عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی


من امروز واسه شوهرم یه تشکرنامه درست کردم.تووش از بابت یسری چیزی تشکر کردم.
یسری چیزی ک داره و یسری چیزا ک دوسدارم داشته باشه.
مثلا اگر دوسداری شوهرت توو شهر غریب بیشتر هواتو داشته باشه میتونی بنویسی ممنونم ک توو شهر غریب هوامو داری.
و...
حالا عکساشو براتون میذارم بیشتر متوجه میشید.
مطمئنا مردا خیلی خوششون میاد وقتی ببینن همسرشون متوجه زخمت ها و تلاش کردن هاش هست.و قدر شوهرشو میدونه.☺️


*********************


این ایده کمی زمان بر هست ولی نتایج عالی داره👍👍👍🌺🌺🌺✳️✳️✳️✳️📢📢📢📢📢


از امروز یه دفترچه کوچیک ، ترجیحا قشنگ ، بردارید و تشکراتتون از همسرتونو توش به صورت صفحه ای یادداشت کنید، نهایت توی یه دو صفحه دوتا تشکر ، بیشتر نباشه - تاریخ هم بزنید

یعنی مثلا امروز همسرتون برای شما یک گل خرید ، توی دفترچه تاریخ بزنید و بنویسد محمد عزیزم از تو سپاسگزارم که عشقت را به من نشان میدهی ، نمیدانی امروز چقدر خوشحال شدم وقتی گل را دیدم .... ( همینجوری خیلی ساده )

یا مثلا نمازشو اول وقت خوند و شما کیف کردی ، همسر مهربانم وقتی تو اول وقت نمازت را میخوانی برکت را در زندگیم حس میکنم
امروز با نماز خواندنت مرا تا یک هفته شارژ کردی ، مینویسم که یادم نره و بعد تاریخ بزنید

حتی من میگم بعضی رفتاراش که صد در صد ایده آلتون نیست به صورت برعکس بنویسید، مثلا ازتون نظر نمیخواد هیچوقت ، ولی سر یه چیز خیلی مسخره نظر شما رو پرسید
توی دفترچه بنویسید، شوهر عزیزم، از اینکه نظرات من برات مهمه هم خدا رو و هم تو رو سپاسگزارم، وقتی از من نظر میپرسی احساس میکنم با تمام وجود در نیمی از زندگیت سهیم هستم ، امروز وقتی برای غذا خوردن از من پرسیدی شاید خیلی ساده بود اما واقعا خوشحال شدم


این کار رو انجام بدید، 4 تا فایده داره❤️❤️❤️
1- خودتون بهتر به کارهای همسرتون نگاه میکنید و کمتر به خاطر اشتباهاتش پیش خودتون غر میزنید، چون با دیدن اون دفترچه یادآوری میشه که چقدر نقاط مثبت در همسرتون هست
2- میتونید به عنوان یه هدیه ویژه توی یکی از مناسبتا به همسرتون بدید
3- اثر تشویقی و تلقینی نوشته ها روی زندگیتون شاهکاااااره
4- همسرتون متوجه میشه شما همه محبتاشو درک میکنید و برای ریزترین اتفاقات ازش سپاسگزارید ، انرژی بیشتری مییره بهتون محبت کنه

از این چهار تا مهم تره نگاه خداست💖💖💖💖 ، خدا وقتی ببینه شما به هم محبت دارید اون به محبت کردن سزاوارتره .... پس عشق الهی رو بیشتر حس خواهید کرد🌺🌺🌺🌺


***********************


یه بادکنک بزرگ بردار بعد کاغذایی ب شکل قلب دربیار تو هر کدوم یکی از خوبی هاشو ک تاحالا از دیدی بنویس و بعد بریز تو بادکنک همراه نوار ای رنگی بعد بهش بگو چشاتو ببند بشونش یه چاقو بده دستش بگو گفتم دستت رو بیار بالا
خودتونم بادکنک رو بالا سرش بگیرین قبلا بادکنک رو ندیده باشه بعد که دستشو میاره بالا بادکنک می ترکه اونامیریزه رو سرش خیلی خوشحال میشه امتحان کنین مثل ی پسر بچه ذوق میکنه و دنباله قلبا میگرده
فقط نوارا رو زیاد نزارین ک کاغذاتوش گم بشه

به خصوص انداختن یه نت عاشقانه روی بادکنک و روش نوشتن : مرا بترکان !
خیلی بامزززه س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی