عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

با دلم قهر نکن بی تو دلم می گیرد
‏"هستی" ام،بی تو همه هستی من می میرد

با دلم قهر نکن هرچه که خواهی آن کن
تو بزن بشکن و این سینه تو بی سامان کن

با دلم قهر نکن قهر تو عالم سوز است
بی تو حال دل من تلخ تر از دیروز است

******************************

خوبِ من! حیف است حال خوبمان را بد کنیم

راه رود جاری احساسمان را سد کنیم

عشق، در هر حالتی خوب است؛ خوبِ خوبِ خوب

پس نباید با "اگر" یا "شاید" آن را بد کنیم

دل به دریا می‌زنم من... دل به دریا می‌زنی؟

تا توکّل بر هر آنچه پیش می‌آید کنیم

جای حسرت خوردن و ماندن، بیا راهی شویم

پایمان را نذر راه و قسمتِ مقصد کنیم

می‌توانی، می‌توانم، می‌شود؛ نه! شک نکن

باورم کن تا "نباید" را "فقط باید" کنیم

زندگی جاریست؛ بسم الله... از آغاز راه...‏

نقطه‌های مشترک را می‌شود ممتد کنیم

آخرش روزی بهار خنده‌هامان می‌رسد

پس بیا با عشق، فصل بغضمان را رد کنیم...‏


******************************

سمت چشمان تو یک پنجره باشد کافیست

چشم من خیره به آن منظره باشد کافیست

تو به من خیره شوی، من به تبسم هایت

خنده بر روی لبت یکسره باشد کافیست

فاصله دفتر تقدیر مرا پُر کردست

سهم من چند ورق خاطره باشد کافیست

گریه خوبست ولی فکر غرورم هستی؟

بغض دل پشت همین حنجره باشد کافیست

گفتی از فاصله ها خسته شدی درد بس است

خواستی بسته شود پنجره؟

باشد....کافیست

******************************

بوسه پلی است بین قهر و آشتی ، بیا هی قهر کنیم هی آشتی‎!‎

******************************

قلب من با قلب توخورده گره نکنه نازکنی باز کنی این دوگره

******************************

‎ ‎با من که شکسته ام کمی راه بیا‎ …
‎… ‎بالی بگشا گاه و بی گاه بیا‎ …
‎… ‎آزرده مشو بیا گناه از من بود‎ …
‎… ‎گفتم که مقصرم تو کوتاه بیا‎

…‎
******************************

می نویسم دیدار تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار

******************************

تو اگه با من قهری من که آشتی ام‎ …
میدونم دیگه خز شده ولی بازهم کاربرد داره‎ !‎

******************************

بیا با پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم

بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم

بیا ازحسرت و غم دیگه باهم حرف نزنیم

‏بیا برخنده ی این صبح بهار خنده کنیم

******************************

از تو به یک حرف ناروا نکشم دست‎
وز سر راه تو دلربا نکشم پا‎
عاشق زیباییم اسیر محبت‎
هر دو به چشمان دلفریب تو پیدا

******************************

همیشه رفتن بهترین نیست‎
گاهی میان رفتن وماندن هیچ فرقی نیست‎
چه قهر باشیم چه آشتی‎
اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند


******************************
تو ای کسیکه دوستت دارم‎
تو ای کسیکه قلب من بخاطر تو می تپد‎
برای من بمان‎
برای من سرود آشتی بخوان

******************************

یادش بخیر روزایی که گل یاست بودم،
یادش بخیر قدیما هوش و هواست بودم،
حالا ازم رنجیدی ‏
گفتی ازم بریدی،
دیگه تو قهری با من ‏
جوابمو نمیدی،
بگو مگه دوستم نداشتی😔
‏ چرا تنهام گذاشتی،
دیگه بسه برگرد کنارم
‏ عزیزم آشتی آشتی😔☺️

******************************

اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود‎ .‎‏... بخشیدیم ‏؟؟؟ آشتی؟؟؟؟؟؟؟

******************************
دوستی را دوست، معنی می دهد‎
قهر هم با دوست، معنی می دهد‎
هیچ کس با دشمن خود، قهر نیست‎
قهری او هم نشان دوستی است

******************************
بوسه ام را می گذارم پشت در‎
قهرکردی , قهرکردم , سر به سر‎
تو بیا , در را تماما باز کن‎
هر چه میخواهی برایم ناز کن‎
من غرورم را شکستم , داشتی ؟‎
آمدم , حالا تو با من آشتی ؟

******************************

عشق من قهر دیگر کافی است‎!!!
دیگر توان دوری ات را ندارم‎!
بیا و برای یکبار هم که شده غرورمان را نادیده بگیریم و بسوی هم با عشق بدویم‎!
بـــــیـــــا آشتی کنیم‎!!!
باور کن دوستت دارم

******************************

به خاطر یافتن مقصر ، زندگی ات را تلخ و سیاه نکن‎.‎
بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند
خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند‎ . . .‎

******************************
بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی
دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن‎ . . ‎

******************************
جنس من از آهن و از سنگ نیست / من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست
حال دل از من نمیپرسی چرا / حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست

******************************

نگران نباش

نمی شود دوستت نداشت
لجم هم که بگیرد از دستت
دفترچه ی خاطراتم

پر از فحش های عاشقانه میشود😉😚‎ ! . .‎

******************************

درد بی درمان شنیدی ؟ حال من یعنی همین!‏
بی تو بودن ، درد دارد ! می زند من را زمین
🌹
می زند بی تو مرا، این خاطراتت روز و شب
درد پیگیر من است، صعب العلاج یعنی همین!   ‏
🌹
******************************

گاهی وقتاادم دل کسی روکه دوستش داره توی چندثانیه میشکنه...من روبه خاطراونثانیه هاببخش...‏

******************************
ببخشیدیک سوال فنی داشتم !            

اون  نفسی که میگن نمیشه بدون اون زندگی کردشمایید؟

******************************

کنارم باش ....‏
باهمان آغوش ....‏
باهمان مردانگی....‏
با چهره ای باجذبه واندکی ته ریش....‏
با فریادهایی ازجنس غیرت برسرم...‏
بانگاه هایی ازنوع دوست داشتن. ...‏
بادستان پرمهر...‏
وحتا قهر هایی بابوی منت کشی...‏
فقط باش .....‏
من همین بودنت رامیخواهم .....همین

******************************
هوا این‌جا؛ چنان ســرد است
که بخــاری‌ها لکنت گرفته‌اند
تنم می‌لرزد
امــا دلم نه!‏
چه می داند کسی
که مــــــــن؛
چقدر؛ دلم به تو گرم است!!!‏
******************************
اگر همه چیز تقصیر من باشد، عاشق شدن من تقصیر توست...‏

******************************

قهر؟! باشد... یادگاری هایمان را پس دهیم؛

بوسه ی من را بیاور بوسه ی خود را بگیر !‏

******************************

وکالت خوانده ام تااینکه دراوقات درگیری

لبت رابا لبم بالایحه صلح وصفا بخشم

💋💋💋💋💋💋

نظرات  (۲)

سلام ببخشید میتونیم پیتم رو کپی کنیم که برا همسرمون بفرستیم؟ آخه وقتی کپی می کنیم میزنه دین شرعی داره..
خیلی جالب بود کلی کیف کردم
ایده گرفتم ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی