عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

صدای مردانه ات دلم را میلرزاند. گوش هایم همیشه به انتظار صدایت مینشینند. دستان بزرگ و قوی‌ات مرا یاد یک واژه می اندازند آن هم "امنیت" است.
تو فقط مرد من بمان... من قول می‌‍دهم بانوی تمام لحظه هایت بمانم.
****************************
بگو
به رکعت چندم
رسیده است نماز؟!
که با خیال تو
مشغولم و
حواسم نیست
****************************
امروز به پایان می‌رسد
از فردا برایم چیزی نگو
من نمی‌گویم
فردا روز دیگری‌ست
فقط می‌گویم
تو
روز دیگری هستی
تو فردایی!
همان که باید به خاطرش
زنده بمانم ...
****************************
بعضی‌ها را هر چقدر بخوانی...
خسته نمیشوی!
بعضی‌ها را هر چقدر گوش دهی...
عادت نمی‌شود!
بعضی‌ها هر چقدر تکرار شوند...
تکراری نمی‌شوند!

دیده‌ای؟!
شنیده‌ای؟!
بعضی‌ها بی‌نهایتند...
****************************
وَقتی اَز هَمه دُنیا ناراحَتَم،
فَقَط با فِکر کَردَن به تو آروم میشَم.
اَماّ وَقتی تو ناراحَتَم میکُنی،
هَمه دُنیا هَم نِمیتونه آرومَم کُنه!
****************************
بوسه ام را می گذارم پشت در / قهرکردی ، قهرکردم ، سر به سر

تو بیا ، در را تماما باز کن / هر چه میخواهی برایم ناز کن

من غرورم را شکستم ، داشتی؟ / آمدم ، حالا تو با من آشتی؟
****************************
خنده‌ های تـــو
کودکی‌ام را به من می‌بخشد
و آغـــوش تو
آرامشی بهشتــی
و دستهای تـــو
اعتــمادی که به انسان دارم
چقـــدر از نداشتنت می‌تــرسم
****************************
هـــوایت را بـــــه سمت مـــــــن کَـــج کـــــــــن این روزهــــــــا بدجــــور نفــــــس تنـــــــــــــگی گرفــــــتم، می گویـــند: هـــــــــــوا آلوده است هــــــــــَـــــــر هـــــوایی کــــه★تــــــــــــــــو★ در آن نبـــــــــــــــــاشی آلـــــــــــــــوده است.♥️
****************************
برایـــم مهم نیســـت چه می شـــود

به همــــه ی باورهـــایم سوگنـــد

هیچ چیــزی برایــم مهـــم نیســت

فراموشــت نمی کنـــم

یک کــلام و این یعنــــی نهایــــت خوشــبختی
****************************
بوسه هایت انار را می ترکاند، نفس هایت سیب را می رساند، آغوشت ابر را می باراند

پاییزترینی تو!
****************************
بهترینها رانباید دیدوحتی لمس کرد؛بایدآنهارامیان قلب خوداحساس کرد..
****************************
تقصیر من نیست, شیب ذهنم به سمت توست... لیز میخورم به"فکرت"...
****************************

پشت این پنجره باران قشنگیست،گلم!
حال من، حال پریشان قشنگیست،گلم!
قبل از آنی که بیایی چه کویری بودم ...
زندگی با تو چه گلدان قشنگیست، گلم!
سرنوشت من و تو روز ازل تعیین شد ...
فال ما داخل فنجان قشنگیست،گلم!
«راه رفتن توی ‌دالان قشنگی» ست گلم!
من لامذهب بی دین به تو ایمان دارم،
خیلی این کفر من ایمان قشنگیست گلم!
حاضرم بندۀ چشمان سیاهت باشم،
توی چشمان تو شیطان قشنگیست، گلم!
"یوسفم"! بوی تو کافیست مرا ،این دنیا ...
با حضور تو چه"کنعان"قشنگیست گلم.....
****************************
باز میپرسی‌ : چطور اینگونه شاعر شد دلت ؟
تو دلت راجای من بگذار ! شاعر میشود ...
****************************
تو می روی
برای رفتن تو راه می شوم !
تو پلک می زنی و من
برای چشم های غم گرفته ات نگاه می شوم !
تو خسته می شوی و من
برای خستگی تو
چه عاشقانه تکیه گاه می شوم . . . !
****************************
آخرین پروازم، به مقصد تو بود
اگر گنجشک بودم
اگر درخت بودی
آشیانه ام، شانه‌ات بود
****************************
اگر پاییز نبود
هیچ اتفاق شاعرانه ای نمی افتاد
نه موسیقی باد بود
نه سمفونی کلاغها
نه رقص برگ
و مـــن
هیچ بهانه ای
برای بوسیدن تو
در این شعر نداشتم
****************************
مصرعی از قلب من
با مصرعی از قلب تو
شاه بیتـی می شود
در دفتر دیوان عشق!
****************************
بعد از هر بحث و بگو مگویی
اونی که اول معذرت‌خواهی میکنه؛
👈شجاع ترینه
اونی که اول می‌بخشه؛
👈قوی ترینه
اونی که زودتر فراموش میکنه؛
👈خوشبخت ترینه
****************************
 به هیچ صراطی مستقیم نیست!
دلـــی که به نوازش
سر انگشتان تــو عادت کرده… ]
****************************
خنده‌ های تـــو
کودکی‌ام را به من می‌بخشد
و آغـــوش تو
آرامشی بهشتــی
و دستهای تـــو
اعتــمادی که به انسان دارم
چقـــدر از نداشتنت می‌تــرسم
****************************
صبح یعنی
به نفس‌های تو پیوند شدن...
صبح یعنی
پر از احساسِ خداوند شدن...

****************************
" تو " را بی دلیل دوست دارم
 
  نه ادعای عاشقی کردی ،
 نه کلمات را به بازی گرفتی !
   ولی عجیب ...
                  رخنه کردی میان شعرهایم !!

****************************
         با  " تو " بارانیم

همان دور بمان !
نزدیک که بیایی
قواعد بازی انسانها مسموممان می کند
بگذار بی دلیل دوستت داشته باشم
و بنویسم ...
تا بی خبر بخوانی مرا ...!
****************************
نمیدانم عشق چه جور است!!
ولی ...
من به تو ...
"حس عجیبی" دارم!
حس یک تشنه به آب ...
حس ابری که،پر از باران است ...
حس قلبی که پر از تشویش است ...
حس دستی که در دست ...
حس عکسی در قاب ...
حس ماهی در آب ...
حس شرمی زیبا که در گونه ات پیداست..
حس قلبی نالان ...
عشق من بی پایان ...
حس پرواز پرنده ،تا اوج ...
حس خوابی آرام ، پر ز رویای بهار ...
حس رفتن تا " تو" ...
" عشق" باید که چنین حس عجیبی باشد...
****************************
حرف‌های زیادی بلد نیستم
من تنها چشمان تو را دیدم
و گوشه‌ای از لبخندت که حرف‌هایم را دزدید!
از عشق چیزی نمی‌دانم
اما دوستــت دارم
کودکانه تر از آنچه فکر کنی ...
****************************
زندگی بدون روزهای بد نمی‌شود، بدون روزهای اشک و درد و خشم و غم. اما روزهای بد، هم‌چون برگهای پاییزی، باور کن که شتابان فرو می‌ریزند و در زیر پاهای تو اگر بخواهی،استخوان می‌شکنند و درخت استوار و مقاوم برجای می‌ماند. عزیز من، برگ‌های پاییزی بی شک به تداوم بخشیدن به مفهوم درخت و مفهوم بخشیدن به تداوم درخت سهمی از یاد نرفتنی دارند ...
****************************
آخرین پروازم، به مقصد تو بود
اگر گنجشک بودم
اگر درخت بودی
آشیانه ام، شانه‌ات بود
****************************
 مصرعی از قلب من
با مصرعی از قلب تو
شاه بیتـی می شود
در دفتر دیوان عشق!
****************************
❤️❤️❤️❤️❤️تو من را بهتر می شناسی
وقتی لبخند می زنم
یعنی دریاچه ای آرام در صبح ام
یعنـــــی
آنقدر دوستت دارم
که هیچ سنگریزه ای
خوشبختی ام را به هم نمی زند ! .
دوست داشتنت
تنها کار 'عاقلانه ای' است که
از 'دلم' بر می آید❤️❤️❤️❤️❤️
****************************
من که آواره ترین ابرِ بهارم بی تو
شانه ای امن ندارم که ببارم بی تو

باد می آید و دستانِ تو از من دورند
به زمین ریخته گل های انارم بی تو

خشکم و لُخت تر از آنکه کلاغان حتی
خانه ای امن بسازند کنارم بی تو

تازه این باد فقط بادِ بهار است، خودت
فکر کن آخرِ پاییز چه دارم بی تو!

کاش آواره ترین ابر بهاری بودم
تا شبی سر به بیابان بگذارم بی تو

پایم آن قدر فرو رفته که با تیشه مگر
پا از این باغچه بیرون بگذارم بی تو
***************************
عشق یعنى 󾬐
.
یه احساس ، یه آغوش ..󾠩عشق یعنى ..󾬗
یه تکیه گاه .. 󾠧
یعنى یه همراه ، یه همراز..󾬖
عشق یعنى ..󾬏
ضربان قلب ..󾬌
عشق یعنى .. 󾬍
ناگفته هاى چشم ، فهمیدن حرف ..󾬓
عشق یعنى ..󾬒
شادى تو اوج غم ، یعنى فهمیده شدن ، نگران بودن ، به فکر بودن ، دیده شدن ..󾌧󾌬عشق یعنى ..󾆠
کوتاه بگم ..󾌵 عشق یعنى ..󾬔
تــ󾬘ـــو ..
****************************
زن است دیگر
دوست دارد گاهی بی بهانه به شوهرش بگوید دوستت دارم و دلتنگم
****************************
, دوستت داشتم
دوستت دارم
و دوستت خواهم داشت
از آن دوستت دارم‌ها
که کسی نمی‌داند
که کسی نمی‌تواند
که کسی بلد نیست!
****************************
, صدایت را بوسیده ام...!
میدانی؟!
طعم پاییزی دارد
و آرام بخش...
صدایت را چشیده ام
طعم ناب عشق میدهد...!!!
****************************
 دوستت دارم هایت را به کسی نگو!
نگه دار برای خودم
من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته‌ام
****************************
میدونی چِرا بَغَل کَردَن قَشَنگِه ❤️
چون طَرَفِ راستِت کِه 👤
قَلب نیست 👉
هَمیشِه خالیِه 😜
وَقتی بَغَلِش میکُنی 👫👬👭
قَلبِه اونِه کِه ❤️
پُرِش می کُنِه 💎
****************************
 شعرم...
همهمه ی پنهان توست!!!

گل شب بوی من!!!!
میخواهم " تو را".....
در عبور عطر شبانه ام بشناسند...
 ****************************
 تو را هر لحظه به خاطر می آورم

بی هیچ بهانه ای ....

شاید دوست داشتن همین باشد ...
****************************

 زندگی ساختنی است
            نه ماندنی
پس
 بمان برای ساختن
 نساز برای ماندن.
***************************
خوشبختی همین در کنار هم بودن هاست
همین دوست داشتن هاست
خوشبختی همین لحظه های ماست
همین ثانیه هاییست که در شتاب زندگی گمشان کرده ایم . ]
****************************
خودم را در تــــو میبـینـم تمـــام آرزویــم باش

نمازعشق که می خوانـــم توآداب وضویم باش

عجب شیرین زبانم مــن زمانی ازتو می گویم

بیا ای عشق رویـــایی تــمام گـفتـگـویـــم باش

نمی خواهم که درقلبم بجز تـــوخــاطری باشد

مــــرا لـبـریـزاز خــودکــن تمام آبــرویم باش

نمی خـواهم نفس های سراسرخالی از عشقت

بــــرای زندگی کــردن نفس های گــلویم باش
****************************
بغلم کردی و گفتی که دلم غم دارد
باورت هست که این عشق تو را کم دارد

طرح چشمان تو یک معحزه دارد زیرا
بر سر هر مژه‌ات حالت شبنم دارد

تو به یک تیر نگاهی ندهی دل اما
شکل چشمان تو یک لذت مبهم دارد

بسکه دوری زبرم یکسره کارم گریه است
گوییا از غم تو شور محرم دارد

عشق تو نقطه ی آغاز همه ویرانی است
این خرابی مرا زلزله ی بم دارد

من به یک جرعه از آن جام تهی خود مستم
که سرانجام مرا عشق تو با هم دارد

بوسه هرگز نشود مایه ی آرامش من
بغلم کن دلم بی تو بسی غم دارد
***************************
 تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم : تا گل من هست زندگی باید کرد ]
****************************
, علت بی خوابی ام..

را..

چگونه..

بگویم..

وقتی.. یاد.. تو.. از.. سقف.. اتاقم.. چکه.. میکند…
****************************
بیا کلاغ پر بازى کنیم:
روزهاى بى تو پر،

فکر بى تو بودن پر،

دوست داشتن غیرتو پر،

رفاقت بدون تو پر،

اصلآ همه چیز پر
فقط تو نپر
باشه؟؟

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز روزتون بخیر ....عزیزم کپی رو حرام کردی پس ما چطوری پیامک کنیم واسه شوهرامون سخته بخوایم بنویسیم شما که با گذاشتن مطالب ثواب کردی اینو وردار که انشالله اجرش کامل بشه ....انشالله خدا خیر و عافیت دنیا و آخرت روزیت کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی