عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی

یه ایده درمورد بهتر کردن روابط همسران اینه که هر چی شوهرتون دوست داره شما هم به این علاقه شوهرتون احترام بزارید و اونو دوست داشته باشید و ابراز کنید...اینجوری جایگاه خودتون در نزد همسر افزایش پیدا میکنه
بطور مثال اگه شوهرتون شغلش طوریه که عاشق کتابه و یه روز در میون کتاب میخره یا مثل شوهر من چون کارش فنی هست عاشق ابزارآلاته یا هر چیز دیگه...شما هی غر نزنید که وااااای!چقد ابزار میخری , خونه پر شده از ابزار   یا اینکه پول نداریم به جای اینکه بابت این چیرا پول بدی پس انداز کنیم برا قسطامون یا اینکه عههههه!چند تا پیچ گوشتی و انبردست میخای که هر روز میخری...
تجربه به من ثابت کرده که مثلا اگه میریم بازار یا جایی که نزدیکی های ما یه مغازه ابزاری هست یا مثلا کسی که شوهرش عاشق کتابه یا هر چی دیگه...بهتره به جای متلک پروندن که ای شوهر!الآنه که تو دوباره بری تو اون مغازه و کلی پول خرج کنی..

بهتره که حتی قبل از اینکه اون متوجه مغازه مورد نظر بشه خودتون پیشنهاد بدین که عزیزم!چند تا مغازه اونورتر مثلا یه ابزاری هست ..بیا با هم بریم ببینیم چی داره..یا حتی اگه یه وسیله خیلی گرون خرید نق نزنیم و بگیم عزیزم!من از خوشحالی تو خوشحال میشم..اصلا برام مهم نیس که این وسیله گرونه چون همین که تو رو خوشحال کرده و من لبخند تو رو میبینم ..همین برای من با ارزشه..و همچنین میتونین بگین..من آرزو دارم و از خدا میخام که اینقد وسع مالی ما زیاد بشه که تو بتونی بیشتر از اینا و گرونترینشو بخری...

همین اشاره ی کوتاه به وسع مالی گاهی اوقات اونا رو به خودشون میاره و خودشون پیشنهاد میدن که حالا فلان وسیله رو دارم..بعدها که وضعمون بهتر شد میخرم


ببخشید طولانی شد..ولی بعضا پیش اومده که خانما بخاطر این رفتار شوهراشون معذبن و ممکنه نق بزنن...



البته دوستان..این مطلب رو میشه تو بقیه زندگی هم تعمیم داد مثلا وقتی شوهرتون عاشقه اینه که بره خونه مامانش شما میتونید پیش قدم بشید و پیشنهاد بدین که بریم خونه مامانت یا حتی به شوهرتون بگید که بی مناسبت میخواهید برای مادرش یا پدرش هدیه بخرید...قطعا استقبال میکنه و تو دلش افتخار میکنه که همچین خانمی داره...

من مادر شوهرم به رحمت خدا رفته ..چهار ساله که ازدواج کردم ..همیشه اگه نگم , اکثر اوقات پیشنهاد سر مزار رفتنو من میدم ...حتی اگه بتونم حتما کیک میپزم یا حلوا یا خرما آماده میکنم ...بالاخره یه کاری ...

و نهایتا هم اگه نتونیم بریم بهش پیشنهاد میدم که یه کارتن خرما برا خیرات بدیم مسجد یا حتما یه یس هدیه به روحش بخونیم...

خیلی وقتا من پیشنهاد میدم که بریم خونه باباش و علیرغم اینکه تو خونه خیلی کار دارم ولی همه جا همراهش هستم ..

یا حتی یه وقتایی که در حال خوردن عصرونه هستیم یا میوه میخوریم ازش میخام که فاتحه بخونیم..

شوهرم عاشق این رفتار منه و منم خوشحالم از اینکه اون خوشحاله..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی