرد

کاش از عمر شبی تا به سحر چون مهتاب ‏
شبنم زلف تو را نوشم و خوابم نبرد

‏*************************
شعرها
بودنشان را مدیونِ نبودنِ تو اند!‏

تو که هستی

زندگی که خوب است

شعر از لبِ شاعر چنان می افتد...‏

‏     که غذا از دهان
‏           که برگ از درخت
‏               که کسی از چشم کسی
*************************
ﻣﻦ تو رو که داشته باشم
‏ مهم نیست کجاۍ این ﺩﻧﻴﺎ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻛﻨﻴﻢ
‏ مهم نیست چند روز🌞دیگه ﻗﺮاﺭﻩ ﺯﻧﺪه ﺑﻤﻮﻧﻴﻢ
مهم نیست چه بلاﻳﻲ میخواد سرم بیاد🙂
تو تنها سهم ﻣﻦ از اﻳﻦ دنیاﻳﻲ🌎
‏ من تو رو که داشته باشم
‏ به ﺗﻤﻮﻣﻪ آرزوهام رسیده ام😇
‏ من از خدا فقط تو را طلب دارم🙏💖
همین ...👌

*************************
‏ دُوست دآرم چون شدی
عآشقتم چون
ازت ناراحت نمیشم چون حرفات از ته دلت نیس
خوشحالم کنارت چون بهترین  مرد دنیایی و همیشه درکنارمی ‏
*************************
بامن ای دوست...‏

‏ اگر خوب اگر بد باشی؛ ‏

تپش قلب من این است:‏

‏ ''''تو باید باشی''''  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی