عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی
گفتم صنما از لب تو بوسه به چند است؟ ‏

خندید که دیوانه شدی؟ نرخ بلند است!‏

******************************

گفتم سرو جان هدیه کنم من به حضورت ‏

دیریست مرا ناز و ادای تو پسند است...‏

******************************

مراقب من باش
‏ از من، ‏
‏ فقط " تو" مانده ای....‏

******************************
ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﻟﺒﺎﺳﯽ ﮐﻪ
ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺯﻥ ﺭﺍ ﺑﭙﻮﺷﺎﻧﺪ
ﺁﻏﻮﺵ ﻣﺮﺩﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﺩ

******************************

برسرم نعره نزن ، از چه تو را بوسیدم
گررضا نیست دلت،این لب من ، بستانش

******************************

ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺩﻧﯿــــﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺗﻨﮓ ﮐﻨﻨـــﺪ ... ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ
ﺁﻏـــــﻮﺵ ﺗــــــﻮ ؛
ﺗـﺎ ﻭﻗﺘــــﯽ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷـــﺖ ﻫﺴــﺘـــــــﻢ ... ‏
ﻫﻤـــﻪ ﺑﺪﺍﻧـﻨـﺪ،
ﺩﻧﯿـــﺎ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﻣــﻦ ﺍﺳـﺖ...‏

******************************

تو کنارم باش... اصلا.. شعرهایم مال تو ‏
هرچه ازتاثیرچشمت می سرایم مال تو ‏

یک تبسم ،یک نگاه ساده ی تو مال من
در عوض هرچیز که مانده برایم مال تو

هیچ موجودی ندیدیم از خدا بخشنده تر
‏"دوستت دارم "به حدی که.... خدایم مال تو!‏

روزی اسماعیل اگر سر داد در پیمان عشق...‏
چشم وگوش ذهن و قلب و دست و پایم مال تو

ثروت یک شاعرعاشق فقط......اشعار اوست...‏
تو کنارم باش........ اصلا ....شعرهایم مال تو

******************************

ﺗﻤـﺎﻡ ِ ﺍﯾﻦ ﭼـﻨﺪ ﺳـﺎﻝ ﻭ ﺍَﻧــﺪﯼ ﻋــﻤﺮﻡ ﺑـﻪ ﮐــﻨﺎﺭ …‏
ﻣـﻦ ﻓـــﻘﻂ ،
ﺑـﻪ ﺍﻧـــﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﻫﻤــﺎﻥ ﺻَــﺪُﻡ ﻫـﺎﯼ ِ ﺛـﺎﻧﯿﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ،
ﺩﺭ ﻫــﻮﺍﯼ ِ ﻋﻄـﺮِ ِ ﺁﻏــﻮﺷﺖ ﻧﻔـﺲ ﮐـﺸﯿـﺪﻡ ،
ﺯﻧـــﺪﮔـﯽ ﮐــــﺮﺩﻡ

******************************

عشقم یهو دلم خواست بهت بگم......‏
هیچی نیست که جای خنده هاتو برام بگیره
هیچی نیست که مثل تو خوشحالم کنه
هیچی نیست که مثل تو بهم آرامش بده
هیچی نیست که مثل تو شب و روزمو برام شیرین کنه
هیچی نمیخوام ناراحتت کنه
هیچی نیست که باعث شه دوست نداشته باشم
هیچی نیست که منو از تو دور کنه
هیچی نیست که از تو برام مهمتر باشه
هیچی......هیچی.......‏
‏♥️دوستت دارم عشقم♥️‏

******************************

‏"تو" مال "منی
‏"خودم" کشفت کرده ام...‏
ضربان قلبم با "تو" بالا میرود...‏
‏"من" از همه دست کشیدم.‏
که "تو" باشی همه ام....‏
‏"من" به ارتفاع ابدیت دوستت دارم...‏
‏"تو" تمام وجود "منی"‏
تمام وجود "تو" مال "من" است

******************************

آهسته فتح کرده ای ‏
با چشمهایت هر چه داشته ام را ‏
حالا تمام جهان من مستعمره ی توست ‏

******************************

مرد من سرم را که تکیه میدهم به سینه مردانه ات، همه کوهها کم میاورند.
امنیت اغوش توست که بهانه ای میشود برای هزار بار ‏پیدا شدن در حریمت

******************************
‏.‏
‏.‏
عـــــــــــاشقانه هایم ...‏
تـــــمامی ندارد! ...‏
وقتی ...‏
تـــــــــــــــو ...‏
بـــــهــــترین ...‏
اتــــفـاق ... زندگــی ام ...هستی ]‏

******************************

ھنوز هم ‏
از بین تمام کارهایِ دنیا،
دل بستن به دلت
بیشتر
به دلم...‏
می چسبد...‏

******************************

عشق
همین خنده های ساده توست
وقتی بـا تمـام غصه هایت میخنـدی
تـا من از تمـام غصه هایـم رهــا شوم
خیلی دوست دارم آقایی.‏

******************************

من 👑 ملکه 👑 هستم ‏
قصر من
قلــ♥️ــب من است
که پادشاهش توئـــی...‏

******************************

یه ایده 😄👇
زمانی که بهش زنگ میزنین و به هر دلیل جواب نمیده واسش اس ام اس بفرستین:‏
مشترک مورد نظر خوشگله بوسیدنش مشکله☺️‏
یا
مشترک مورد نظر لوسه چرا نمیده بوسه؟☺️‏

******************************

طعم لب های تو شاید جزو چهار مزه ی اصلی نباشه

اما اصلی ترین مزه های زندگیه !‏

******************************

معجزه یعنی اغوش تو که شیرین میکند دریای شور دلم را ‏

******************************

صدایت شنیدن دارد
وقتی که میگویی
جانم ‏
****************************** 

بوسه ات مرحله ی پر هیجــانـی دارد!‏
چشم و ابروت عجب تیر و کمانی دارد!‏

نکند وارث لبـــخند مونالیزایــی!‏
که لبت مثل لبش، راز نهانی دارد؟

‏******************************

اسراف می شود که لبت را رها کنم



کفران نعمت است بیایی نبوسمت


******************************

مست از غم توام، غم تو فرق می کند محـو توام که عــالم تو فرق می کنـد

******************************

مستی چشمت مرا اول کمی عیاش کرد ‏
رفته رفته از اراذل بعد از آن اوباش کرد ‏

******************************

هیچ میدانی که چشمانت چه با من میکنند؟؟
آنچه با درد مفاصل شیره خشخاش کرد

******************************

صبح است و عاشقان همه در خواب و لیلی است
مـایـلـتـــر از همیشـــــه به مجنــــون بــی قــــرار

‏******************************

من که از باده عیشت دم بدم سرمستم
به امید رخ زیبای نگارم همه شب دل بستم

شب و اندوه و غم و بستر فارغ ز صنم
کاش می شد که از این غم برهم بی منت


برابر نیست این جنگى که برپا کرده اى اى عشق ‏
که تو با من گلاویزى و من با خویش درگیرم... ‏

******************************

مرا که می بوسی.....‏
‏                             نفسم می گیرد.....‏
بوسه هایت را کش بده.....‏
‏                                  من این نفس تنگی را....‏
‏        دوست دارم!‏

******************************

ﺗﺎﺑﺤﺎﻝ ، ﺍﺯ ﻋﺴﻞ ِ ﭼﺸﻢ ﮐﺴﯽ ﻣَﺴﺖ ﺷﺪﯼ...!‏
ﺗﺎ ﺑﺤﺎﻝ ، ﻋﺎﺷﻖ ِ ﺩﯾـﻮﺍﻧـﻪ ﯼ ﺳﺮﻣﺴﺖ ﺷﺪﯼ...!‏
ﻣﻦ ﻫﻤﺎﻥ ﻋﺎﺷﻖ ِ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﯼ ﺳﺮﻣﺴﺖ ِ ﺗﻮﺃﻡ....‏
ﺗـﻮ ﺑـﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﻣﻦ ﺍﻳﻨﻬﻤﻪ . ﺩﻟﺘﻨﮓ ﺷﺪﯼ...!‏
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺧﻠﺴﻪ ﯼ ﺁﻏﻮﺵ ِ ﺗـﻮ ﺑﺮ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﻡ....‏
ﺗـﻮ ﻫﻢ ﺁﺷﻔﺘﻪ ﯼ ﺁﻥ ﺑﻮﺳﻪ ﯼ ﺑﯽ ﻣﺮﺯ ﺷﺪﯼ...!‏
ﻣﻦ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﻭﺭﯼ ﺗـﻮ ﺗـﺎﺭ ِ ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﻟـﺮﺯﺩ ....‏
ﺗﻮ ﻫﻢ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﺷﺪﯼ...!‏
ﻫﻮﺱ ِ ﺧﻮﺍستنت ﻣﺜﻞ ِﻋﺴﻞ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺍﺳﺖ....‏
ﺗﻮ ﺑﮕﻮ ، ﻋﺎﺷﻖ ِ ﺍﯾﻦ ﻗﻠﺐ ِ ﭘُﺮ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺷﺪﯼ


‏******************************
‏.‏
ای کاش که من پیر شوم در بغلت
با دست تو زنجیر شوم در بغلت

پرواز پر از حس رهایی ست ولی
ای کاش زمین گیر شوم در بغلت

******************************

وقتــی لــبــخـنـد مـی زنـــی ...‏
مـــن بـــه شـکــرانــه ی ایـــن هـمـه نـعـمـــت ... ‏
بــر ســجــاده ی پـیـشـانـی ات هــزار بـــار بـوسـه مـی زنــم ...‏

******************************

مرد که تو باشی زن بودن خوب است
از میان تمام مـذکرهای دنیا فقط کافیست
پای تو💓 در میان باشد
نمیدانی برای تو
خانم بودن چه لذتی دارد ...‏

******************************

توصیه من این جمله س / هم عبارت تاکیدیه و هم تلقین مثبت 👇🏻
تـو
هــر روز
خـوب تـر می شوی
و مـن
هر لحظه
عاشق تر

******************************

نمازم را قضا کرده ، تماشا کردنت ای ماه
بماند بین ما این رازها بینی و بین الله

******************************

ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﻳﺖ ﺑﮕﻮ
ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻟﻢ
ﺭﺟﺰ ﻧﺨﻮﺍﻧﻨﺪ
ﻣﻦ ﺍﻫﻞ ِ ﺟﻨﮓ ﻧﻴﺴﺘﻢ
ﺷﺎﻋﺮﻡ ...‏
ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺨﻮﺍﻫﻢ ﮔﺮﺩ ﻭ ﺧﺎﮎ ﮐﻨﻢ
ﺷﻌﺮﻱ ﻣﻲ ﻧﻮﻳﺴﻢ
ﺑﺮﺍﻱ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ
ﺁن وﻗﺖ ﺍﮔﺮ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻲ
ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﻧﮕﻴﺮ !‏

******************************

طراحی لب های تو هنگام تبسم
تصویر ترک خورده ی صد باغ انار است

******************************

‏_"هر روز با خودم فکر میکنم؟چگونه می شود تمام دنیا،
تنها در یک لبخند خلاصه شود؟"‏

******************************

‏_"این روزها که زمین لرزه ها محور زمین را تغییر میدهند،
چه خوش خیالی بزرگی است که ‏
محور نگاهت،
قلبم را نلرزاند!!!"‏

‏******************************

‏_"پاک ترین هوای دنیا،
هوایی است که در وجود ماست!‏
چرا که هر لحظه دلمان،
هوای هم را می کند!!!!"‏

‏******************************
‏"به این زنی که در آیینه میبینم،
حسودی میکنم
میترسم در دوست داشتنت،روزی از من جلو بزند
فقط او میتواند،
چشمهایش این روزها حال عجیبی دارند!!!!!"‏

*****************************
روی بعضی آدما باید تشدید گذاشت
انقد که ماهن …‏
مثلن همین همسر عزیزم

******************************
وقتــی لــبــخـنـد مـی زنـــی ...‏
مـــن بـــه شـکــرانــه ی ایـــن هـمـه نـعـمـــت ... ‏
بــر ســجــاده ی پـیـشـانـی ات هــزار بـــار بـوسـه مـی زنــم ...‏

******************************

مرد که تو باشی زن بودن خوب است
از میان تمام مـذکرهای دنیا فقط کافیست
پای تو💓 در میان باشد
نمیدانی برای تو
خانم بودن چه لذتی دارد ...‏

******************************

‏ «دیدارِمان «همّت» می خواهَد.!!🍂
چشمان تو صد طعنه به شیطان رجیم است👀

لب‌ها چو عقیقِ جگری "ناز و حجیم" است😍

اَسْتَغْفُرُالله از این مدح که گفتم....🙊😶

می‌بوسمت این بار، خداوند رحیم است...🙈

******************************
بوسه های داغ و نابت... طعم نان بربری

با همین ترفند داری.. بی هوا دل میبری

بارش باران  ونان داغ میخواهد دلم

نان لب هایت خریدارم... به چشم مشتری

******************************

عشق یعنی که زنی از هیجان، شعر شود ‏

و هوایش به سر مرد غزلخوان بزند‌‌‌...‏

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی