عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

❓❓❓ انگیزه ایجاد کردن برای خودمون برای نماز اول وقت ؟؟؟ ترغیب همسر به نماز ؟؟؟

نصب نرم افزارهای اذان گو
سعی در دایم الوضو بودن
جریمه نقدی تعیین کردن برای خودتون در صورتی که رعایت نکردید
بیشتر در خصوص  نماز و فضایل اول وقت خواندنش مطالعه کردن ✅

به نطرم وقتی همسرتون هست و خودتون می خواید برید نماز بخونید یه جذابیت تصویری به نمازتون بدید مثلا یک چادر بسیار زیبا و سجاده زیبا که همیشه توش گل معطر تازه ریختید یه عطر مخصوص بزنید وقتی می خواید برید نماز بخونید خیلی خوش اخلاق بشید اول برید همسرتون رو بغل کنید و ببوسیدش بگید دارم میرم از خدا بابت اینکه تو رو به من داد تشکر کنم ... بعد از مدتی برای همسرتون هم یه سجاده زیبا و عطر خوب بخرید و هر وقت خواستید نماز بخونید برای اون هم پهن کنید بگید عزیزم حاج اقای ما شمایی من به کی اقتدا کنم

یکی از بهترین روش ها همینه که هر زمان متوجه شدید نمازش رو اول وقت خونده واکنش مثبت شدیدتری نشون بدید
مثلا بگید آخ دیدم امشب یه حس آرامش خاصی بهت دارم، البته همیشه آرامشی ها ولی بعضی وقتا انرژی مثبتت چندبرابره ، حس میکنم  روحت آرومتره

من که خودم وقتی نمازم دیر میشه احساس سنگینی میکنم
و بعد کلا به طور غیر مستقیم همیشه از افراد ( قطعا خانمها و نه آقایون ! چون بدتر همسرتون حساس میشه ) و  آشنایانی که نماز هاشون رو اول وقت میخونن تمجید کنید و بگید خانم فلانی اصلا یه انرژی خاصی داره ، همیشه باهاش خوب ارتباط میگیرم، میدونی چون نمازاش و همه چیش به موقع و دقیقه شخصیت منظمش به آدم نشاط میده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی