عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی


شاید جالب باشه بدونید  عشوه گری حتی از زیبایی صورت و اندام و خوش تیپی هم مهمتر است چون محرکتر است.✅

فرق زن با مرد در چیست؟!؟!؟!؟!؟!؟ زنی که حرکات و عشوه های خاص زنانه نداشته باشد و رفتار و حرف زدنش مردانه باشد به چه درد شوهر می خورد.😳
 خب آن مرد اگر می خواست با یک زنِ مرد ازدواج کند اصلا چرا ازدواج کند خب دوستان هم جنس خودش بودند که ، برایش بس بود دیگر.😒

خانمهای محترم یاد بگیرید به شوهر خود لذت بدهید تا

1-   خودتان لذت ببرید.

2-   برای شوهرتان جذاب و خاص باشید و مورد توجه او قرار گیرید.

3-   روابط با هسرتان سرد و بی روح نشود.

4-  وظیفه اصلیتان را خدا برایتان قرار ده و آن خوب شوهر داریست به جا آورید.

5-  اجر جهاد در راه خدا را ببرید.

6- این کار را برای رضای خدا انجام دهید تا به خواسته های معنوی خود نیز برسید.

وقتی نیاز مرد کامل در خانه رفع شود. خانواده ای با محبت و روابط عاطفی عمیق و خانواده سالمی به وجود خوهد آمد. 🙏🏻جامعه هم از تک تک خانواده ها ساخته شده است. وقتی خانواده سالم بود جامعه سالم می ماندو با جامعه ای سالم انشالله زمینه سازی کنیم برای ظهور امام زمان(عج).✅

 سینه ها:👙 سینه ها را به بالا بدهید و هیچ وقت افتاده و خموده نایستید. سوتین محکم که سینه را مستقیم و کمی به بالا نگه دارد ببندید. فکر نکنید خب لباس زیر است و دیده نمی شود ! نه. لباس زیر برای مردان جذاب است هم رنگ آن و هم مدل آن. خیلی تنگ نباشد که جای آن روی بدنتان بیفتد و نیز باید دست راحت داخل آن برود. برای خوشنودی خدا که در خوشنودی همسر است برای آن پول خرج کنید.😉

 پشت چشم نازک کردن😌: 😏زمانی که تنها هستیداین کار را جلوی آینه تمرین کنید. یک ته لبخند هم چاشنی آن کنید. اگر اصلا این کار را بلد نیستید می توانید از بقیه یاد بگیرید.تو خیابان و مترو و اتوبوس(و متاسفانه فیلم) به چشمان خانم هایی با عشوه حرف می زنند خوب نگاه کنید.

 دوش💪🏻:یکی از دوشها را کمی به جلو بدهید مثل حالتی که در رقص انجام می دهند. البته نه همیشه مثلا موقع حرف زدن کمی دوش خود را تکان دهید.

 گردن👩🏻: در بعضی مواقع کمی آنرا کج کنید تا به ناز شدن ترکیب شما بیفزاید. این کار را با متمایل کردن یک طرف دوش خود به جلو انجام دهید.

 کلام👄:با شوهرتون رسمی و اداری صحبت نکنید . همیشه وقتی قصد عشوه گری دارید ، نوع حرف زدن تون باید کـــش دار باشه . حرف های عاشقانه ، درخواست ها ، خواهش ها و غیره رو باید کش دار بگید .  صوت دلنشین هم محرک هست. هنگامی که با همسر خود صحبت می کنید. صدای خود را نازک کنید.آخر کلمه ها را کمی بکشید. مثلا رضاااااااا. از واژه های خاصی استفاده کنید مثل ،اِواااااا، ای جان، آخی ی ی، نازی، فدات، عزیزم و...
حالت بدن هم مهمه ! همیشه سر به سمت چپ یا راست باید خم باشه . اگه قصد تحریک جنسی ندارید ، با موهاتون بازی کنید . اگه رابطه می خواید نکات بعدی رو بخونید 😎

راه رفتن👠:پاها نزدیک به هم گذاشته شود حتی جلوی هم گذاشته شود نه کنار هم. این کار به خاطر تماس ران ها با هم، به تحریک شدن خودتان نیز کمک می کند.
از ایستادن شروع می کنیم . شما هر حالتی به غیر از حالت خبر دار ( نظامی ) بایستید جنبه ی ناز و عشوه پیدا می کنه ! اگه لباس تحریک کننده پوشیده باشید درجه ی عشوه گری بالا میره . اگه از دست ها کمک بگیرید به نقطه ی جوش نزدیک میشید . مثلا روی پای راست تکیه کنید . دست راست رو هم روی کمر ( محل کمربند ) بذارید . گردن رو کمی کج کنید . با گوشه ی چشم اون فلک زده ( شوهر ) رو نگاه کنید .. با دست دیگه با لب ها یا موها یا لباستون بازی کنید .
اگه محل بازی دست چپ ، مناطقی مثل سینه ها باشه یا دامن رو بالا بزنه یا پایین بکشه ...

راه رفتن زنانه: 👣 راه رفتن زنانه روشی در راه رفتن هستش که در اون خانم ها سعی می کنن قدم ها رو روی یک خط بردارند .
این طوری —---------------------
نه این طوری _--_--_--_--_--_—
خانم هایی که شوهرشون از طریق باسن تحریک میشن اگه زنانه راه برن ، فوق العاده برای شوهرشون تحریک کننده تر خواهد بود . اگه می خواید آتیشش رو تند تر کنید وقتی قدم راست رو بر میدارید طبیعتا باسن به سمت راست متمایل میشه و بلعکس . حالا شمایی که می خواید تحریک کننده تر باشید موقع برداشتن هر قدم ، باسن رو به مقدار بیشتر به همون سمت ببرید .
✅ نکته 1 : موقعی که باسن رو به سمت چپ رو راست می برید اگه کمی مکث کنید ، مثلا کمتر از 1 ثانیه ، این فرصت رو به شوهرتون می دید که بهتر ببینه ! و بیشتر تحریک بشه .
✅ نکته 2 : خانم هایی که باسن بزرگ دارند می تونن در هر قدم با باسن ضربه ای به چپ و راست بزنن تا با تکون خوردن باسن شوهرشون رو بیشتر تحریک کنن .

نشستن:حتما یک پا روی پای دیگر باشد. و ترجیحا از صندل یا کفش استفاده شود. می توانید کمی هم به کمر قوس دهید و خود را کج کنید. کلا قوس و انعطاف و صاف نبودن زیباست.


طرز لباس پوشیدن : 👗 این سبک معمولا زمانی استفاده میشه که هدف از ناز و عشوه تحریک جنسی و آمیزش باشه . این اتفاق معمولا باید 2 بار در هفته رخ بده .
لباس تحریک کننده بپوشید . بعد برید جلوی شوهرتون . سعی کنید با موج دادن به بدن ، اون قسمت هایی از بدن تون که شوهرتون بیشتر با اونا تحریک میشه رو نمایش بدید . 😍
بهتر اینه یه دفعه لخت نشید . 👙 بلکه باید چند دقیقه باید طول بکشه . در واقع باید عذابش بدید . چطوری ؟
فرض کنید شوهرتون مثلا از بالاتنه ی ! شما بیشتر تحریک میشه . میرید جلوش ، اول کمی نمایشش بدید . بعد نشون بدید که اون قسمت رو می خواید لخت کنید . کمی لباس رو پایین بکشید . به چشماش نگاه کنید .  با اشاره بهش بگید که به بالاتنه ی ! شما نگاه کنه . حرکات موجی دورانی بدن باید ادامه داشته باشه . حالا کمی بیشتر پوشش اون قسمت رو پایین بکشید . دوباره اشاره و دوران رو ادامه بدید . این روند باید تا زمانی ادامه پیدا کنه که حدود 80 درصد بالاتنه ی شما لخت شده باشه .
حالا موقع حال گیریه !!! پوشش رو کامل بکشید بالا !!!
دوباره شروع کنید . البته با دو برابر سرعت بیشتر . بازم تا حدود 80 درصد پیش برید . کمی مکث کنید و بعد آروم آروم پوشش رو به طور کامل کنار بزنید . بذارید چند لحظه اون قسمت رو ببینه . دوباره غلافش کنید !
برید سراغ اندام بعدی ...

عشوه با موهای سر !: 👩🏻 اگه موهای بلندی دارید می تونید در حالت 1 با قسمتی از اونا بازی کنید . اگه قصد آمیزش دارید می تونید بعد از برهنه کردن بالاتنه ، با موهاتون اون قسمت ها رو بپوشونید و حرکات محرک داشته باشید !

خوابیدن:💞 در خوابیدن نیز صاف نخوابید. به پهلو ،پای بالا جلوی پای پایین روی زمین باشد و اگر باسن کوچکی داریدکمی باسن خود را به بالا بدهید. سر خود را با کمی قوس روی بالش بگذاریدو یک لبخند هم داشته باشید.
فرض کنید می خواید چند تا عکس تحریک کننده در حالت نشسته یا خوابیده از خودتون بگیرید و برای شوهرتون بفرستید . چه کارهایی می کنید ؟!
همون کارها رو موقعی که اون هست انجام بدید . فرض کنید شوهرتون نشسته و این دفعه می خواید در حالت نشسته و خوابیده براش عشوه گری کنید .

 نگاه کردن👀 : گاهی به او خیره نگاه نکنید، نگاه خود را بدزدیدو با شرم و خجالت نگاهش کنید. مردان عاشق این خجالت خانم هایند.

 🌺👌🏻 تاکید می شود همه موارد فوق فقط و فقط در خلوت با شوهر و برای او  باید به کار گرفته شود نه برای کس دیگر یا حتی برای شوهر ویا در حضور شخص دیگر چه آقا چه خانم، چون حرام است و لطمات بدی برای دنیا و آخرتتان در پی خواهد داشت در حالیکه اگر برای شوهر به کار ببرید هم به خواسته های دنیوی خود خواهید رسید و محبوبیت زیادی نزد او خواهید یافت هم اجر اخروی خواهید برد. ان شالله.


✅✅✅ روش های عشوه گری زیاد هستند . می تونید خودتون روش هایی رو ابداع کنید . چند توصیه ی کلی که در هر نوع عشوه گری کاربرد داره :
1 - حالت دادن به بدن
2 - چشمک زدن با دهان نیمه باز
3 - کج کردن سر
4  - خمار کردن چشم ها
5 - لبخند ملیح
6 - دهان هرگز نباید بسته بمونه ( نیمه باز )
7 - گاز گرفتن گوشه لب پایینی
8 - تمامی حرکات باید آهسته باشه ( مثل صحنه های آهسته ورزشی )
9 - ارسال بوسه از راه دور
10 - آرایش کردن

🌺🌺🌺 در پایان به دو نکته ی زیر توجه کنید :
1 - همه ی آقایون مثل هم نیستند . شما با آزمایش و خطا یا پرسیدن از خود شوهر می تونید بفهمید که از چه کاری خوشش میاد و از چه کاری رو نباید انجام بدید .
2 - با این آموزش و کمی تمرین ، شما در عشوه گری استاد میشید تا حدی که ممکنه شوهرتون به شما شک بکنه !!! اگه این اتفاق رو پیش بینی می کنید قبل از شروع بگید که یه آموزش عشوه گری پیدا کردم و دارم تمرین می کنم .

از کجا بفهمم که در عشوه گری برای شوهرم موفق عمل می کنم ؟!
1 - شوهرتون التماس کنه !
2 - دنبال تون کنه !!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی