عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

هر سحر آفتاب من بودی

همه شب ها شهاب من بودی

ور شکستم بدون چشمانت

تو تمام حساب من بودی .‏

**************************
شکارم کن و
‏. حظِّ یک بوسه را بر لبم ریز !‏
تو گویی تو صیدی و من دام بر دیده های تو چیدم ‏
تو گویی شکارت نمودم ! و بوسیدمت !‏
تو من باش و من تو ! که این شعر
این زندگی
با نگاهِ من و تو به جادوی شب تا سحر زنده است !‏

**************************

از وقت سحر تا دل شب یاد توأم.‏
در سوختن از آتش تب یاد توأم.‏
با عشق تو زندگی همی خواهم کرد.‏
آن لحظه که جان رسد به لب یاد توأم.‏

**************************

همه ی هستی من ‏
آیه ی تاریکیست ،
که تو را ‏
در خود تکرار کنان به سحرگاه شکفتنها و رستنهای ابدی خواهد برد.‏
من در این آیه ،
تو را آه کشیدم ، آه
من درین آیه تو را ‏
به درخت و آب و آتش پیوند زدم...‏

**************************

سرصبحی رخ دلدار عجب میچسبد
یک عدد چای شکردار عجب میچسبد

در کنارت بنشیند، دمی آن راحت جان
بعد آن، روز پر از کار عجب میچسبد😍

**************************

خوبِ من صـــبحِ دل انگیزت بخیر
آبان  است و پاییــزت بخیر

صــبحِ زیبا و هوایى دلفـریــــــب ‏
بوی پاییز گُــــل ریـــزت بخیر

آرزو دارم شٓــــــوى غٓـرقِ اُمـیـد
داىِمٓـاً صُـبـحِ سٓـحٓــرخیزت بخیر

خنده بِـنشـیند بـه روىِ صورتــت
لحظه ى خوب و دل آویـزت بخیر

خِش خِشِ برگـان به زیرِ پاىِ تو
همچو آهنـگِ تٓرآنـگـــیـــزت بخیر

من فداىِ آن جــوابٓـت از سٓـــلام
از دهــــــانِ گل شکـرریــزت بخیر

جُـفتِ چٓـشمانٓت پیـالِه پُـر زِ مِـــى
این غــزل از جامِ  مِى ریزت بخیر

**************************

یک بوسه و یک چای،هوا هم شرجیست
با خطبه ی چشمت همه چیزم شرعیست

گرمای تنت چه آتشی بر پا کرد
با بوسه ی تو افتِ فشارم حتمیست

**************************

برایت چای آوردم، کمی فوتش کنی خوب است

هوس کردم بسوزانی مرا با غنچه کردن ها..‏


*************************

خوشا صبحی که چون از خواب خیزم
بــه آغـــــوش تو از بســـــتر گریزم...

*************************
صبح یعنی
به نفس‌های تو پیوند شدن...
صبح یعنی
پر از احساسِ خداوند شدن...

*************************
روزی که خورشیدش چشمان توست
طلوعش زیباترین اتفاق دنیاست ...
*************************
 چایت را تلخ ننوش …
نگاهم کن !
تمام قند های دلم را ، برایت آب میکنم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی