عاشقانه های همسرانه

"و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوالذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الا ذکر للعالمین"
"و من آیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجا لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه"

سلاااااام به همه خانومای عاشقی که میان اینجا
اینجا رو ساختیم تا خوب یاد بگیریم چجوری یه خانوم خوب و لطیف باشیم برای همسرمون
پس بسم الله
یه خانوم خوب بودن سخت نیست فقط کافیه خودت بخوای تا همه چیز خوب بشه
اینجا غرغر و نق نق نداریم آه و ناله نداریم
امیدوارم همه تون خانومای عاشقی باشید و زندگی ای پر از عطر خدا و عشق و محبت داشته باشید

توجه: چون مطالب از دوستان زیادی جمع آوری شده لطفا از کپی کردن مطالب به هر نحوی جدا بپرهیزید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید تا استفاده کنند ما رو هم دعا کنید.......
خوشحال میشیم شما هم ایده ها و تجربه های خوبتونو با ما به اشتراک بذارید تا همه استفاده کنند. ارتباط با ما از طریق آی دی @mandegary در تلگرام

طبقه بندی موضوعی


اینم ایده جالب یه خانم خوش ذوق که تو وبلاگش گذاشته بوده:👇👇👇

با یک سرچ کوچولو توی اینترنت به یک کار قشنگ رسیدم که خودم هم کمی رنگ و لعابش دادم و...

یه دفترچه ی کوچیک تهیه کردم، یکی از عکس های چهره ی همسرم رو چاپ کردم و روی جلد دفترچه چسباندم و بالاش نوشتم همسر دوست داشتنی من؛ (به جای همسر اسمش را نوشتم) و در اولین صفحه دفتر درشت نوشتم: 101 دلیلی که عاشقت شدم. (می شد هم بنویسم چرا من تو را دوست دارم؟!)

و در هر صفحه، یکی از دلایل عشقم به همسری رو بیان کردم:
مثلا:
دوستت دارم چون :

1- برای زندگی مون کار می کنی و تلاش می کنی.

2-  با یک میلیون روش بهم فهموندی که دوستم داری.

3- همیشه جلوی همه هوامو داری.

4- به غرغر کردن هام با صبوری گوش می کنی.

5- تو هم دوستم داری

6- همیشه روز تولدم رو یادته

7- سعی می کنی کم تر غر بزنی

8- نجیبی

9- دغدغه ی دین داری

10- سعی می کنی همیشه کارهات ارزشی باشه

11-  برای نمازت ارزش قائلی

12-چشمهای خوشگلی داری

13- مژه هات بلنده

14- از روی عشق گازم میگیری

15- به اس ام اس هام جواب میدی

16- جوری که دوست دارم لباس میپوشی

17- مماختو دوست دارم

18- موهای مشکی و فرفری داری !!!

و......

اینا رو ادامه دادم تا 101 دلیل...

و یک سری عکس کوچیک از خودم و همسرم آماده کردم و کنار بعضی از دلایلم که مرتبط بود چسبوندم. مثلا کنار قسمت دلیل موهایش، عکسی از سرش رو گذاشتم.

دلایل دیگه مثلا :

- دوست دارم چون با یه میلیون روش بهم فهموندی که دوسم داری
2- دوست دارم چون یه بار وقتی که اصلا انتظارشو نداشتم بهم زنگ زدی
3- دوست دارم چون همیشه جلوی همه هوامو داری
4- دوست دارم چون فلان روز یه ذره دستمو فشار دادی تا احساس امنیت کنم
5- دوست دارم چون همیشه زود خودتو به من میرسونی

دوست دارم چون :
6- همیشه روز تولدم و یادته با اینکه هیچ وقت یادت نیست چند سالمه
7- سلطان زندگیه منی
8- حاضری بخاطر من ستاره ها رو از آسمون بدزدی اما زورت میاد آشغالا رو سر کوچه بزاری
9- الکی و بخاطر من میشینی به فیلم دیدن اما همیشه وسطاش میخوابی
10- تو هم دوستم داری
11- نجیبی
12- چشمهای خوشکلی داری
13- مژه هات بلنده
14- از روی عشق گازم میگیری
15- به اس ام اس هام جواب میدی
16- جوری که دوست دارم لباس میپوشی
17- گاهی وقتا موهای کل بدنت رو بخاطر من شیو میکنی
18- پوست سفید داری
19- مماختو دوست دارم
20- موهای مشکی و فرفری داری !!!
21- وقتی مامانت بهم گفت چاق شدی گفتی من ماتی تپلی رو بیشتر دوست دارم
22- هر جا میخوام برم منو میرسونی
23- دوست داری با هم از خواب بیدار بشیم
24- فیلم تکراری میزاری و وسطش میخوابی
25- همیشه منو میبری ایس پک
26- سوسکا رو واسم میکشی
27- وقتی از یزد میای مستقیم میای پیش من
28- از بوس کردنت سیر نمیشم
29- بهم خیانت نکردی و نمیکنی
30- بخاطر من لب به سیگار و قلیون نمیزنی
31- بخاطر من مشروب نمیخوری
32- نمازتو میخونی
33- وقتی سرت داد میزنم میخندی
34- قرارت رو بخاطر من با دوستات کنسل میکنی
35- صبح ها که از خواب پا میشی اول کلی منو بغل میکنی
36- همیشه بوی خوب میدی و ادکلن میزنی
37- همیشه باهام میای عکاسی تا عکس بگیریم
38- وقتی اسم فلانی رو میارم غیرتی میشی
39-دوست داری برنامه هات رو من واست روی کاغذ بنویسم
40- میشینی کلی راجع به فوتبال واسم میگی یا اینکه میدونی هیچی ازش نمیفهمم
41- واسم یه تل سفید خریدی که میدونستی در به در دنبالشم
42- اونروز وقتی از حموم بیرون اومدم دیدم واسم میز رو رمانتیک چیدی و آهنگ لایت گذاشتی
43- با اینکه تپلم همیشه میگی خانوم س.ک.س.ی من
44- واسه آینده مون تلاش میکنی و حسابی درس میخونی
45- با عینک دودی جدیدت شبیه مگس تسه تسه میشی و باعث میشی من بخندم
46- توی اولین قرارمون واسم گل مورد علاقه م رو آوردی
47- موقع اولین بوسه عشقمون پاهات میلرزید
48- وقتی اومدی خواستگاریم نترسیدی که از کارت پشیمون شی
49- مستقیم از فرودگاه اومدی پیتزا مثلث که هدیه تولدم رو بهم بدی
50- توی همه ی سالهای آشناییمون هر شب بهم اس ام اس دادی دوست دارم عشق من شبت بخیر
51- وقتی با هم میریم حموم میزاری من دمپایی بزرگرو پام کنم
52- میزاری توی سرما یخ بزنی اما من کولرو روشن بزارم
53-موقع خوابیدن میزاری همیشه من قاشق کوچیکه باشم
54- وقتایی که آرایش میکنم ذوق زده میشی و بوسم میکنی و میگی خوشکلتری خانوم دنیا رو من دارم
55- با عشق نگام میکنی و آهنگهای عاشقونه برام میخونی
56- توی ماشین که صدای ضبطو آخر میبرم و باهاش میرقصم دعوام نمیکنی
57- همیشه تو تختخواب رو مرتب میکنی
58- نقاشیهایی رو که واست میکشم با عشق میزنی به دیوارای اتاقت
59- توی شستن ظرفا کمکم میکنی
60- میدونم به داشتن زنی مثل من افتخار میکنی
61- همیشه باهام صادقی
62- با تو آرومم
63- وقتی دارم غذا درست میکنم از پشت بغلم میکنی
64- مهربونی
65- زندگی رویاییمو با تو دیدم
66- واسم چایی میاری
67- آرزوی من بودی
68- واسم کرانچی و پف پفی و شیرینی گل پنبه ای میخری
69- قشنگترین میکروب دنیا رو بهم کادو دادی
70- همیشه واسه من وقت داری
71- لبخند همیشگیت روز منو روشن میکنه
72- با من میای خرید حتی اگه خریدا برات کسل کننده باشه
73- ادا مدا در میاری تا منو بخندونی
74- دَدی خپلوی من میشی و من دخمل کوچولوی تو
75- روح منی
76- همیشه میگی بهترینا رو در تو دیدم خانومی
77- وقتی هم شلخته هستم و موهام ژولی پولیه بهم میگی خانومی چقدر قشنگ شدی
78- بیرون که میریم دستامو ول نمیکنی
79- میدونی رنگ صورتیو دوست دارم ، جینگولکای صورتی برام میخری
80- وقتی میای دنبالم با چیزای هر چند کوچیک کلی خوشحالم میکنی
81- واسم بع بعی پول خورون میخری


همینجوری ادامه بدید این لیست رو ...❤️❤️❤️❤️

نظرات  (۲۴)

دوست دارم چون همیشه به من توجه میکنی❤️✨

من که نوشتم بعضی هاشو قراره بزارم جعبه ولنتاین تا ببینم چطوریه 

عالی بود دارم واسه ولنتاین براش اینکارو میکنم

خوش بحالتون ولی من از این میترسم موقع مرگم بره ی زن دیگ بگیره

ولی یه کاغذ تو جیبم گذاشتم نوشتم شوهرم منو گشته که وقتی من مردم ببرنش زندان 

زیاد بهش خوش نگذره😐😂

وییی چ‌ باحال😍😂

برا روز مرد هم ایده خوبیه 😉

 

عالیع من روی کاغذای رنگی نوشتم و توی یه پاکت گذاشتم توی جعبه ولنتاینش

عالی بود من از کاغذهای رنگی به شکل قلب و پروانه استفاده کردم و توی جعبه کادویی برای تولدش بهش هدیه دادم خیلی خوشحال شد☺

عاشقتم چون نماز میخووونی😐😐😐 چرا باید برا نماز عاشقش باشی

من اینارو نوشتم روی کاغذ لوله کردم گذاشتم توی جعبه‌ی سیگارش،هر وقت خواست سیگار بکشه یدونشو باز کنه و بخونه و بخاطر من نکشه

همینطوری ترکش دادم

بنظرم میتونه ایده خوبی باشه 

 

سلام 

یعنی اگه از بعضی جملات برای خودمون استفاده کنیم شرعا مشکل داره ؟!!!!!!!

😂😂😂😂🤪🤪🤪دوستت دارم چون نمازت اول وقته،،، مگه معلم دینی هستی تو مخی

سلام من نمیتونم دلیل پیدا کنم😭😭😭میشه لطفا کمکم کنین

عالی بود

چقد جالب شوهرشون مثل تواین فیلمان
آقا ی سوال قشنگ ترین میکروب دنیا منظورش چیه
لذت بردم 🤗🤗
به عنوان یه زن میتونم حس کنم که حتی کوچک ترین این کار ها چقدر لذت داره
و خیلی زیاد بهتون تبریک میگم که اینقدر همسرتون دوستتون داره
انشالله که حس بنتون جاودانه باشه و روز به روز بهش اضافه بشه 
ولی چرا؟ چرا اینقدر دوستتون داره؟ چکار کردید؟ 
منم میخوام این ایده رو اجرا کنم خیلیییییی عشقولانس
واااای خیلی خوبههههه
حالا من این چیزارو که شما گفتید رو داخل کاغذ های کوچولو نوشتم بعد لول کردم دورشو با ربان بستم بعد همرو ریختم تو یه شیشه که سرش چوب پنبه ای بود با روبان قرمز تزیینش کردم خیلی ناز شد شوهرمم خیلی خوشش اومد
خییییییییلی عااااالیه 
خییییییلی رمانتیکه 
منم مثل شما به همسرم مینویسم
سلام . دوست خوبم به شما و همسرتان غبطه خوردم.من الان دوره نامزدیمه.خدا کنه بتونم مثل شما همسرمو خوشبخت کنم . آمین .ایده هاتون خیلی نازه. ممنون از مطالب قشنگتون عزیزم
عالیه پیچتون قشنگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی