عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

تو دوران نامزدی یا عقد هدایای زیادی بین شما و عشقتون رد و بدل میشه ...اگرچه ممکنه نتونید همه اونا رو نگه دارین ولی میتونید خاطره شونو ثبت کنید و بعدها که ازدواج کردین و چندین سال از زندگیتون گذشت با رجوع به این خاطرات , حال خوشی پیدا کنید...

میتونید از این هدایا عکس بگیرین و زیر هر کدومشون تاریخ و ساعت و مناسبت رو قید کنید و اونا رو توی یه آلبوم نگه دارید...یعنی آلبومی مخصوص این هدایا داشته باشید یا اینکه اگه عکسا چاپی نیس میتونید تو کامپیوتر یه فایل رو به این قضیه اختصاص بدین و عکسا رو اونجا نگهداری کنید....


یکی از کارای من خودم تو دوران نامزدی این بود که تمام اس ام اس هایی که من و شوهرم بهم داده بودیم رو توی یه دفترچه یادداشت کردم ..تمام اس ام اس ها رو...الان که بعد از گذشت چند سال وقتی به اون دفترچه مراجعه میکنیم کلی خاطرات خوش برامون زنده میشه...همچنین میتونید سالگرد اولین اس ام اس داشته باشین..یعنی روزی که اولین اس ام اس از گوشی شوهرتون براتون اومد کی بود؟هر سال همون روز رو بهش یاداوری کنید و شاد بشید..

یه کار دیگه برای دوران نامزدی هم اینکه تمام سوالایی که روز خواستگاری و گفتگو از همسرتون پرسیدین رو تو یه دفتر بنویسید با تمام جوابهایی که اون داده...من خودم این کارو کردم و گاهی اوقات اون دفتر رو میارم و سوال و جوابا رو با شوهرم چک میکنیم ..گاهی شوهرم به حرفایی زده که الان بر خلافش داره عمل میکنه یا بالعکس..همه اینا رو میخونیم و میخندیم و از حس و حال اون موقع میگیم.

🌺🌹🌺🌹🌺

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی