عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی


سلام من برای سالگرد عقدمون آقامو سوپرایز کردم : یه عکس که رفته بود میدون تیر با اسلحه گرفته بود رو از تو گوشیش یواشکی برداشتم دادم عکاسی چاپش کرد زدم تو قاب گذاشتم رو میز ال سی دی بعد وقتی اومد دیدش خیلی غافلگیر شد


منم یه بار این کار و کردم منتهی عکس ٢ تایی مون بود، طوری کادو کردم که از بشت باز میشد و تا تخته شاسی رو دید کفت عکس آقاست؟😁منم کفتم اره، وقتی دید کفتم عکس آقای منه دیکهههه کلی ذوق کرد.


*****************************


من یک ایده داشتم که خودم انجامش دادم. همسرم در دوران عقد برام شعر میگفت. کلا طبع شعر داشت و در بعضی مناسبتها شعر میگفت. منم به مناسبت سالگرد ازدواجمون  اشعارش را تایپ کردم و به صورت یک کتاب در اوردم و بهش هدیه دادم. اونم خیلی ذوق کرد😊⬇️


*****************************

چندتا کاغذ درست کردم، توی همه اش همین متن رو نوشتم👆
فردا بهش میگم: امسال برا سالگرد ازدواج، میتونی کادوتو شانسی انتخاب کنی! دیگه هرچی شانست باشه! سعی کن بهترین کارت رو دربیاری!
البته به هیچ وجه نمیذارم متوجه بشه همه کارتا یکی هستن! میذارم فکر کنه واقعا ریسک کردم! 😈😜

نیازی نیست سورپرایز شمام خیلی پر هزینه باشه کافیه با توجه به شرایط خودتون سورپرایز داشته باشید


*************************************


یه آلبوم عشقولانه از کسی یاد گرفتم دو صفحه عکس های بچگی شوی دو صفحه بچگی خودم با جملات عشقولانه پایین هر عکس از شوهرم

نوجوانی مون مثلا دو تامون عکس بسیجی داشتیم تو یه صفحه چسبوندم
شعرهای عشقولانه پایین عکس های
تولدهاش




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی