عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی


یه جعبه ستاره شب تاب بگیرید به شکل یه پیغام کوتاه مثل دوستت دارم بچسبونید روی سقف بالای تخت خوابتون❤️‏
‏-یه عکس رمانتیک 2نفری بگیرید.قاب کن و یه جای مناسب نصب کن❤️‏
‏.وقتی همسرت قراره مسافرت بره یه هدیه جالب و کوچیک بذار گوشه چمدانش طوری که وقتی رسید مقصد پیداش کنه❤️‏


*************************


یک جعبه شکلات شیک بخرید و خیلی با دقت یک گوشه از بسته بندی آن را باز کنید طوری که بتوانید یک یادداشت عاشقانه و ‏یک شاخه گل مصنوعی کوچک داخل آن بگذارید . بعد در جعبه را بسته و دوباره آن را بسته بندی کنید.‏
محققان عقیده دارند هدیه دادن شکلات به کسی که دوستش دارید یک کار فوق العاده رمانتیک و جذاب است.‏


*************************

کار جدید همسرم
به یک کافی شاپ دعوتش کردم.اون از سرکار اومد منم زودتر خودم و رسوندم اونجا.یه دسته گل رز خوشگل خریدم و دادم ب ‏مسول کافی شاپ گفتم تا چند دقیقه دیگه یه آقایی با این تیپ و قیافه وارد میشه .این گل و بهش بدین و بگین کار جدیدتون مبارک و ‏راهنماییش کنین فلان جا بشینه
همسرم ک دید اینطوری باهاش برخورد کردن کلی ذوق زده شده بود و سریع زنگ زد ک میدونم قایم شدی بدو بیا ک کارت ‏دارم😋
خلاصه خیلی حال داد کافی شاپ دلچسبی شد

*************************

از هنرهایی که بلدید برای غافلگیری همسرتون استفاده کنید من برای تولد همسرم دوبار کلیپ ساختم و از اونجا که ته صدایی هم ‏دارم یه بار یه شعر عاشقانه رو براش به صورت آواز خوندم انصافا باید بگم غافلگیر شده بود هم از کلیپ و هم از آواز😉

*************************


تعدادی گل رز بخرید و آن را پشت آفتاب گیر اتومبیل سمت مسافر قرار دهید روی یک کاغذ بنویسید

دوستت دارم و آن را پشت آفتابگیر بچسبانید.

همانطور که به سوی مقصدی رمانتیک می رانید به همسرتان نگاه کنید و به او بگویید روی گونه اش

چیزی هست. او آفتابگیر را پایید خواهد کشید که از آینه اش استفاده کند که گلها روی سرش

میریزد و یادداشت را می بیند.


***************************


برای همسرانی که نرم افزار بارکدخوان دارن ...
اینو زدم به دیوار جلوی در اتاق خواب


********************


توجه کنید ... هر کدوم از همسران شما نسبت به یک نوع ابراز عشق بیش از سایر روش ها علاقه نشون میدن
شما به عنوان یک خانم دقیق باید اون روش رو شناسایی کنید و بیشتر با اون مدل عشقتونو ابراز کنید ، ( کلامی، نوشتاری، ظاهری)
و از مدل های دیگه به طور خاص استفاده کنید تا جذابیتش حفظ بشه 👌

مثلا میتونید این بار به جای یه نوشته عاشقانه یه تصویر بامزه بکشید 😍
گاهی با خنده عشق رو در زندگیتون بپاشید.


*********************


خب خانمای عزیز ، این کار برای افرادی که همسرانشون یکم تم مذهبی دارن خیلی خوبه
روی یه برگه A4 این حدیث رو بنویسید و قشنگ تزیینش کنید، با همین ایده های تزئینی که توی گروه هست ، و بعد بزنید کنار در ورودیتون ، یا توی آشپزخونه بغل یخچال و در کل جایی که دید داشته باشه برای همسرتون و مدام چشمش بهش بخوره

رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم:
هرچه ایمان انسان کاملتر باشد به همسرش بیشتر محبت می‌کند واگر مرد به زن بگوید تو را دوست دارم هرگز از دل زن بیرون نمی‌رود. «وسائل الشیعه14/10».

میتونید زیرشم یه جمله ی عاشقانه از طرف خودتون بزنید 💖
مثلا : پای دلم بمان و بدان دوست دارمت، در لحظه های ناب اذان دوست دارمت، این بار پای به پای تو تکرار می کنم ، تا انتهای تاب و توان، دوست دارمت

یا : دست منو بگیر ، با من قدم بزن ،حالا که با منی ، حالا که سهمی ، من عاشقت شدم ، دست منو بگیر توو اوج اقتدار، فردا داره به ما لبخند میزنه ، دست منو بگیر کنار من بشین ، حال منو ببین ، دوستت دارم ....همین


*******************


میتونید جعبه کاکائو برای تولد یا مناسبت دیگه ای یا حتی مصرف روزانه تون داشته باشید و دور هر کاکائو رو با یه جمله عاشقانه کادوپیچ کنید- اینجوری حتی وقتی که از دست هم ناراحتید با برداشتنش یه شکلات و دیدن جمله حس و حالتون عوض میشه


*******************


یه دسته گل طبیعی بخرید و یکی از گلهای مصنوعی رو وسطش بذارید و روی یه برگه بنویسید تا پژمرده شدن آخرین گلبرگ دوستت خواهم داشت
من اینکارو کردم هفته اول متوجه نشده بودن که شاخه وسط مصنوعیه و یکمم هم انگار بهش برخورده بود که نوشته بودم تا پژمردن اخرین گل رز چون همشون طبیعی بود بعد یک هفته که مابقی گلها پژمرده شده بود و اون مصنوعی سالم مونده بود متوجه شده بود اون مصنوعیه ذوق مرگ شده بود زنگ زد گفت😂😂😂


******************

من هرسال تولد شوهرم اول به مادرشوهرم کادو میدم و بخاطره بدنیا آوردن و تربیت شوهرم ازش تشکر میکنم



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی