عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

من ی کاردیگه میکنم که خیلی خوبه وپیشنهادمیکنم حتماتوخونه هاتون انجام بدین


ی قسمت ازخونتون روبه عنوان بردخونه انتخاب کنید...
میتونیدباکایوچو یا چسبوندن ی تیکه موکت یا... ی بردواقعی درست کنید....من خودم چون ی اینه قدی خیییییلی بزرگ داریم ی گوشه ازاینه روبرااینکارانتخاب کردم


جملات ناب ازبزرگان،تیکه های اخلاقی،ایات قران احادیث ویاهرمطلب خوبی که پیداکنم رورومقوایابرگه مینویسم وباندادرنگی وماژیک و....خوشکلش میکنم ومیزنم اونجا....


متناسب بامناسبتای  شهادتهایاولادتهاازنگای تیره یاشاداستفاده میکنم ومثلاحدیث مرتبط بااون امام میزنم

گاهی ازشوهرمم کمک میکیرم.البتع درحدخوصلش،چون مردهامثل زنهاحوصله ندارن!مثلامتن ومقواامادست میدم بادست خط خودش بتویسه


یاازش میخوام متن قشنگ  این هفته بااون باشه وازهرجامیتونه پیداکنه وخودم بقیه کاراش میکنم ویا.....


ما گاهی نکات تربیت فرزندی ویاهمسرداری هم میزاریم،ازاول باشوهرم قرارگذاشتم که هیجوقت هیچکدوممون نکته طرف مقابل روبه خودش نگیره ونگه منظوزش من بودم و......بلکه به عنوان اینکه هردومون براپیشرفت زندگیمون بایداون نکته روبدونیم ،بخونیم واستفاده کنیم انشاالله


**************


 بعد ی ایده دیگه اینکه ی تخته وایت برد برا خونتون بخرین هر روز روش ی چیزی بنویسین ... ‏جملات انگیزه دهنده ... هر چی مثلا اینم میشه نکاتی رو بنویسیم مثل اینکه ما هر شب مسواک میزنیم ی جمله هایی مخصوص ی ‏هفته باشه ی جمله هایی روزی🌺🌺🌹 نمیدونم هر چی ک فک میکنین نیازه تو زندگیتون من ی چیزای باحالی در میومد همسرم ‏میومد ی فلش میزد جوابشو مینوشت باز من فلش میزدم جوابشو مینوشتم ی وقتایی طولانی میشد و جذاب دوست داشتیم هر دو مون ‏بریم ببینیم اون یکی چی نوشته... حتما امتحان کنین مثل این



*****************


من از اوایل ازدواجمون ی تخته وایت برد زدم به دیوار آشپزخونه ... گاهی من و همسرم برای همدیگه ی جمله می نویسیم ؛ مثلاً اون مینویسه و من جوابشو می نویسم یا بالعکس

 گاهی حدیث می نویسم

چند روز پیش هم رو آینه براش نوشته بودم و اونم با نوشتن روی تخته ابراز محبت و علاقه کرده بود ؛ البته اون روز عکس نگرفتم ولی نوشته ی الآنمو عکس گرفتم خودش هنوز ندیده خوابه



**************


وقتایی که از دست همسرمون ناراحتیم یا یه سری حرفا هست که رومون نمیشه بگیم یامیخواهیم خوشحالش کنیم.یا...میشه یه تخته ‏وایت برد کوچیک دم دست باشه و روی اون حرفمونو بنویسیم...‏


*************


یه بُرد برای عاشقانه ها یا نکات خاص توی خونتون درست کنید
می تونید اون مدل آویزش رو به دستگیره اتاق خوابتون وصل کنید و بعضی شبا روش نت بنویسید
مثلا ورود با لباس ممنوع !😂⛔️
عوارضی : یه بوس 💋
لطفا در آوردن همسرتان در آغوش خود به اتاق خواب کوشا باشید

و از این عبارات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی