عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی



من یه ایده رو توزندگیم پیاده کردم:
زندگیمونو(همسرمو)بیمه امام زمان کردم.ماهی دوتومن کنارمیزارم ودراخربعدمثلایکسال به بچه های بی سرپرست یاافرادنیازمندمیدم.
ان شالله آقاکمکمون کنن.


-منم بچه هامو خودمونو بیمه ی حضرت ابوالفضل (ع) کردم هفته ای یه مقداری میذارم کنار وسالانه به یه فقیر یا نیازمند میدم خیلی حس ارامش بهم دست میده ودیگه نگران نیستم دلم قرصه قرصه

-  غیر از پول کنار گذاشتن میتونیم که هر روز اعمال و غذایی که درست میکنیم را به نیت یکی از امامان انجام بدیم تا اثر غذا مثل غذای نذری بشه و ثواب اعمالمون هم چندین برابر بشه...دوستان ایده نوشتن روی آینه چطوریه؟من درست نفهمیدم.


****************************

منو و همسرم یه برنامه ریزی کردیم و اینکه سه شنبه هر هفته یه کاریو به نیت سلامتی امام زمان عج انجام میدیم.یه کاری مازاد به کارای همیشگی

مثلا یه هفته همسرم کارای نشریه حوزه رو با مشغله زیاد به نیت دو تامون انجام داد.یه هفته من از چند نفر مسافر غریب که بین راه مونده بودن پذیرایی کردم.یه هفته برا شهدای غواصمون تبلیغات آماده کردیم.یه هفته همسرم کارای فتوشاپو برا یه گروهی انجام داد.یه هفته مهمونی خاص دادیم...............


****************************


 من اون موقع که رعایت میکردم زندکی م بهشتی بود

هرسال حتما جله ی سوره ی زمر و زیارت عاشورا میکرفتم، جون سوره ی مبارکه زمر عشق بین زن و شوهر رو زیاد میکنه

استمرار به ذکر مقدس یاودود هم همینطور

هرسال عشق تون رو نذر یکی از اءمه ی معصومین کنین و طی سال به نیت اون معصوم نذری بدین حتی شده ٥ صلوات در روز


***************************

من یه کاری انجام دادم احساس کردم تونستم غیر مستقیم به همسرم بگم خ قبولش دارم ودوستش دارم.
بهشون گفتم که ایه ی اخر سوره کهف (توصیه شده درمورد  بیدارشدن برای نماز صبح )رو با قرایت  بخونن و من ضبط کنم بعد صدای ضبط شده رو گزاشتم رو زنگ ساعت 11 شب گوشی یعنی زمان خوابمون. وما هرشب با صدای تلاوت این ایه شریف با صدای همسرم😊 میخوابیم 🌹🌹🌹☺️😘


سلام من هم یه ایده جالب دارم که چندین سال انجام میدم هر روز,اینکه برای بهبود روابط زندگی و پایدار موندن عشقتون و شاد بودن هر روز زندگیتون,هر روز دو رکعت نماز هدیه به چهارده معصوم ع رو بخونید و نتیجشو ببینید انشاالله


**************************

قلک احساسات

من یه جعبه درست کردم گذاشتم کنار صندوق صدقات روش نوشتم صدقات عشق وتوش جملات تشکرومحبت امیز می اندازم با تاریخ اخر هرماه با همسرم میخونیمش خاطرات شیرین خوشحال مون میکنه وخاطرات تلخ باعذر خواهی حل میشه


*************************

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی