عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

تو ی مناسبت اتاقتون رورستوران،سفره خانه سنتی ویاکافی شاپ کنید!!!!!

مثلاکافی شاپش روکه خودم تجربه دارم👇

میزوصندلی روبچینیدوروش گل ودستمال کاغدی بزارید(اگه نداریدسخت نگیریدروزمینم کیف خودش روداره☺️)


ی منوی خوشکلی درست کنیدولیست چیزای که درست کردیدوبنویسید(میگم چه چیزای)


قیمت هرکدوم روچیزای جورواجوربزارید
مثلا:ی هفته هرچیزی جزاسم خودم صدام کنی
فلان مقداربوسم کنی
یا.....

چیزای که من روکابینت اماده گذاشته بودم اینابود
ابمیوه گیری.مخلوط کن.همزن.هویج پوست گرفته.موز.شیر.بستنی.بیسکوییت.قهوه.فلاکس اب جوش و......(بستگی به منوتون داره)


اینارواماده گذاشتم که هرکدوم روانتخاب کردتودوسه دقه درست کنم وببرم....


لیستش تااونجای که یادمه اینابود:
شیرموز
کاپوچینو
اب هویج بستنی
بستنی
شیرموزبستنی
نسکافه
چایی
کیک خامه ایی
کیک ساده

وچیزای دیگه که یادم نیس!


سفره خانه سنتی روهم ی باراجراکردم خیلی خوب بود.اما رستوران ی کم سخت وزمان بره


************************

ویژه عقد کرده ها

دوستانی ک تو عقدن و فک میکنن نمیشه ایده اجرا کنن،اتفاقا یکسری ایده هایی هست ک فقط دوران عقد قابل انجامه
مثلا:😉
من برای تولد همسرم خونه مامانم کیک پختم، آژانس گرفتم رفتم خونه مادرشوهرم سرراه هم ی دسته گل خریدم. با پدرشوهرم هم هماهنگ کردم ک همسرم رو نزاره بیاد پیش من.😁 همسرم هم یکم از پدرش تعجب کرده بود ک چرا روز تولدم نمیزارن برم با خانومم باشم😂 خلاصه منم همه چی رو چیدم وسط اتاق ک وقتی میاد تو اتاقش لباس عوض کنه غافلگیرشه خودم هم پشت در قایم شدم🙊
(البته بماند ک هرچی صب کردم نیومد تو اتاقش و من رفتم بیرون😅🙈)
من رو ک دید خیلی تعجب کرد و اصلا انتظارش رو نداشت خیلی خوشحال شد☺️

***********************

برا شام هم هرچی درست کنی منو کن
عین خانمای گارسون شیک خارجی با دامن کوتاه و کفش پاشنه بلند منو رو بگیر دستت و بیا بهش نشون بده و بپرس به ترتیب چی میل داره ؟ > قیمت هر چیزیم براش تعیین کن
مثلا نوشیدنی 4 تا ماچ
دسر یه بووووس آبدار کله گنده

شام یه خوش گذرونی ورژن شبانه
و هرچی به ذهنت میرسه
بعدم بهش بگو دوس داره نقدی حساب کنه یا چک بکشه موقع خواب؟😜😄

  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی