عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

اون ایده ای ک ی دکلمه زیبا بود رومن اجراکردم خیلی جواب داد
اعصابش حسابی بهم ریخته بود
منم ی  اهنگ بدون کلام گذاشتم واون دکلمه رو خوندم باصدای خودم و ضبط کردم صدامو واسش فرستادم
بهم زنگ زد و گفت خیلی قشنگ بود گفتم خوشت اومد گفت عالی بود و ولی متوجه نشد صدا خودمه وقتی بهش گفتم بیشتر تعریف وتمجید گرد وقربون صدقم رفت و ازاون روز تاحالا کلی اخلاقش عوض شد ومدام میگه خودمونیما توخودت ی پاخواننده بودی و نمیگفتی ناقلا



 چیزی ک خیلی خیلی همسرم خوشش اومد و این خوشحالیشو ابراز کرد
فرستادن یه دکلمه با صدای خودم بود
وقتی فهمیدم سرکار چندین بار گوش داده کیف کردم😊
تازه متوجه شدم صدای زن چه تاثیریروی آقایون داره😜

اینم شعرش👇👇👇

من اگر ساز کنم حاضری آواز کنی ؟
غزلی خوانی وچون نغمه ی دل بازکنی

بلدم ناز خریدن بلدی ناز کنی ؟
یا نشینی به ببرم شعرنو آغازکنی؟؟

بلدم راز نگهدار شوم راز بگو
بلدی راز نگهداری و دمساز کنی ؟

بلدم با تو به دنیای دلت سیر کنم
بلدی قفل دلِ عشقِ مرا باز کنی


بلدم پر بکشم تا به نهایت به دلت
بلدی عشق شوی عاشقی ابراز کنی


*************

 دو روز پیش با همسرم سر مسئله ای بحث کردم.و قهر ما تا دیشب ادامه پیدا کرد.تا اینکه شعری نوشتم و با صدای خودم دکلمه کردم و واسش فرستادم.یک ساعت بعد تو اوج ناباروری اومد خونه با گل و شیرینی. بغلم کرد و گفت بابت همه چیز ازت معذرت میخوام. خانما اگه اینو گفتم واسه اینه که شما هم میتونید با صدای خودتون شعر یا دلنوشته ای بخونید و برای همسرتون  بفرستید. مطمئنم تو خوشحال کردن همسرتون بی تاثیر نیست..


***************


اگر همسرتان مشغول کار جدیدی شده است یک نوار کاست بخرید و یکی از آهنگ های مورد علاقه

اش را روی نوار ضبط کنید و این پیغام را به آخر آن اضافه کنید:

موفق باشی عزیزه دلم, من به تو اطمینان دارم.

نوار را به همسرتان بدهید تا در مسیر راهش به محل کار در اتومبیل به آن گوش کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی