عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

ویژه روز عرفه

سعی کنید امروز دعای عرفه با همسرتون بخوانید اگر محلی میروید باهم  بروید اگر در منزل هستید حتمااا یک فضای معنوی ایجاد کنید وکنار هم بنشیندید وباهم بخونید .حس وحال خوبی است . اگر آقا بهانه آورد با محبت و سعی کنید حتما اعمال عرفه راباهم در حد توان انجام دهید مطمن باشید این معنویات در زندگی  شما تاثیر مثبت میگذارد . خیلی از خانمها خودشون میرون در جلسات مذهبی دعای عرفه وو انجام میدهند اینبار باهمسرتون حتمااا   هر جا رفتید التماس دعا       💚💜💙💛

       
واگر آقا فرصت نداشت سر کار بود یادآوری کنید که مثلا عزیزم شنیدم این دعا این  روز خیلی حاجت میده اشکال نداره تو با رادیو گوش کن بیا برا هم دعا کنینم  برای کارت  وو  قبل از دعا زنگ بزنید یا پیام بدهید  وبگید من هم دارم میخانم بعداز دعاهم  زنگ برنید یا پیام بدهید یک حس خوب ایجاد کنید وبگید حتمااا برات خیلی دعا کردم وخداراشکر همسری چون تو دارم خانمهایی که دنبال بهانه میگردن به شوهر ابراز علاقه با پیام عاشقانه یا ازاو تشکر کنن الان فرصت خوبیه .اگر باهم بودید حضورا بگید🌷🌸🌹🌺🌺
🌹🌹پیام  عاشقانه ساده روز عرفه برای همسر 🌹🌹
الان داشتم دعای عرفه را میخوندم به تو عزیزم فکر کردم که چقدر دوستت دارم .و خداراشکر کردم که همسری چون تو به من داده از خدا خواستم این عشقمون همیشگی باشه وهیچ چیز تو دنیا این عشق را از مانگیره . 🎀🎀     امیدوارم بتوانم همسر خوبی برات باشم فقط خواستم بدانی همه لحظات بهت فکر میکنم دوستت دارم دوستم داشته باش 💖💖💖💖


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی