عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

❓❓❓ واقعا لازمه اینقد برای همسرامون مایه یا مایع یا گاز یا جامد (!) خلاصه براشون وقت بذاریم ؟؟ ایده پردازی کن! وقت بذار! عاشقی کن ... چرا ؟؟؟


☑️ جواب غُرررری: 😫 اااااصلا لازم نیست !😤 حالا سالی یه بار بد نیست ... به جز اون پرررررو میشه ! پر توقع میشه ! 😡 همش میخواد راست برم چپ بیام بگم عاشقتم !😁  همینجوریش فکر میکنه کی هست منم هی عاشقی کنم دیگه وهم برش میداره ! 😑 همینکارا رو کردم که شوهره اونقدر پررو شد رفت زن دوم گرفت !😖  مرد رو باید تشششششنه گذاشت 😏، باید در برابرش مغرور بود، باید بهش نشون دید چقدر خواهان داری تا پاشو از گلیمش درازتر نکنه !

✅ جواب قررررری : ☺️ صد در صد لازمه ! نه تنها لازم که واااااجبه 👌
شوهرت نه پررو میشه نه پرتوقع ! فقط عاشق میشه .😍.. آدمی که عاشقه به عشق معتاده ... وقتی مواد ش کم میشه کلافه میشه ، بهونه میگیره و میگه چرا مثل قبل نیستی؟؟ اصلا پر توقع بشه !👈🏻 توقع عشق از زن آدم چیز عجیب یا بدیه ؟؟؟ مرد از زنش توقع عاشقی نداشته باشه از کی داشته باشه ؟؟؟ از زن های توو خیابون که برای نگاه یه مرد و حمایتش تن به هرکاری میدن و گفتن چهار تا کلمه عاشقتم براشون آسونترینه 📛؟؟؟؟! چطور میخوای شوهرت همه جوره مال تو باشه وقتی حاضر نیستی همه جوره عاشقی کنی؟؟ من خصووووووصی ترین فردی هستم که همسرم داره و همسرم خصوووووصی ترین فردیه که من توو زندگیم دارم ! خصوصیه یعنی همه وجودم رو فقط اون مجازه ببینه ،
 حالا منی که خصوصی ترینشم باهاش مثل بقیه رفتار کنم؟؟! 😳 من اگر خاااااص نباشم و براش فرق نکنم میره دنبال یکی که براش خااااص باشه ... برا شوهرت عاشق باش، خاص باش، معتادش کن به عشقت 🙏🏻
حتی اگه عادت کرد هم چیزی از دست ندادی ...✳️
فقط یه سوال میپرسم : شوهرت به عاشقی کردنت عادت کنه بهتره یا به بی تفاوت بودنت عادت کنه ؟؟؟❓❓❓
بذار اگه قرار بر تکرار و عادته ...عادتش مثبت باشه ... 👌🏻 توقع عاشقی از زنی که محرمته پرروئی نیست اوج نیااااازه🙏🏻


📡 تبصره : شما بهترین باشید ، گرچه در ابراز عشق نه افراط درسته نه تفریط ، نیازی نیست هر دقیقه بهش بگی دیووونشی .. نه .... فقط کافیه هر لحظه با نگاهت،رفتارت، حرفت نشون بدی دوستش داری و برات مهمه ... نشون بده ... هر ابراز کردنی کلامی نیست ... ابراز کلامی هم لازمه ولی افراط نکن تا از تعادل بهترین نتایج رو بگیری🌺

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی