عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

💋ﺑﻮﺳﻪ ﺭﺍ ﻣﻬﺮﯾﻪ ﮐﻦ ﻫﺮ ﺷﺐ ﻃﻼﻗﺖ ﻣﯽ ﺩﻫﻢ
ﻗﺎﺿﯿﺶ ﻣﻦ ، ﻣﺘﻬﻢ ﻣﻦ ، ﺷﺎﮐﯿﺶ ﻋﺸﻖ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ..‏

‏==============================‏

👌🏻تو مخاطب نبودی که خاص شوی‎‏ ! ‏
خاص بودی که مخاطب شدی‎ …‎

‏============================‏

نویسنده ها “سیگار” می کشند‎‏ ‏
شاعرها “هجران‎‏” ‏
نقاش ها “تابلو‎‏” ‏
زندانی ها “تنهایی‎‏” ‏
دزدها “سرک‎‏” ‏
مریضها “درد‎‏” ‏
بچه ها “قد‎‏” ‏
و من برای کشیدن ، “نفسهای تو” را انتخاب می کنم💖
‎ …‎
‏==============================‏

مرد باس روزی 1 ساعت بشینه پیش عیال بگه : خانمم ، من آماده ام! هرچقد میخوای غر بزن👨🏻
خخخخخخخخخخ ما که از اوناش نیستیم ، مرد ما 1ساعت کنار ما بشینه بگه عیال عااااشقتم برامون کافیه اونوته که ما یک ساعت ‏ذوووق مرگی رو تجربه میکنیم !‏😍😊

‏=============================‏

این اس م اس رو وقتی دور و برت کسی نیست بخون ‏‎‏ ‏
اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش ‏‎‏ ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
پشت سرتو بپا ‏‎‏ ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
‎‏.  ‏
کسی نیست داری می خونی؟ ‏
‏.‏
‏.‏
‏.‏
عاااااشقتم ‏ خییییییییییلی زیاد ! اونقدددددر که کسی بفهمه حسودیش میشه 💖

‏=================================‏

یه توپ دارم قلقلیه ‏‎‏ ‏
موهای سرم فرفریه ‏‎‏ ‏
پیام جدید نداشتم ‏‎‏ ‏
سرت کلاه گذاشتم
اما دوستت که دارم
هیچوقت کم نمیارم !!‏😜

‏=============================‏==‏

یه ضرب المثل افریقایی می گه : یقشع یلیخ وت ‏‎ 👨🏾
یعنی تو خیلی برام عزیزی ‏‎‏ ‏
جالب اینکه اگر از آخر به اول هم بخونی همین معنی رو میده

‏===============================‏

می دونی شباهت تو با گل‎ ‎چیه؟ ‏‎‏ ‏
هر دو تون عشقین با این تفاوت که گل عشق زنبور عسله ولی تو عشق منی!‏

‏==============================‏

این پیام صرفا جهت یاد آوری عشق ما به شماست و هیچ ارزش حقوقی دیگری ندارد .🚫.. نه داااااااااااارد! دههههه.... هم ارزش ‏حقوقی دارد ‏هم حقیقی ... تازه جایزه هم دارد ! شب  هنگام دو بوس از نوع آبدار لطفا😊

‏================================‏

مشترک گرامی
تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتباردارد !‏
‏“همراه آخر”‏💐
‏===============================‏

‎*‎‏۱۴۰‏‎*#‎دوستت دارم‎*#‎
‎.‎
‎.‎
‎.‎
‎ ‎
شارژجدید قلب
‏========================‏

ة ة‎‏ ‏
‎‏... ‏
‎‏... ‏
دلم برات تنگ شده بود، چشمامو فرستادم تا ببینمت‎..‎

‏============================‏
ببخشید میشه یه بوس برام بفرستید !؟؟


کانون عشق منتظر

‏===========================‏

بدو  .. بدو دیگه
نمیتونم بیشتر از این تحمل کنم
‏ ‏
O
‏',.‏‎____‎ِ‎‏____.,'‏
‏/‏        ‏
J L
بپر تو بغلم دلم برات تنگ شده


‏======================‏

مشترک گرامی بدلیل بدهی قبلی ، هرجا گیرت بیارم .... میبوسمت😍
‏======================‏


همش میگن دندون رو   جیـــــــ.گر بذار ،
ولی من که دلم نمیآد هی تو رو گاز بگیرم😞





‏=====================‏

فضا را غرق عطر یاس کردی
دلم را مملو از احساس کردی
دل من ورشکست عاشقی بود
تو چکهای دلم را پاس کردی!‏✅‏

‏=====================

آیا میدانستید‎‏ : ‏
عاشق شدن ۳۸۵ ساعت‎‏ ‏
به عمر انسان می افزاید ؟‎‏! ‏
منم نمیدونستم‎‏ ‏
از خودم درآوردم / ولی خب کلا عاشقی خوووبه عااااشقتم عااااشقم باش‏😝

‏===================‏

اون کیه که هم شیطونه ، هم جذابه‎‏ ! ‏
هم خوش تیپه ، هم جیگره، هم عسسسله، هم یه دونه س ، هم دردونه س ، هم عزیزدل آقاشه ، هم منه ؟‎‏! ‏
ای وای ببخشید هول شدم جوابو گفتم  ‏

‏========================‏

اگه یه وقتایی زندگی قشنگ نیست ، اشکال نداره‎‏ ! ‏
سعی کن به چیزای قشنگ نگاه کنی‎‏ ‏
منو نیگا  😍
‏(👈🏻👈🏻👈🏻‏ میتوونید یه عکس بامزه از خودتون بذارید کنارش!)‏

‏===========================‏
یک بوس ِ پر از خلوص، لُپ های شما
یک خارش ِ بیست، پاچه و پای شما
ترفیع، اگر به پست ِ چاکر بدهید،
مالش بدهم دو دستی آنجای شما😳😂😍‎...‎

‏==========================‏

در آزمون نگاهت کسی نگشته حریف
چه من، چه قلم چی، چه مدرسان شریف

‏==========================‏

قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری☺️‏‎ !‎
حالا یه سوال ... ساعت چنده عشقم ؟؟؟😳
خودم یادم اومد .... ساعت ساعت عشششششششقه ... عااااااشقتم😍

‏=========================‏

روایـت داریـم یکـی از عـذاب هـای جـهـنـم
ندیدن روی ماه همسران دوست داشتنیه ... خداروشکر شووهرم اهل بهشته ‏😍

‏====================================‏


‎‏ ‏
L         '            "                           v      "         e          .           o
bebin barat Love terekoondam

آرشیو ایده،انگیزه،همسرداری از نوع قررری♥️, [12.12.15 16:13]
می خواستم شمع باشم و تا آخر عمر برات بسوزم
ولی نامرد ادیسون برق رو اختراع کرد
خب عیبی نداره الان شدم چراااااااااغ خونه ت ..‏😍

‏=========================‏

اگه عااااااشقمی برو پایین ‏
‏.‏
‏.‏
‏.‏
‏.‏
‏.‏
‏.‏

ای کلک ! چرا تو رووووم نمیگی؟؟؟ خب دلم میخواد صداتو بشنوم وقتی میگه عااااااااااشقتم



‏=============================‏

‎*‎‏۱۴۴‏‎*I Love You‎‏# ‏
‎‏ ‏
شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره

‏==============================‏

زن است دیگر
‏.‏
‏.‏
‏.‏
گاهی دلش میخواهد بی بهانه به شوهرش بگوید : دوستت دارم و دلتنگتم ‏


‏==============================‏

میگم شوهر یه سوال دارم ‏
👈🏻👈🏻👈🏻‏ (جواب میده: چی ؟؟؟ )‏
نمی دانم چرا هر چقدر به قربانت می روم نمی رسم‎ !‎‏ تو میدانی چرا آیاااااااااااا؟؟؟

‏============================‏

امیدوارم پماد سوختگی داشته باشی ...‏
👈🏻👈🏻👈🏻‏ (چطور؟؟؟)‏
چون همین الان یه بووووس دااااااااااغ برات فرستادم !‏

‏============================‏

پاسخ صحیح را ارسال کنید ‏

سوال: عشق شما چه کسی است؟
‏-الف) فرستنده این پیام
ب) همسر عزیز دلت
ج) گزینه های الف و ب ‏
د) همه موارد

‏===========================‏


جمله زیر را کامل کرده و به این شماره 0912*** (👈🏻شماره خودتان) پیامک کنید تا از جوایز ما به صورت مادام العمر ‏بهره ‏مند شووووید !‏
‏* من عاشق ترینم برای ...  ‏

‏- جایزه : بوووسه های آتششششین از نوع عاشقانه با طعم شکلاتانه !!!‏

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی